Fitness Seller

Steroiden maken je een echte vent

Ik denk dat als je optie 20 kiest dat je na 12 a 14 weken toch wat gelig gaat worden eigenlijk...

Ik zie maar 2 opties hoor:p.

---------- Toegevoegd om 13:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:54 ----------

Ik heb pasgeleden een onderzoek gepost, waarin is onderzocht dat exogene toediening van Testosteron een zeer positief effect heeft op cholesterol en het hart.

Blijkbaar is het NIET nemen van Test "levensgevaarlijk":p.

Oke, laat de reacties maar komen dat dit onderzoek niet ging over BB doseringen:cool:

---------- Toegevoegd om 14:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:57 ----------

Ik wou hetzelfde typen als Seeker, maar hij was me voor;)

Serieus al die haters ga eens weg uit deze sectie.

Wij laten ons niet langer stigmatiseren:p.

---------- Toegevoegd om 13:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:54 ----------

Ik heb pasgeleden een onderzoek gepost, waarin is onderzocht dat exogene toediening van Testosteron een zeer positief effect heeft op cholesterol en het hart.

Oke, laat de reacties maar komen dat dit onderzoek niet ging over BB doseringen:cool:

Ja optie 20 was 50 weken methyltren op 10mg per dag :D

250mg test E is nog wel goed voor je cholesterol (bleek ook uit mijn bloedtesten) maar hoger dan dat en het gaat toch langzamerhand naar de t*ring.

skydirk je slaat nu toch wel echt even de plan mis,
optie 1 en 2 met elkaar vergelijken.

Nee nee dat is wat mij betreft respectvol hoor.
Maar hoezo denk je dat je van anabolen na een tijdje allemaal klachten krijgt? Ken je veel mensen die dat hebben gehad oid?

Nee, mijn kennissenkring is echter niet zo groot vanwege mn ziekte die kwam op de belangrijkste tijd om je sociaal leven uit te bouwen. Ik ken via via twee bb'ers die onder begeleiding in hun vroege jaren AAS gebruikten en er nu de gevolgen van dragen. Al de rest van m'n mening baseer ik op wat ik zie en wat ik hoor. En wat de medische wereld me ook verteld.

Ieder heeft het recht te geloven wat hij wil, maar als men niet wil inzien dat AAS na lang gebruik schadelijk is....Geloof dan maar wat je wil.

Jij bent dus ziek Spade VI ?
Ik neem aan dat het iets ernstig is en al lang speelt?
Dan kijk je sowieso anders tegen het leven aan, als dat je 100%gezond bent.

Dit is wel de AASsectie. Wat doen jullie hier dan als je ertegen bent?

Ja ik ben ziek sinds zomer 2007 en heb vanwege operaties en behandelingen altijd in intervallen moeten trainen waardoor ik nooit echt langdurig serieus kon trainen. Ik blijf echter hopen op een tijd dat ik eens een goed aantal jaar kan doortrainen zonder al dat gezeik. Ik zou er echter niet anders op kijken indien ik honderd procent gezond was, want dan nog heb ik dezelfde mening. zie vorige posts waarom ik niet echt achter AAS gebruik sta.

Ook steun ik helemaal niet de stelling dat als iemand AAS gebruikt dat die persoon dan een loser is, helemaal niet. De mens is vrij te doen wat hij wil, maar ik vind dat je moet weten dat al wat niet natuurlijk is vroeg of laat je zuur opbreekt, en als iedereen dat niet snappen wil. Dan moeten ze maar geloven wat ze willen. Hopelijk ondervinden ze dan later zelf niet al dat gezeik. Want ik kan zeggen "it's not worth it".

Note: (ik spreek enkel voor het kankerverwekkende gedeelte aangezien ikzelf patient ben)

ik ben er helemaal niet tegen, is iets wat ieder voor zichzelf beslist, maar ik hoop wel dat wie gebruikt, goed nadenkt en weet dat er kans is op risico's
Wat Spade VI betreft, uit respect voor hem zeg ik enkel dat zijn standpunt zeer begrijpelijk is, hij wil gewoon zeggen, als je niet door de natuur zelf je gezondheid verliest, zorg er dan voor dat je zelf niks in de hand werkt door bepaalde risico's te nemen

Dat is wat ik inderdaad bedoel, het is het echt niet waard jezelf in dat k*tdillemma te gooien, want eenmaal in die zieke shit heb je vrij weinig kans eruit te komen, en geloof me maar. Dan lijkt het leven half zo leuk meer soms nog minder.

Laatst bewerkt:
sorry bro, maar dat er een correlatie is tussen kanker en AAS is bullshit. Het gaat hier niet om "geloven wat je wil" of "een kennis van een vriend van me ...", kom maar eerst eens met harde feiten af.

Ik neem aan dat je 50mg dianabol per dag bedoelt(?) Dan zit je per week op 350mg. Je geeft aan dat dat even schadelijk is als 500 a 750mg test per week. Hiermee zeg je dus letterlijk dat orals mg voor mg ongeveer 2 keer zo schadelijk zijn als injects.

Stel je moet kiezen tussen deze kuren, wat lijkt je dan het gezondste?
Optie 1:
week 1-20 test E 750mg EW

Optie 2:
week 1-20 dianabol 50mg ED (totaal 350mg EW)

Ik denk dat als je optie 2 kiest dat je na 12 a 14 weken toch wat gelig gaat worden eigenlijk...

50mg per dag. typefoutje. ten eerste ben ik er helemaal niet zeker van dat je gelig gaat worden. dat wordt wel beweerd maar iedereen spreekt iedereen altijd na zonder het zelf geprobeerd te hebben. ik heb mijn levertesten is laten doen twee weken na een winstrolkuur van 6 weken (50mg per dag) en mijn leverwaardes waren perfect normaal. en ik spreek niet enkel over de lever die wat gestoord zal zijn. ik heb het vooral over hart, cholesterol e.a. 750mg testosteron gedurende een lange tijd zal daar niet veel minder slecht voor zijn. wat mij vooral stoort, is dat je beweert dat orals zeer slecht zijn en injectables helemaal niet. orals zullen inderdaad iets minder gezond zijn maar zo groot zal het verschil niet zijn. dezelfde zever lees je ook steeds als het over winstrol gaat. zijn er altijd van die idioten die beweren dat orals veel ongezonder zou zijn omdat het twee keer langs de lever zou passeren. heeft er allemaal niets mee te maken. de injectable vorm is even slecht. wordt ook door de lever opgeslagen.

---------- Toegevoegd om 15:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:23 ----------

---------- Toegevoegd om 14:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:57 ----------

Wij laten ons niet langer stigmatiseren:p.
er is wel degelijk een groot verschil tussen een klein beetje testosteron toedienen omdat je er te weinig hebt of 750 mg per week spuiten zodat je er tien keer teveel in je lijf hebt. de hoeveelheid die door bodybuilders gebruikt wordt, is op alle gebieden ongezond. daar moeten we niet over zeveren. en dat er veel gasten vroegtijdig gestorven zijn door anabolengebruik die anders misschien 30 jaar langer zouden geleefd hebben, daar twijfel ik ook niet aan. ik heb zelf ook regelmatig gebruikt maar ik blijf toch nog realistisch.

en dat er veel gasten vroegtijdig gestorven zijn door anabolengebruik die anders misschien 30 jaar langer zouden geleefd hebben

Maar tussen ,,gebruik,, & ,,gebruik,, zit nogal verschil ;)

Bedoel dus dat ,de 1 het houd bij 1 simpel kuurtje per jaar en een ander een year on is met allerlei verschillende producten in hoge proporties.

Kerel, niemand vraagt naar jouw mening. Je begint halverwege te onpas met het invoeren van de stelling dat alle AAS gebruikers lozers zijn, hetwelk niets met dit topic van doen heeft.

En dan begin je te stellen dat om jouw mening gevraagd wordt? Weet je wat dat over jouw zegt?

Dat jij de dingen vanuit een heel eigen fantasie bekijkt, die afwijkt van de realiteit. Je bent een extremist tegen AAS, die is doorgedraafd in zijn eigen gelijk.

Dan begin je vervolgens met beeldige spraak als "levensgevaarlijk", maar inhoudelijk zijn we nog niets wijzer...

O, wacht jij kent iemand die op 31 jarige leeftijd is overleden, wat volgens zijn ouders aan AAS te wijten is. Wat was dan de precieze doodsoorzaak? Want mij dunkt dat ouders na zo een tragische gebeurtenis gelijk AAS als zondebok aanwijzen.
Als iemand weleens drugs gebruikt en hij overlijd, dan is drugs altijd de oorzaak geweest. Zo ook bij iemand die weleens drinkt en bij rokers is zoiets standaard de gedachtegang. Idem bij AAS; als iemand AAS gebruikt en hij overlijd, dan denkt iedereen gelijk dat AAS oorzakelijk is geweest. Mensen overlijden nu eenmaal, de één jonger dan de ander en dat is een feit.

Als AAS gebruikers bij bosjes tegelijk overlijden, dan kan ik pas niets anders doen dan jouw gelijk geven, maar de statistieken spreken niet in jouw voordeel.

Ik kan het natuurlijk mis hebben en dat hij wel degelijk aan AAS overleden is. Dat maakt hem dan wel uitzondering op de regel, want wetenschappelijk is een directe kans op dood door AAS gebruik nooit vastgesteld.

Toevallig is 2 maanden geleden een bekende van mij ook op 31 jarige leeftijd overleden. Sportman, niet roker en nog nooit AAS gebruikt. Moraal: zulke dingen gebeuren nu eenmaal, ook bij niet AAS gebruikers.

Zeg ik dat AAS gebruik gezond is? Nee absoluut niet. Is misbruik van AAS gevaarlijk? Absoluut! Is AAS gebruik daarom per definitie verwerpelijk? Nee, want er zit een wereld van verschil in de manier van gebruiken. Overdaad schaadt en dat is bij AAS gebruik niet anders...

Ik geloof er heilig in dat er zoiets bestaat als verstandig gebruik. Een verstandige AAS gebruiker met een verder gezonde levensstijl heeft daarom niets meer te vrezen mbt gezondheid dan de gemiddelde mens, die zijn zonden uit andere genoegens haalt..

Mbt de stelling: Zijn ALLE AAS gebruikers lozers? Nee, zeer zeker niet!!!

Wil je alstublieft ophouden met dit extremistische en generalistische gedoe?

Kom met feiten en maak de dingen niet erger dan ze zijn! Anderzijds moeten AAS gebruikers niet doen alsof ze aan de vitamine C zitten. Misschien kunnen we dan een normale en inhoudelijke discussie voeren...

---------- Toegevoegd om 19:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:22 ----------

Kerel, niemand vraagt naar jouw mening. Je begint halverwege te onpas met het invoeren van de stelling dat alle AAS gebruikers lozers zijn, hetwelk niets met dit topic van doen heeft.

En dan begin je te stellen dat om jouw mening gevraagd wordt? Weet je wat dat over jouw zegt?

Dat jij de dingen vanuit een heel eigen fantasie bekijkt, die afwijkt van de realiteit. Je bent een extremist tegen AAS, die is doorgedraafd in zijn eigen gelijk.

Dan begin je vervolgens met beeldige spraak als "levensgevaarlijk", maar inhoudelijk zijn we nog niets wijzer...

O, wacht jij kent iemand die op 31 jarige leeftijd is overleden, wat volgens zijn ouders aan AAS te wijten is. Wat was dan de precieze doodsoorzaak? Want mij dunkt dat ouders na zo een tragische gebeurtenis gelijk AAS als zondebok aanwijzen.
Als iemand weleens drugs gebruikt en hij overlijd, dan is drugs altijd de oorzaak geweest. Zo ook bij iemand die weleens drinkt en bij rokers is zoiets standaard de gedachtegang. Idem bij AAS; als iemand AAS gebruikt en hij overlijd, dan denkt iedereen gelijk dat AAS oorzakelijk is geweest. Mensen overlijden nu eenmaal, de één jonger dan de ander en dat is een feit.

Als AAS gebruikers bij bosjes tegelijk overlijden, dan kan ik pas niets anders doen dan jouw gelijk geven, maar de statistieken spreken niet in jouw voordeel.

Ik kan het natuurlijk mis hebben en dat hij wel degelijk aan AAS overleden is. Dat maakt hem dan wel uitzondering op de regel, want wetenschappelijk is een directe kans op dood door AAS gebruik nooit vastgesteld.

Toevallig is 2 maanden geleden een bekende van mij ook op 31 jarige leeftijd overleden. Sportman, niet roker en nog nooit AAS gebruikt. Moraal: zulke dingen gebeuren nu eenmaal, ook bij niet AAS gebruikers.

Zeg ik dat AAS gebruik gezond is? Nee absoluut niet. Is misbruik van AAS gevaarlijk? Absoluut! Is AAS gebruik daarom per definitie verwerpelijk? Nee, want er zit een wereld van verschil in de manier van gebruiken. Overdaad schaadt en dat is bij AAS gebruik niet anders...

Ik geloof er heilig in dat er zoiets bestaat als verstandig gebruik. Een verstandige AAS gebruiker met een verder gezonde levensstijl heeft daarom niets meer te vrezen mbt gezondheid dan de gemiddelde mens, die zijn zonden uit andere genoegens haalt..

Mbt de stelling: Zijn ALLE AAS gebruikers lozers? Nee, zeer zeker niet!!!

Wil je alstublieft ophouden met dit extremistische en generalistische gedoe?

Kom met feiten en maak de dingen niet erger dan ze zijn! Anderzijds moeten AAS gebruikers niet doen alsof ze aan de vitamine C zitten. Misschien kunnen we dan een normale en inhoudelijke discussie voeren...

Nietszeggende reactie.

De man is puur en alleen gestorven aan zijn AAS.

Niks extremistisch gepraat, realiteit,mij hoor je toch niet zeggen dat dit elke week gebeurt of wel, ik geef alleen ene incident weer uit het verleden, is dit verboden of wat...en wil je aub ophouden mij zo denigrerend kerel te noemen, ik heb niet bij je op school gezeten knul !

Dat wegwuifverhaal over anabole steroiden hebben we nu wel gehad.

---------- Toegevoegd om 19:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:25 ----------

Misschien tijd om terug naar het onderwerp van de OP te gaan, ging niet over pro of anti AAS, wat toch een beetje een zinloze discussie is in het AAS subforum.

Van mij mag je hem sluiten, ik ben tegen !

:eek:

Laatst bewerkt:
Wie gaat er mee naar rokersforum, daar verkondigen als niet roker, dat roken slecht is pfffffff.......

Wie gaat er mee naar rokersforum, daar verkondigen als niet roker, dat roken slecht is pfffffff.......

Kijk en dit is al een heel verkeerde instelling, mijn mening is dat een BB forum in de basis een natural forum moet zijn,maar goed, zo denk ik
er over.
Het schijnt anders te liggen, veel jochies van vaak rond de 20 met weinig geduld en moeder natuur uitdagend etc.....maar dan niet komen klagen later graag.....

sorry bro, maar dat er een correlatie is tussen kanker en AAS is bullshit. Het gaat hier niet om "geloven wat je wil" of "een kennis van een vriend van me ...", kom maar eerst eens met harde feiten af.

Die zijn er al. De medische wereld heeft het al genoeg aangetoond en alle jaren komen er alleen meer bij. AAS is kankerverwekkend. Het hele gebeuren draait rond celdeling. En zelfs de kleinste verandering kan gruwelijke gevolgen teweegbrengen. Gebruik je AAS dan kloot je gewoon met je eigen natuur.

Ik heb er geen link naar ofzo, maar die zijn er duidelijk genoeg al. Volgens mij ben jij zo iemand die het nu niet wil inzien. Met alle respect natuurlijk.

Laatst bewerkt:
Heel mannelijk. Wat een onzin.
Als je echt mannelijk bent gebruik je geen reet en train je harder en zeik je niet over een dieet.

Zijn goddomme net wijven op de gym met dr bakkie vis met broccolli en maar zeiken over koek en mcdonalds.

Die zijn er al. De medische wereld heeft het al genoeg aangetoond en alle jaren komen er alleen meer bij. AAS is kankerverwekkend. Het hele gebeuren draait rond celdeling. En zelfs de kleinste verandering kan gruwelijke gevolgen teweegbrengen. Gebruik je AAS dan kloot je gewoon met je eigen natuur.

Ik heb er geen link naar ofzo, maar die zijn er duidelijk genoeg al. Volgens mij ben jij zo iemand die het nu niet wil inzien. Met alle respect natuurlijk.

Kom kom kom, dit is al te gemakkelijk. Ik wil je wel geloven, maar op deze manier zal het niet lukken. Maw, je hebt nog geen enkele serieuze studie gelezen die uw beweringen staaft. Anders had je wel al een link gehad. Los van het feit dat je gelijk hebt of niet denk ik dat je een beetje in het wilde weg aan het gissen bent.

Trouwens, van cola krijg je ook kanker, dat beweren de kranten toch. Als je naar dergelijk onzin refereert, heb je natuurlijk gelijk.

Laatst bewerkt:
---------- Toegevoegd om 19:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:22 ----------

Nietszeggende reactie.

De man is puur en alleen gestorven aan zijn AAS.

Niks extremistisch gepraat, realiteit,mij hoor je toch niet zeggen dat dit elke week gebeurt of wel, ik geef alleen ene incident weer uit het verleden, is dit verboden of wat...en wil je aub ophouden mij zo denigrerend kerel te noemen, ik heb niet bij je op school gezeten knul !

Dat wegwuifverhaal over anabole steroiden hebben we nu wel gehad.

---------- Toegevoegd om 19:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:25 ----------

Van mij mag je hem sluiten, ik ben tegen !

:eek:

Kerel, heb je zelfs wel gelezen wat je hebt gepost? Jij beschrijft niet één incident, maar je bent AAS gebruikers structureel aan het afzeiken, op het AAS forum notabene... Waarom anders die stelling? Wederom je weet zelf nog geen eens wat voor bullshit je allemaal post.

O, ik mag je geen kerel meer noemen want ik heb niet bij je op school gezeten. Noem mij dan ook geen knul aub:rolleyes:. Of sta je soms hoger op de sociale ladder als non-AAS gebruiker?

Nietszeggende reactie? Vandaar dat je zeker geen inhoudelijke tegenargumenten kan geven en andere members het wel met mij eens zijn.

Klaarblijkelijk ben je erg overtuigd van je eigen gelijk en kan je niet relativeren; een indicatie van sterk extremistisch gedrag.

Wil je weer reageren op een post van mij? Doe dat dan inhoudelijk aub en dan kijken we hoe ver je komt. No offence, maar met simpele one-liners kom je er bij mij niet van af.

Wel geloof ik dat je uit een goed hart wilt waarschuwen voor de gevaren van AAS, hetgeen niets dan goed is, maar doe dit dan wel beschaafd en inhoudelijk correct. Dit is het AAS forum en jij bent hier te "gast". Wij geven nieuwkomers advies en proberen dit te doen op een zo gezond mogelijke wijze. Zonder dit forum kloot eenieder maar wat aan, je zal verbaasd zijn hoeveel mensen door dit forum van suïcidaal gedrag zijn afgepraat. Iemand die wil gebruiken gaat gebruiken!!! Aan ons om zo iemand bij te staan, zodat hij zijn gezondheid niet verkloot. Wangebruik wordt hier sociaal afgekeurd en afgestraft. Of lees jij daar soms overheen?

Zijn wij dan zulke lozers? Wij gebruiken AAS, maar streven op onze manier hetzelfde doel na als jij hoor...

Dus een beetje meer respect graag aub.

Laatst bewerkt:
Kom kom kom, dit is al te gemakkelijk. Ik wil je wel geloven, maar op deze manier zal het niet lukken. Maw, je hebt nog geen enkele serieuze studie gelezen die uw beweringen staaft. Anders had je wel al een link gehad. Los van het feit dat je gelijk hebt of niet denk ik dat je een beetje in het wilde weg aan het gissen bent.

Trouwens, van cola krijg je ook kanker, dat beweren de kranten toch. Als je naar dergelijk onzin refereert, heb je natuurlijk gelijk.

beste, ik houd me niet bezig met zoeken op het net naar dergelijke studies en such. Waar ik wel van bewust ben is dat dergelijke feiten al zijn vastgesteld door de medische wereld zelf. Zelf raad ook elke arts ten strengste af dat te gebruiken ook al is het onder begeleiding. Heb ik zelf ondervonden toen ik twaalf artsen zelf hun mening vroeg bij klasopdracht.

en als je steeds altijd van mening bent "eerst zien en dan geloven", dan vind ik het ook maar sneu. Het valt niet te ontkennen dat het slecht is. Het wil er echt gewoon niet in bij sommige van julie. Maar het is zoals ik zeg, geloof wat je wil, en zie later zelf dan

Kijk en dit is al een heel verkeerde instelling, mijn mening is dat een BB forum in de basis een natural forum moet zijn,maar goed, zo denk ik
er over.
Het schijnt anders te liggen, veel jochies van vaak rond de 20 met weinig geduld en moeder natuur uitdagend etc.....maar dan niet komen klagen later graag.....

juist ja dat vind JIJ persoonlijk.

Wat doe je in een sectie van een forum als je er op tegen bent.
Ga dan lekker ergens anders posten en daar de flinke gast uit hangen.
Dit is het AS hok....of je bent ervoor met alle respect....of ertegen,maar ga hier niet je standpunt verkondigen,daar is ten eerste niemand in geintereseerd vd gebruikers,en ik vind het zelfs ongepast.

juist ja dat vind JIJ persoonlijk.

Wat doe je in een sectie van een forum als je er op tegen bent.
Ga dan lekker ergens anders posten en daar de flinke gast uit hangen.
Dit is het AS hok....of je bent ervoor met alle respect....of ertegen,maar ga hier niet je standpunt verkondigen,daar is ten eerste niemand in geintereseerd vd gebruikers,en ik vind het zelfs ongepast.

Kom nou, een mening is een mening he, niemand ontneemt je toch het recht om te gebruiken ?

Kom nou, een mening is een mening he, niemand ontneemt je toch het recht om te gebruiken ?
Het is sowieso een topic-hijack, maar hij mag die mening ook verkondigen, alleen zijn hele discussies erover in de AAS sectie niet erg zinvol, dat is meer iets voor "Allerlei" aangezien het hier vooral over informeren gaat. Ontraden is overigens wel toegestaan, maar hier anti-AAS betogen gaan houden daar zit men niet op te wachten.

jij en ron1 zijn echt hopeloos, je kan een mening hebben idd. Maar jullie schreeuwen maar wat rond zonder ook maar iets te onderbouwen. En sowieso, zoals krieltje zegt, niemand boeit het hier en het is ongepast

Terug
Naar boven