XXL Nutrition

Sterksteteam van Nederland op 25 mei!

Ik denk dat alle deelnemers gewoon op zullen komen dagen. Ik denk ook wel dat het door zal gaan. Er is al veel werk verzet natuurlijk. Maar of alle onderdelen in de regen afgewerkt kunnen worden? Misschien een aanpassing in de onderdelen?

Maar het schijnt ook op te klaren vanmiddag daar!

Er is een groot overdekt deel op de grote markt hier, maar ik weet niet of het daar gehouden wordt.

Weet iemand wanneer de uitslagen bekend zullen zijn?
Ben wel benieuwd hoe alex en adema het gedaan zullen hebbn

Kom er net vanaf, maar vond het maar een sfeerloos evenement helaas. Weer zat wel mee, heb tot aan we gingen geen druppel gevoeld.

Wat uiteindelijke uitslag was weet ik niet....zal teveel op Mascha te geilen :(

Laatst bewerkt:
Kom er net vanaf, maar vond het maar een sfeerloos evenement helaas. Weer zat wel mee, heb tot aan we gingen geen druppel gevoeld.

Wat uiteindelijke uitslag was weet ik niet....zal teveel op Marscha te geilen :(

wie is marscha?

misschien dat mascha tieken er ook was en ie daar op geilt?

Nou die was er zeker ja...

deze dus:

???

Ja zij ja....

Alex en Bryan zijn top. Volgens mij zelfs ergens in het midden geeindigd ben ook niet gebleven voor de einduitslag. De haters zullen stil zijn!

Simon en Dave waren OPPERmachtig. Mijn god wat zijn die toch sterk. Simon legt even alle stenen erop in een winnende tijd in zijn 1tje. Dave staat er bij te lachen.
110-120-145-160-180 en easy ook nog;)

Zo ben benieuwd naar de uitslag na wat G-men zegt.
Zou echt beestig zijn als Alex en Bryan in het midden zijn geeindigd.

Die twee gastjes hebben het zeker goed gedaan...eerste onderdeel hadden ze dan welliswaar geen punten, maar 4 kamp zeg maar (weet ik veel hoe dat heet) hebben ze geweldig gedaan moet ik zeggen.

Ik vond het heel vet om hier bij te zijn! En wat G-men zegt Bryan en Alex deden het bijzonder goed, ze konden gewoon zonder problemen mee draaien met deze wedstrijd, heel veel respect heb ik hier voor. Het eerste en het laatse onderdeel heb ik helaas moeten missen, maar veder was het echt een top wedstrijd:cool:.

Trouwens ook nog heel wat DBB'ers gezien. Gijs, Jesaja, Victormor, Maxiation en JudokaDomie. Er stonden volgens mij nog wel meer DBB'ers bij, maar die herkende ik niet. Ik durfde jullie alleen niet aan te spreken:o.

Ik vond het heel vet om hier bij te zijn! En wat G-men zegt Bryan en Alex deden het bijzonder goed, ze konden gewoon zonder problemen mee draaien met deze wedstrijd, heel veel respect heb ik hier voor. Het eerste en het laatse onderdeel heb ik helaas moeten missen, maar veder was het echt een top wedstrijd:cool:.

Trouwens ook nog heel wat DBB'ers gezien. Gijs, Jesaja, Victormor, Maxiation en JudokaDomie. Er stonden volgens mij nog wel meer DBB'ers bij, maar die herkende ik niet. Ik durfde jullie alleen niet aan te spreken:o.

Pff wat is dat nu weer, we zijn Simon niet

Alex en Bryan trouwens 9e geworden van de 10

de stones aan het einde heeft hun klassement nog een beetje verziekt

alsnog, geen laatste positie. ik denk dat dat bij een wedstrijd als deze al enorm knap is

hoe hebben jp en fouad het er vanaf gebracht?

1. Simon en Dave
2. Fouad en Jp
3. Dennis en Robbert?
...
8. Maurice en Alex
= Ik en Bryan
10. Marcel en Ad

Rest weet ik niet, wel goede wedstrijd gedraaid, stones wel verdoet.

Laatst bewerkt:
Nice.. komt er een verslagje alex?

Terug
Naar boven