MuscleMeat

Steroiden maken je een echte vent

Het gaat gewoon helemaal nergens over.
je zit hier in een AS sectie te verkondigen dat AS slecht is en dat je het niet moet nemen.

helemaal top....kunnen we nu weer verder zonder oeverloze moraalridder discusie over gebruiken....
Zie hier alleen maar gasten die hier NEVER komen,en met een achterlijk topic als dit de moraal ridder komen uithangen...........

OF gebruik OF niet,maar ga niet een ander proberen te overtuigen hoe goed of slecht iets is........dat mag alleen met pro hormonen en Bold

jij en ron1 zijn echt hopeloos, je kan een mening hebben idd. Maar jullie schreeuwen maar wat rond zonder ook maar iets te onderbouwen. En sowieso, zoals krieltje zegt, niemand boeit het hier en het is ongepast

Goh jong zeg, het is niet ongepast. Het is een mening en daarmee uit, ik moet me precies altijd verontschuldigen tegenover de helft van het forum. Nuja wat we deden is wel een beetje erover maar het is steeds iemand anders die komt beweren dat het niet zo is. Achja deze hele discussie kan me gestolen worden. Mijn mening staat er en er zijn genoeg die er ook zo over denken. Je hebt nu eenmaal mensen die het snappen en het niet snappen. Laatste wat ik hier vermeld heb. En deze vraag werd algemeen gesteld dus tuurlijk komen er mensen die je nooit in het AAS topic ziet duh

mzl

50mg per dag. typefoutje. ten eerste ben ik er helemaal niet zeker van dat je gelig gaat worden. dat wordt wel beweerd maar iedereen spreekt iedereen altijd na zonder het zelf geprobeerd te hebben. ik heb mijn levertesten is laten doen twee weken na een winstrolkuur van 6 weken (50mg per dag) en mijn leverwaardes waren perfect normaal. en ik spreek niet enkel over de lever die wat gestoord zal zijn. ik heb het vooral over hart, cholesterol e.a. 750mg testosteron gedurende een lange tijd zal daar niet veel minder slecht voor zijn. wat mij vooral stoort, is dat je beweert dat orals zeer slecht zijn en injectables helemaal niet. orals zullen inderdaad iets minder gezond zijn maar zo groot zal het verschil niet zijn. dezelfde zever lees je ook steeds als het over winstrol gaat. zijn er altijd van die idioten die beweren dat orals veel ongezonder zou zijn omdat het twee keer langs de lever zou passeren. heeft er allemaal niets mee te maken. de injectable vorm is even slecht. wordt ook door de lever opgeslagen.

Sorry ik geef je een verkeerde indruk over mijn beeld van anabolen. Ik ben ervan overtuigd dat anabolen ongezond zijn, maar ik ben er ook van overtuigd dat als je na een kuur je lichaam weer laat herstellen dat je het op safe speelt.

Hetzelfde denk ik ook van orals, zolang we het maar over gebruik in plaats van misbruik hebben. Ik denk dat iemand die aan 1 stuk doorkuurt zichzelf sneller tegenkomt wanneer hij dat met veel orals doet dan met injects.

Dat je leverwaardes na 2 weken nog niet zijn gestegen zegt niks. Na 6 weken kan dit heel anders zijn.

Sorry ik geef je een verkeerde indruk over mijn beeld van anabolen. Ik ben ervan overtuigd dat anabolen ongezond zijn, maar ik ben er ook van overtuigd dat als je na een kuur je lichaam weer laat herstellen dat je het op safe speelt.

Hetzelfde denk ik ook van orals, zolang we het maar over gebruik in plaats van misbruik hebben. Ik denk dat iemand die aan 1 stuk doorkuurt zichzelf sneller tegenkomt wanneer hij dat met veel orals doet dan met injects.

Dat je leverwaardes na 2 weken nog niet zijn gestegen zegt niks. Na 6 weken kan dit heel anders zijn.

Hij zegt 6 weken te hebben gedaan maar de bloedtest was 2 weken na de kuur.

sorry bro, maar dat er een correlatie is tussen kanker en AAS is bullshit. Het gaat hier niet om "geloven wat je wil" of "een kennis van een vriend van me ...", kom maar eerst eens met harde feiten af.

bullshit?
kijk ik ben zelf gebruiker dus absoluut geen moraalridder maar AAS correleert wel zeker met kanker, mensen kijken nooit verder dan hun neus lang is hé...
AAS verhoogt je oestrogeen spiegel, hoge oestrogeen spiegels in mannen zijn gelinkt aan bepaalde kankers en ja ook bepaalde hart-en vaatziekten.
Verder verhoogt AAS je IGF-1 (nuja bepaalde soorten AAS toch) hoge IGF-1 spiegels zijn ook gelinkt (ook al is er nog geen kei en kei hard bewijs) aan kanker, en zéker aan bevordering van de groei.
Verder is het een feit dat AAS, injects of orals de leverwaarden negatief zullen beïnvloeden, Door de veelal toch ook verhoogde bloeddruk die gepaard gaat met vochtretentie pleeg je ook nog eens een aanslag op je nieren, en dan hebben we het nog niet gehad over de cholesterol.
Akkoord, AAS gaat je niet op 1 dag omleggen, maar longterm gebruik (wat meestal toch onstaat, we gaan allemaal verder en verder daarin uiteindelijk) gaat je zeker op een gegeven moment permanent schaden, of dat natuurlijk grotere schade is dan de doorsnee levensstijl die bol staat van de verzadigde vetten, vaak alcohol, drugs? etc... is een andere vraag die niet onderzoekbaar is, maar asjeblieft maak jezelf niet wijs dat je lichaam er nog tiptop aan toe is na jarenlang gebruik (ook al doe je "maar" 2 kuurtjes per jaar).
Ik ga eerlijk zijn, ik heb zelf serieuze klachten gehad ivm bloeddruk en hartritmestoornissen, en mijn dosissen zijn een fractie van wat sommigen hier gebruiken ;) (en toch ben ik nog steeds zo stom om te gebruiken... sja... zoals een roker zeker ;))

edit: en om nog even terug te komen op kanker, wat gedacht van de rol van ZOWEL oestrogeen als androgenen bij de ontwikkeling EN groei van prostaatkanker... nog altijd zo zeker van dat AAS en de correlatie met kanker zo'n complete BS is? ;)

Laatst bewerkt:
Er is in de wetenschap, op één geval na, geen bewijs over een mogelijke link tussen AAS en kanker. Oxymetholon is gelinkt aan leverkanker.

Er is in de wetenschap, op één geval na, geen bewijs over een mogelijke link tussen AAS en kanker. Oxymetholon is gelinkt aan leverkanker.

je hebt gelijk als het gaat over DIRECT veroorzaken van kanker, maar AAS gaat op INDIRECTE wijze wel degelijk de kans verhogen :)
Heb er zelf een heel gesprek over gevoerd met een van men beste maten die net afgestudeerd is in de biomedische wetenschappen en met mijn endrocrinoloog en heb eerlijk gezegd meer geloof in hun kennis dan die van de zelf gebruikende aan struisvogelpolitiek doende self proclaimed internet AAS wetenschappers, en zelf start ik binnekort ook aan biomedische dus zodra ik de kennis heb om er dieper op in te gaan zal ik dat zeker doen (wel paar jaartjes geduld dus ;))
maar je mag natuurlijk geloven wat je wil, zoals ik zei, is het slechter dan regelmatig alcohol nuttigen en vette meuk vreten en niet sporten? wellicht niet maar AAS is wel degelijk ongezonde shit :D

Laatst bewerkt:
je hebt gelijk als het gaat over DIRECT veroorzaken van kanker, maar AAS gaat op INDIRECTE wijze wel degelijk de kans verhogen :)
Heb er zelf een heel gesprek over gevoerd met een van men beste maten die net afgestudeerd is in de biomedische wetenschappen en met mijn endrocrinoloog en heb eerlijk gezegd meer geloof in hun kennis dan die van de zelf gebruikende aan struisvogelpolitiek doende self proclaimed internet AAS wetenschappers, en zelf start ik binnekort ook aan biomedische dus zodra ik de kennis heb om er dieper op in te gaan zal ik dat zeker doen (wel paar jaartjes geduld dus ;))
maar je mag natuurlijk geloven wat je wil, zoals ik zei, is het slechter dan regelmatig alcohol nuttigen en vette meuk vreten en niet sporten? wellicht niet maar AAS is wel degelijk ongezonde shit :D
Ah zo, ja indirect kan je zo'n beetje van alles een verhoogt risico op kanker krijgen, dus dat kan wel kloppen.

Ah zo, ja indirect kan je zo'n beetje van alles een verhoogt risico op kanker krijgen, dus dat kan wel kloppen.

das ook weer waar ;)
maar zeker oestrogeen is een b*ch (letterlijk :p) in een mannenlijf, genoeg studies over te vinden, over androgenen is het wat onduidelijker... zoals ik zei, het hoeft niet persé ongezonder te zijn dan een ongezonden voedingsgewoonte, of roken of wat dan ook... sommigen zullen hun leven lang kunnen gebruiken tegen de sterren op zonder een bijwerking zoals je rokers hebt die een leven lang 2 pakjes roken en niets mankeren en anderen hebben bij wijze van spreken na 2 sigratten kanker...

Ik neem aan dat je 50mg dianabol per dag bedoelt(?) Dan zit je per week op 350mg. Je geeft aan dat dat even schadelijk is als 500 a 750mg test per week. Hiermee zeg je dus letterlijk dat orals mg voor mg ongeveer 2 keer zo schadelijk zijn als injects.

Stel je moet kiezen tussen deze kuren, wat lijkt je dan het gezondste?
Optie 1:
week 1-20 test E 750mg EW

Optie 2:
week 1-20 dianabol 50mg ED (totaal 350mg EW)

Ik denk dat als je optie 2 kiest dat je na 12 a 14 weken toch wat gelig gaat worden eigenlijk...

Ken serieus een gozer die 6 maanden op orals heeft gezeten. Winny en Dboll afgewisselt volgens mij. Kan ook best allebei samen genomen hebben gedurende die half jaar.

Die gast heeft nergens last van gehad en is nu lekker verder aan het kuren met injects en orals. Echt bizar, zou zijn bloedwaarden wel eens willen zien :D

Nou ben ik op dit forum voor mijn rust en even zo goed wordt je hier al geplaagd door predikanten die van alles willen verkondigen over AAS hoe slecht en gevaarlijk het wel niet is...
Nou komen ze wat zielig doen over ziektes en dat we moeten oppassen wordt niet goed van dat slappe gelul,iedereen moet zelf weten wat die doet je mag je mening verkondigen maar om er nou een heel boekwerk van te maken....

beste, ik houd me niet bezig met zoeken op het net naar dergelijke studies en such. Waar ik wel van bewust ben is dat dergelijke feiten al zijn vastgesteld door de medische wereld zelf. Zelf raad ook elke arts ten strengste af dat te gebruiken ook al is het onder begeleiding. Heb ik zelf ondervonden toen ik twaalf artsen zelf hun mening vroeg bij klasopdracht.

en als je steeds altijd van mening bent "eerst zien en dan geloven", dan vind ik het ook maar sneu. Het valt niet te ontkennen dat het slecht is. Het wil er echt gewoon niet in bij sommige van julie. Maar het is zoals ik zeg, geloof wat je wil, en zie later zelf dan

Geef dan de feiten aub. Hoe kan je nu over feiten spreken als je er geen enkele kan noemen.

Laatst bewerkt:
Het gaat gewoon helemaal nergens over.
je zit hier in een AS sectie te verkondigen dat AS slecht is en dat je het niet moet nemen.

helemaal top....kunnen we nu weer verder zonder oeverloze moraalridder discusie over gebruiken....
Zie hier alleen maar gasten die hier NEVER komen,en met een achterlijk topic als dit de moraal ridder komen uithangen...........

OF gebruik OF niet,maar ga niet een ander proberen te overtuigen hoe goed of slecht iets is........dat mag alleen met pro hormonen en Bold

ahahahahh, behalve bold he :whip:

Het veranderd je en ik denk niet in een al te positieve manier.
Merk dat ik minder sociaal ben en in zekere mate arrogant. Vooral tijdens mijn eerste kuur erg veel last van gehad. Doordat ik dit nu weet tel ik vaak tot 10 voordat ik een reactie geef en probeer ik zaken te nuanceren. Behandel mijn vriendin goed en ben blij dat zij of mijn vrienden mij corrigeren als ik over de schreef ga (gelukkig was dit eigenlijk alleen bij mijn eerste kuur zo)
Niet iedereen is gevoelig voor de direct merkbare neveneffecten van het gebruik, maar ik ben van mening dat wanneer je dit wel bent hier bewust van moet zijn en naar moet handelen..
Verder raad ik sommige tegenstanders van het gebruik die hier allerlei beweringen omtrent de gezondheid doen aan om is te kijken naar de docu bigger, stronger, faster. Natuurlijk is het geen snoepgoed en moet er op een verantwoorde manier mee omgegaan worden. De informatie die ons door de media wordt verschaft blijkt echter ook nogal subjectief te zijn en worden niet bijgestaan door wetenschappelijk onderzoek. (heeft natuurlijk ook te maken met het feit dat een longitudinaal onderzoek onder gebruikers moreel niet verantwoord is voor onderzoekers)

@ Enrico,

Mooie posts!!! Jij onderbouwt tenminste wat je stelt. Ik meen dat je het met mij eens bent dat AAS nooit gezondheidsbevorderend zal werken, maar dat gasten zoals Ron1 gewoon uit hun nek lullen mbt de doodsgevaren van AAS.

@ alle anti's
De mens kan zoveel dingen doen die zijn gezondheid schaden en AAS is daar één van. Moeten we dan allemaal thuis gaan zitten en bang voor alles onze leeftijd gaan tellen? Of willen we ook nog een beetje genieten met alle risico's van dien. Ik vraag me af of jullie rokers, drinkers en drugsgebruikers ook zo stigmatiseren, want voornoemde middelen zijn wel wetenschappelijk gelinkt aan doodsgevaren...

Wat ik ook erg triest vond is dat de anti's een AAS gebruiker per definitie koppelen aan egocentrisme; of huisje vrouw en kinderen of AAS gebruiken alleen zijn en een egocentrisch leven leiden. Zegt wie? Jullie kennen mij en de andere AAS gebruikers niet eens... Hoe bedoel je generaliseren en bevooroordeeld zijn.

Eerste keer dat ik hier wat over hoor. Gelukkig staan rattenstudies erg laag op de bewijslast-schaal: http://forum.dutchbodybuilding.com/...-studies-wetenschappelijke-bewijslast-108228/

Methyltrienolone wordt ook niet gebruikt door BB, op een paar gekken na misschien.

er zitten enkele van die gekken in dit eigen topic.

En ik geloof dat het in vitro ook in menselijke prostaatcellen dit effect had, maar ik ben niet zeker. En ik heb geen zin om het op te zoeken met dit weer :D

Terug
Naar boven