Fitness Seller

Sterksteteam van Nederland op 25 mei!

Bezoekers in dit topic

Goed gepresteerd! Had vanochtend op het laatste moment besloten niet meer te gaan ivm het weer, maar dat is achteraf toch allemaal goed gegaan daar. Ben benieuwd naar foto's/ filmpjes :thumbs:
 
1. Simon Sulaiman & Dave Mossing
2. Fouad Hsaini & Jan Pieter Neuteboom
3. Dennis Gort & Robbert van Hout
4. Jimmy Laureys & Jeffrey Phlips (team uit België)
5. Sarko Alberts & Jan Haaring
6. Richard van der Linden & Cees Varkevisser
7. Alan Chapman & Paul Brink (team uit Zuid-Afrika)
8. Maurice Hellenbrand & Alex Moonen
9. Alex Timman & Bryan Wolters
10. Marcel Elsinga & Ad van Peer

Jan Wagenaar en Tom Jansen hadden afgebeld.
 
Laatst bewerkt:
Vond het weer (zoals bijna altijd) erg leuk vandaag. Vooral de onderdelen zoals die "steen press", Fingal Fingers en Powerstairs zijn onderdelen die wij dan in ieder geval niet vaak of bijna nooit doen dus leuk om is gedaan te hebben.

De twee jonge jongens hebben idd erg goed gestreden en zijn ook flink sterk. Maar wat een enorme brulboei hadden ze bij zich zeg...een drill instructeur in het leger is er niks bij..haha.
 
Vond het weer (zoals bijna altijd) erg leuk vandaag. Vooral de onderdelen zoals die "steen press", Fingal Fingers en Powerstairs zijn onderdelen die wij dan in ieder geval niet vaak of bijna nooit doen dus leuk om is gedaan te hebben.

De twee jonge jongens hebben idd erg goed gestreden en zijn ook flink sterk. Maar wat een enorme brulboei hadden ze bij zich zeg...een drill instructeur in het leger is er niks bij..haha.


Volgens mij kan jouw vrouw er ook wat van JP ;)

Proficiat met jullie 2e plaats! Ik kijk nu al uit naar het verslag op RDP
 
De twee jonge jongens hebben idd erg goed gestreden en zijn ook flink sterk. Maar wat een enorme brulboei hadden ze bij zich zeg...een drill instructeur in het leger is er niks bij..haha.

ach whatever it takes he :)
 
Mooie wedstrijd, vooral van de kant van Alex en Bryan, echt super! Haha en die legerofficiter, was dat niet Vincent Bergsma? Iig allemaal leuke concurrentie voor in Hardenberg, volgens mij wordt ik gebruikt als vloerspons als ik niet uitkijk :P
 
kolere jp ik zat op bankje en daarachter stond je vriendin, die kan schreeuwen (al was de stem van de coach van Alex en Brian ook über:p)

Alex en Brian hadden het super gedaan, gelijk geieindigd met Alex en Maurice...

@ Berry: wie was jij dan? ik had jesaja, victor en gijs wel nog ff hand gegeven:)
 
Jan Wagenaar & Arno Louwsma (team Uit België)

Jan Wagenaar en Tom Jansen hadden afgebeld.

Op de poster van dit evenement stond zelfs als team:
JAN WAGENAAR & ARNO LOUWSMA (TEAM UIT BELGIË).

België is een provincie ergens in het noorden van Nederland? :D

Ik ben bezig de foto's te uploaden en als het klaar is zal ik hier een link plaatsen.
 
Volgens mij kan jouw vrouw er ook wat van JP ;)

Proficiat met jullie 2e plaats! Ik kijk nu al uit naar het verslag op RDP


Dankjewel hoor Maurice. Maar...deze jongen was volgens mij wel een paar keer erger! hahahah.
 
kolere jp ik zat op bankje en daarachter stond je vriendin, die kan schreeuwen (al was de stem van de coach van Alex en Brian ook über:p)

Alex en Brian hadden het super gedaan, gelijk geieindigd met Alex en Maurice...

@ Berry: wie was jij dan? ik had jesaja, victor en gijs wel nog ff hand gegeven:)

Gedeelde 8ste plaats ip v9e dus?
 
Team TIMMAN aan top!!!!
 
Onderdelen

Vond het weer (zoals bijna altijd) erg leuk vandaag. Vooral de onderdelen zoals die "steen press", Fingal Fingers en Powerstairs zijn onderdelen die wij dan in ieder geval niet vaak of bijna nooit doen dus leuk om is gedaan te hebben.

Klopt; eindelijk weer eens wat andere onderdelen.
Zou ook leuk zijn op de finale van Sterkste Man van NL.
Maar............
Bij "Steen Press" is echter het gevaar dat de steen kapot gaat zoals een paar jaar geleden bij de GP van NL toen Magnus Ver Magnusson? een wereldrecord druktte (136 Kg?) en daarna de steen kapot liet vallen. Jarno kon het toen niet verbeteren/evenaren.
En Powerstairs zal wel te lang duren voor de de TV (RTL) want ook hier was men bijna langer bezig om de gewichten weer op hun plek te krijgen dan dat de deelnemers bezig waren.
Zo'n Finger zou wel leuk zijn alhoewel het te makkelijk LIJKT: ff een stangetje omduwen.
 
Nou idd dat "stangetje" was goed zwaar zeg!
 
Vond het weer (zoals bijna altijd) erg leuk vandaag. Vooral de onderdelen zoals die "steen press", Fingal Fingers en Powerstairs zijn onderdelen die wij dan in ieder geval niet vaak of bijna nooit doen dus leuk om is gedaan te hebben.

De twee jonge jongens hebben idd erg goed gestreden en zijn ook flink sterk. Maar wat een enorme brulboei hadden ze bij zich zeg...een drill instructeur in het leger is er niks bij..haha.

das die vincent jah....daar kreeg ik wel es hoofdpijn van als hij weer los ging op de vroege zaterdagmorgen!wel super goeie prestatie van die 2 "broekies"
 
@ Berry: wie was jij dan? ik had jesaja, victor en gijs wel nog ff hand gegeven:)

Als er foto's online komen van de wedstrijd en ik sta erop zal ik mezelf wel aanwijzen. Ik had in iedergeval een bruin vest aan:p.
 
Aan de stok

Dankjewel hoor Maurice. Maar...deze jongen was volgens mij wel een paar keer erger! hahahah.

Ze kreeg het in ieder geval wel flink aan de stok (en ging aardig over de rooie; overigens ten onrechte; zij deden hun werk/taak) met de "CREW" tijdens powerstairs. Gelukkig greep Fouad in (en is alles gesust).

Maar als ik moet afwegen..... :rolleyes:
Die BRULAAP was 3x erger en voor mij ook een irritatiefactor omdat hij steeds in beeld (te dicht op de deelnemers) liep. Maar dat deed de "CREW" ook.
 
Ach ja laten we maar gewoon on topic blijven en het over de wedstrijd zelf hebben.
 
Back
Naar boven