Fitness Seller

Steroiden voor paarden

PARTYPOEPER zei:
Ik heb ook drive gebruikt in mijn eerste kuur(10ml) en geen slechte ervaring mee. Ik heb er heel veel kracht aan over gehouden. In mijn volgende kuur ga ik er waarschijnlijk 30ml van gebruiken. Ik ken wel veel mensen die het al eerder gebruikte en die zijn er allemaal tevreden over.
:cool:

Vet Dope man rekenen in mililiters. Je had toen de tijd 10 ml met 50 ml/mg en nu heb je ineens 200 ml/mg en dan lekker 30 ml zetten.

ALS JE GEEN IDEE HEBT WAAR JE MEE BEZIG BENT BLIJF ER DAN MET JE POTEN VANAF

sorry hoor moest er even uit

Wel lief blijven he bro. :p

Juriaan zei:
Vet Dope man rekenen in mililiters. Je had toen de tijd 10 ml met 50 ml/mg en nu heb je ineens 200 ml/mg en dan lekker 30 ml zetten.

mmm 30ml jij gaat dikke t**ten krijgen haha :D hoeveel nolva ga je er bij nemen? 1gram en 1 gram armidex ofzo? :p

Juriaan zei:

Hey man, ik heb net vet 50 ml deca gescoord en meteen maar 5 ml gezet, nu weet ik niet meer of het nu 50mg/ml was of 100mg/ml.

Kan iemand hier nog aan spuiten komen van 25 ml, ik denk dat ik alles ineens ga zetten straks en dan spacen achter de comp man....WAUZZZZZ

:D

Leviathan zei:
Kan iemand hier nog aan spuiten komen van 25 ml, ik denk dat ik alles ineens ga zetten straks en dan spacen achter de comp man....WAUZZZZZ:D
Ik heb hier nog wel een kit-spuit liggen.. met een beetje prutsen kun je er wel een 1,2 x 60mm naald aankrijgen :D

Beste is om gewoon iets te kopen wat niemand kent. Ga naar de dierenspeciaalzaak koop een emmer van dat paardenspul dat meng je met olie en injecteren dan ga je helemaal als een malle. heb gehoord dat ene Ruhl dat spul zou gebruiken

Zitten we nu in het Steroiden forum of het Gare Hanenhok? :)

het lijkt me beter om dit subforum wat serieus te houden, als dit niet de bedoeling is dan zal ik ook ff wat (on)zinnige post's maken.

PS. zoals deze post!

Idd....n geintje tussendoor is leuk maar ik ga ervan uit dat de topicstarters vragen met serieuze intenties posten.

Juriaan zei:

sorry man ik zit op deze forum om bij te leren over sterioiden.daarom vraag ik alles aan kenners zoals jullie.en mij hebben ze het zo uitgelegd in mililiters ik ben er maar juist mee bezig he

pffff wat triest zeg

ik kan die gasten niet uitttttttttttttstaan die na een maand al willen kuren.. ze kunnen niet eens fatsoenlijk trainen.

Gisteren ook op de sportschool: "ja ik wil best zulke armen als jij" maar later vertelde hij dat hij afgelopen zaterdag wat pilletjes op een houseparty op had...

LEER EENS TRAINEN DAMNIT

PARTYPOEPER zei:
sorry man ik zit op deze forum om bij te leren over sterioiden.daarom vraag ik alles aan kenners zoals jullie.en mij hebben ze het zo uitgelegd in mililiters ik ben er maar juist mee bezig he

Dan is het in ieder geval al fijn te zien dat je wilt leren hoe het wel moet. Maar zeg dan geen dingen van ''ik ga in me volgende kuur 30 ml zetten'' ;)

johndope zei:
pffff wat triest zeg

ik kan die gasten niet uitttttttttttttstaan die na een maand al willen kuren.. ze kunnen niet eens fatsoenlijk trainen.

Gisteren ook op de sportschool: "ja ik wil best zulke armen als jij" maar later vertelde hij dat hij afgelopen zaterdag wat pilletjes op een houseparty op had...

LEER EENS TRAINEN DAMNIT

ik train al 2en half jaar elke dag behalve woensdag en zondag en ik ga niet naar houspartys

PARTYPOEPER zei:
ik train al 2en half jaar elke dag behalve woensdag en zondag en ik ga niet naar houspartys

Kunt wel naar houseparties gaan, maar mensen die ieder weekend strak staan op de speed/pillen/coke en/of drank en ondertussen roepen dat ze graag bb-er willen zijn en willen groeien hebben het niet echt begrepen.

Terug
Naar boven