MuscleMeat

Sterkste team van Biest-Houtakker

Ben officieel out...the legend zit met een oude duim blessure. Next time boys

Officieel is niet definitief ;)

Thats true ;)

Oproep!:
Aangezien mijn teamgenoot Sjaak niet meer mee kan doen vanwege een oude rugblessure die weer terug is, ben ik op zoek naar iemand die met mij mee wil strijden op Biest-Houtakker voor de C-klasse. Voor mij is het ook de eerste wedstrijd, dus ik ben op zoek naar iemand die hierin mee zou kunnen draaien en zin heeft om met mij mee te doen.

Wie doet er mee?

moeten de teams weer hetzelfde shirt aan dit jaar?

Oproep!:
Aangezien mijn teamgenoot Sjaak niet meer mee kan doen vanwege een oude rugblessure die weer terug is, ben ik op zoek naar iemand die met mij mee wil strijden op Biest-Houtakker voor de C-klasse. Voor mij is het ook de eerste wedstrijd, dus ik ben op zoek naar iemand die hierin mee zou kunnen draaien en zin heeft om met mij mee te doen.

Wie doet er mee?

Ik zou evt wel met je mee kunnen doen.

heb je al iemand want een maat van me die had zichzelf ook ingeschreven maar zijn maat is ook uitgevallen dus.

Ik zou evt wel met je mee kunnen doen.
Tnx voor het aanbod :) Maar heb ik vandaag te horen gekregen dat iemand uitvalt van twee personen die ik irl ken. Dus kan ik met die gast die overblijft teamen.

heb je al iemand want een maat van me die had zichzelf ook ingeschreven maar zijn maat is ook uitgevallen dus.
Ik had nog ff met Ninja gebeld vandaag. Kortom, ik ga samen teamen met Neil.

Komt alles toch nog goed. Mensen die aan hadden geboren hier en via PM, toch bedankt!

Vanwege ziekte en blessure( knie) zeg ik af van biest, heb met fawaz al gesproken en hij op zoek naar nieuwe partner, ik zal der wel zijn als support!

Nou ik wil wel met fawaza meedoen, als fawaza dat wil. Als ie uberhaupt nog wil

Laatst bewerkt:
fawaz is een beetje afwezig de laatste tijd

Zoals het er nu uit ziet zal het weer ons niet gunstig gezind zijn helaas.

Gaat de wedstrijd wel door als het slecht weer is zal wel niet zeker zou balen zijn jeb er super veel zin in

Mag je trouwens straps gebruiken bij die 100kg clean and press?

straps bij c&p... wait wut?

Terug
Naar boven