tWack
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 30
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
welk is de werkzame stof in deze supp?
Deze ga ik ook volgen.

perfecte post om een goed log te beginnen 
dorstiger??
ik hoorde ook dat je ongeloofelijk veel honger van krijgt al iets van gemerkt??
) maar heb daar vandaag of gisteren geen significant verschil in gemerkt.. maar ja het is ook nog maar dag 3.. om ten volle van deze cycle te profiteren ben ik dan ook aan het lean bulken (of dat probeer ik toch)ahzo wat is je bf?
srr had erover gelezen en merk al iets van vasculariteit?

haha nu al die honger ik sprak gister die jonge uit me gym over natadrol hij zei dat hij na 6 a 7 dage pas echt HONGER kreeg
dam 500gram kip je werkt dit tog niet in 1 keer binnen tog,?
hoewel als ik honger heb....
maar normaal niet hoor,vandaar dat ik zei warm = lekker, koud = lekker 
en na 6/7 dagen echt HONGER?
mij niet gelaten zolang mn vet% "in range" blijft
maar heb wel besloten dat als ik honger heb, ik gwn eet, wil hier het maximale qua spiergroei uithalen, ik eet toch meestal deftig dus echt veel vet gaat er hopelijk niet bijkomen.. hopelijk..natadrol: dorstig, erg gemotiveerd, spieren worden iets harder heb ik de indruk vooral mn borst dan! kracht is ook wat aan het toenemen heb ik de indruk!
slaap ik precies iets dieper dan normaal en libido is wat hoger dan normaal
Je moet wat Karmapunten verdelen over andere gebruikers voordat je tWack opnieuw punten kan geven.

Spannend hoor, hopen dat het ook echt aanslaat he, en dat het niet hierbij blijftyes, nog niet echt significante verschillen gemerkt maar zo kleinigheidjes toch wel.. hoop dat tegen einde tweede week/begin derde week de kracht goed gaat stijgen en het lean gaine ECHT kan beginnen![]()

log dag 5
Standing military press 3x8 42,5 42,5 47,5
Arnold press 3x8 16 18 18
Vertical rows 3x8 42,5 42,5 47,5
Front cable raises 3x8 28,28,28
Shrugs plate 3x8 40 40 40
Buikspieroefeningen 3x8 BW+10,15,15
overall goeie training
natadrol: dorstig, erg gemotiveerd, spieren worden iets harder heb ik de indruk vooral mn borst dan! kracht is ook wat aan het toenemen heb ik de indruk!
slaap ik precies iets dieper dan normaal en libido is wat hoger dan normaal

Gaat de goede kant op steven!
Ben benieuwd hoe het in de 2e week gaat werken als alle stoffen lekker hun werk doen. Kracht aan het toenemen? In gewicht of reps/setjes?
Het lekker diep slapen is ookwel een pluspunt! Dat je libido hoger is zal jezelf ook niet erg vinden neem ik aan?
Groetjes

ik kijk ook uit naar einde week2/week3, dan kickt het echt in bij de meeste 
Deze ochtend BEESTIGE coïtus gehad! niet normaal! vraag me af of het aan de natadrol ligt! heb meestal wel lekkere coïtus maar deze ochtend was té lekker!
kracht: overall, pers er een extra rep uit of beetje extra gewicht! voelt wel lekkerik kijk ook uit naar einde week2/week3, dan kickt het echt in bij de meeste
![]()