Fitness Seller

StevenG's Natadrol log!

Interessant! Ik volg ook!

• Topic Starter Topic Starter

welk is de werkzame stof in deze supp?
Deze ga ik ook volgen.

thx manne :cool:

werkzame stof,
De androgene ingredienten in Natadrol;
Curculigo Orchioides - pSARM technologie
Curculigo Orchioides
Hibiscus Rosa-Sinesis
Cissus Quadrangularis
Tinospora Cordifolia - Ethanolic Extract

Interessant ik ga je volgen man!

Interessant ik ga je volgen man!

thx :cool:

log dag 3
2 caps ontbijt, 2 caps middag

training ging lekker:
Benchpress 4x8 bar,60,70,80
Incl. DB press 3x8 20,30,36
Decline cable flies 3x8 10,15,20 (stack verspringt anders maar ken niet van buiten)
Dips (tot fail, max 12) 3x8 0,5,10
EZ barbell curl 3x8 20,30,35
Hammer curls 3x8 14,16,18

effecten na 3dagen natadrol: niets speciaals, iets dorstiger als anders! had wel een lichte pomp tijdens training maar weet niet of dat door de natadrol komt!

=> dosering multivit naar 1 ipv 2 gedaan aangezien multivit ook enigzins je lever belast
=> reminder to myself: extra visolie kopen voor potje op is
=> post 2001 :cool: perfecte post om een goed log te beginnen :cool:

Laatst bewerkt:
dorstiger??
ik hoorde ook dat je ongeloofelijk veel honger van krijgt al iets van gemerkt??

dorstiger??
ik hoorde ook dat je ongeloofelijk veel honger van krijgt al iets van gemerkt??

yes, ik drink precies toch meer water dan gewoonlijk.. niet dat ik een droge mond heb maar pak vul toch sneller mn glas bij..

honger, laatste week at ik al meer dan normaal (cutmoeheid ofzo :rolleyes:) maar heb daar vandaag of gisteren geen significant verschil in gemerkt.. maar ja het is ook nog maar dag 3.. om ten volle van deze cycle te profiteren ben ik dan ook aan het lean bulken (of dat probeer ik toch)

ahzo wat is je bf?
srr had erover gelezen en merk al iets van vasculariteit?

ahzo wat is je bf?
srr had erover gelezen en merk al iets van vasculariteit?

check beginpost, staat alle info in
vasculariteit, yes, tijdens training komen mn aders op bvb biceps wel goed zichtbaar te staan.. dit komt eerder door mn cut dan die 3dagen natadrol denk ik maar hoop tegen einde van deze cycle toch wel redelijke vasculariteit te hebben

log dag 4

2 caps ontbijt, 2 caps middag

ongelooflijk veel zin om straks te trainen, kan bijna niet wachten! heb gevoel of ik nog opgepompt ben van gisteren, maar dit kan aan andere dingen liggen

vandaag wel enige stijging van honger gemerkt, heb deze middag een gainer na mijn maaltijd gepakt om mijn honger wat verder te stillen, zijn 228,5 kcals erbij maar die boekweitvlokken vullen wel goed. waterinname blijft ook relatief hoog.

straks zal ik mijn training posten: rug en triceps :eyebrow:

edit: voor diegene die mijn log volgen een lekker receptje (ooit hier op dbb.com gevonden) als bonus

- Pasta (350 gram)
- Kipfilet (500 gram)
- Parmezaanse kaas ofzo
- rode of groene pesto ( 1 flinke eetlepel )
- olijfolie
- zout en peper
- eventueel zongedroogde tomaatjes/rode/groene/gele paprika/tonijn/....

warm = lekker
koud = lekker :D

Laatst bewerkt:
haha nu al die honger ik sprak gister die jonge uit me gym over natadrol hij zei dat hij na 6 a 7 dage pas echt HONGER kreeg
dam 500gram kip je werkt dit tog niet in 1 keer binnen tog,?

log dag 4 - vervolg
training ging lekker, goeie pomp! normaal train ik vaak met pre-wo maar nu enkel citrulline malate en toch nog een goeie training gehad met een lekkere drive in! had niet zo dat cafeïne boost gevoel maar wel zo een gevoel van "**** yeah!" wsl placebo effectje van natadrol haha :D

Pendlay rows 3x8 60,70,75
Power cleans 3x8 50,60,70
Hor. Cable rows V-bar 3x8 70 80 85 (stack verspringt anders)
Lat pulldown wide grip 3x8 80 85 90
French press 3x8 30,30,30
Tricep cable pushdown 3x8 32 36 42 (stack verspringt anders)

---------- Toegevoegd om 19:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:39 ----------

haha nu al die honger ik sprak gister die jonge uit me gym over natadrol hij zei dat hij na 6 a 7 dage pas echt HONGER kreeg
dam 500gram kip je werkt dit tog niet in 1 keer binnen tog,?

haha nee hoor :D hoewel als ik honger heb.... :D maar normaal niet hoor,vandaar dat ik zei warm = lekker, koud = lekker :D
eet deel warm op, de rest gaat als het koud is in de frigo voor tussendoor enzo :) en na 6/7 dagen echt HONGER? :D mij niet gelaten zolang mn vet% "in range" blijft :cool: maar heb wel besloten dat als ik honger heb, ik gwn eet, wil hier het maximale qua spiergroei uithalen, ik eet toch meestal deftig dus echt veel vet gaat er hopelijk niet bijkomen.. hopelijk..

Laatst bewerkt:
log dag 5

Standing military press 3x8 42,5 42,5 47,5
Arnold press 3x8 16 18 18
Vertical rows 3x8 42,5 42,5 47,5
Front cable raises 3x8 28,28,28
Shrugs plate 3x8 40 40 40
Buikspieroefeningen 3x8 BW+10,15,15

overall goeie training

natadrol: dorstig, erg gemotiveerd, spieren worden iets harder heb ik de indruk vooral mn borst dan! kracht is ook wat aan het toenemen heb ik de indruk!
slaap ik precies iets dieper dan normaal en libido is wat hoger dan normaal

natadrol: dorstig, erg gemotiveerd, spieren worden iets harder heb ik de indruk vooral mn borst dan! kracht is ook wat aan het toenemen heb ik de indruk!

Klinkt goed voor de 5de dag!

Ik volg !
Succes, ben benieuwd wat het je op gaat leveren.

yes, nog niet echt significante verschillen gemerkt maar zo kleinigheidjes toch wel.. hoop dat tegen einde tweede week/begin derde week de kracht goed gaat stijgen en het lean gaine ECHT kan beginnen :D
Spannend hoor, hopen dat het ook echt aanslaat he, en dat het niet hierbij blijft :eek:

log dag 5

Standing military press 3x8 42,5 42,5 47,5
Arnold press 3x8 16 18 18
Vertical rows 3x8 42,5 42,5 47,5
Front cable raises 3x8 28,28,28
Shrugs plate 3x8 40 40 40
Buikspieroefeningen 3x8 BW+10,15,15

overall goeie training

Gaat de goede kant op steven! :thumbs:

Ben benieuwd hoe het in de 2e week gaat werken als alle stoffen lekker hun werk doen. Kracht aan het toenemen? In gewicht of reps/setjes?:)
Het lekker diep slapen is ookwel een pluspunt! Dat je libido hoger is zal jezelf ook niet erg vinden neem ik aan? :D

Groetjes

Gaat de goede kant op steven! :thumbs:

Ben benieuwd hoe het in de 2e week gaat werken als alle stoffen lekker hun werk doen. Kracht aan het toenemen? In gewicht of reps/setjes?:)
Het lekker diep slapen is ookwel een pluspunt! Dat je libido hoger is zal jezelf ook niet erg vinden neem ik aan? :D

Groetjes

Deze ochtend BEESTIGE coïtus gehad! niet normaal! vraag me af of het aan de natadrol ligt! heb meestal wel lekkere coïtus maar deze ochtend was té lekker! :eek:

kracht: overall, pers er een extra rep uit of beetje extra gewicht! voelt wel lekker :cool: ik kijk ook uit naar einde week2/week3, dan kickt het echt in bij de meeste :D

Deze ochtend BEESTIGE coïtus gehad! niet normaal! vraag me af of het aan de natadrol ligt! heb meestal wel lekkere coïtus maar deze ochtend was té lekker! :eek:

kracht: overall, pers er een extra rep uit of beetje extra gewicht! voelt wel lekker :cool: ik kijk ook uit naar einde week2/week3, dan kickt het echt in bij de meeste :D

foto van je vriendin aub

ff een nuchtere opmerking:
Ik lees dat je harder voelt (en dan bedoel ik niet je erectie :D)
en je kracht gaat vooruit...

maar uiteindelijk gaat het toch om FFM
nu is het wel wat te vroeg miss
Maar ben je zwaarder geworden ofwat?

Terug
Naar boven