MuscleMeat

Sterksteteam van Nederland op 25 mei!

Kom op met de foto´s, Doetze. :D

het was een super wedstrijd en een super dag... geluk gehad met het weer.. alex en bryan hebben mij echt een openvallende muil bezorgt.. diep respect voor hun.. valt niet te ontkennen... ik heb elk onderdeel van jp en fouad en van alex en maurice op film.. maak er vanavond een compilatietje van.. gefeliciteerd had ik je al JP maar alsnog bij deze gefeliciteerd op zwart wit... vond het super om jou en jp weer gezien te hebben :D

• Topic Starter Topic Starter
Top dat jongens zoals jij zover rijden om ons te komen bekijken! Respect man!

Kritiek!

Klopt! Maar dat is een eigenschap van deze sport!
En daarom is het ook zo leuk voor iedereen;
Men helpt elkaar, je gaat nooit af en je krijgt waardering.

Maar om terug te keren tot deze wedstrijd is mijn korte kritische samenvatting van het 1e onderdeel:

Eindelijk weer eens wat anders, maar.......
Leiding: Ga voor meer variatie; 2x110Kg en 3x75Kg is beter dan 2x110KG en 1x75Kg; nu kreeg je teveel gelijke uitslagen.
Deelnemers: Luister toch a.u.b. naar de coach (of denk zelf na); had eerder de 75Kg gepakt (op herhaling).
Conclussie: Veel te veel dezelfde scores.

Top dat jongens zoals jij zover rijden om ons te komen bekijken! Respect man!

najaa ik wil niet slijmen of kontekruipen .. maar ik vind jou en jp gewoon de sterkste mannen van NL .. en dat reizen.. is hetzelfde als naar een concert gaan van je idool.. nou fouad en jij zijn mijn idolen.. bovendien werkt dit hendig motiverend.

Ok dan Max. We draaien in ieder geval wel de meeste wedstrijden volgens mij (buiten Jarno) haha.

met alle respect voor jarno.. ik zie jullie gewoon liever :D ik ga zo beginnen aan jullie filmpjes.. alleen bij de medley en de shovvel(weet ik veel hoe je het schrijft)trekken had ik niet zo'n nice spot..

haha jp kheb ook voor je geschreeuwd, ken je wel niet maar kstond bij carolina, max en je vriendin dus kon toch nie achterblijven:)

Hoe is het met Jimmy? Knie zag er niet best uit.

met alle respect voor jarno.. ik zie jullie gewoon liever :D ik ga zo beginnen aan jullie filmpjes.. alleen bij de medley en de shovvel(weet ik veel hoe je het schrijft)trekken had ik niet zo'n nice spot..

Filmpjes zijn cool helaas heb ik zelf niks deze keer.

ik sta bij conans wheel. rock lift. vol op je neus.. stones staat er ook duidelijk op .. rest is van iets verder weg

Had eerst al last van zijn knie na de yoke race, toen ging het weer fout bij carcircle ja.
Bij de Powerstairs was het ook niet echt vloeiend.

Terug
Naar boven