Fitness Seller

StevenG's Natadrol log!

Vind dat wel raar trouwens dat je met producten die wat met je test doen altijd van die intense dromen beleefd. Ik heb dat ook altijd, zit in laatse fase van pct en neem alleen nog novadex en droom vaak zeer bizar, on cycle had ik dit ook, maar heb ook nachtmerries gehad naast een paar leuke dromen.

• Topic Starter Topic Starter
Haha, je kan wel een strip beginnen zo :roflol:
Ik volg je!
thx :cool:

:shoot::evilred:

Vind dat wel raar trouwens dat je met producten die wat met je test doen altijd van die intense dromen beleefd. Ik heb dat ook altijd, zit in laatse fase van pct en neem alleen nog novadex en droom vaak zeer bizar, on cycle had ik dit ook, maar heb ook nachtmerries gehad naast een paar leuke dromen.

wist ik niet :D
kunne we mss een apart topic van maken :D
"je dromen on cycle" :D

Laatst bewerkt:
Merk je al echt toename in kracht? Hardheid in je spieren ?

Merk je al echt toename in kracht? Hardheid in je spieren ?

Nee, enige wat hij ervan krijgt zijn harde tepels...

Man lees het het topic eens door man.

:roflol:

hardcorebuilder heeft gelijk, het zijn nog maar 4 pg's en ik probeer elke dag goed te beschrijven wat ik merk/voel.. :) moest je dus effe de vorige pg's ofzo gelezen hebben, dan zag je dat ik idd al heb gemerkt dat mn spieren harder worden en de dag na een training vaak nog steeds precies een pomp heb :)
toename in kracht is er ook maar niet significante maar begin wel meer en meer te merken dat natadrol zijn werk aan het doen is :)

log dag 8
moet mijn training van gisteren nog posten, zal ik deze middag ff proberen te doen!
vandaag geen training gepland, buiten in de zon een beetje tanne :D
mss effe gaan lopen!

natadrol: deze ochtend toch weer een kleine backpump toen ik uit bed stapte (mss beetje door de deadlifts/squats aangezien dat bij mij toch een beetje mn rug belast soms) maar immo enkel het de eerste 10ochtendminuten last van gehad..
heb nog steeds het gevoel dat mn vetverbranding hoger is dan normaal, wat wel positief is :)
spiere nog steeds hard, goeie pomp, goeie motivatie, ..
mss negatief is dat ik gisteren weer ff wakker lag voor ik insliep (lag er ook relatief vroeg in) en weer zo realistisch heb gedroomd waardoor ik s'ochtends precies niet geslapen had :D

kleine tussendoor om mn log wat leuk te houden en het niet enkel over natadrol te hebben:
straks BBQ dus dat gaat dik feest worden :D
heb pas een gasbbq van mijn vriendin gekregen! dit is mss een beetje :gay: aangezien echte mannen met houtskool werken etc en dan lekkere bbq-smaak enzo.. MAAR, ik vind die gasbbq echt wel chill :) je gaat véél sneller bbq'en en het is echt DIRECT warm :) en heb er dan een soort van lavastenen ook op liggen waar ik evengoed wat bbq kruiden op gooi en het dan ook een lekkere bbq smaak heeft :thumbs:

nog eens bedankt allemaal voor mijn log te volgen/motiverende woorden! :thumbs:

Natadrol lijkt toch iets te doen bij jou.
Op Amerikaanse boards lees je de meest uiteenlopende reacties over dit product. Maar de helft van de posters daar zijn company reps.
ik ben benieuwd naar je vorderingen. Succes nog!

en ga je trainen vandaag hou ons op de hoogte?

@willyw mischien zijn de meningen verdeeld omdat mensen die al gekuurd hebben die het gebruiken en er niks aan vinden,en mensen die voor de eerste keer zoon ''prohormoon'' gebruiken en mss wat placebo

wat ik me afvraag is zou dit product schadelijk zijn voor een 19 jarige?

Natadrol lijkt toch iets te doen bij jou.
Op Amerikaanse boards lees je de meest uiteenlopende reacties over dit product. Maar de helft van de posters daar zijn company reps.
ik ben benieuwd naar je vorderingen. Succes nog!

lijkt zeker iets te doen :) echte krachttoename blijft nog uit maar daar hoop ik op in de derde week :)

en ga je trainen vandaag hou ons op de hoogte?

@willyw mischien zijn de meningen verdeeld omdat mensen die al gekuurd hebben die het gebruiken en er niks aan vinden,en mensen die voor de eerste keer zoon ''prohormoon'' gebruiken en mss wat placebo

wat ik me afvraag is zou dit product schadelijk zijn voor een 19 jarige?

geen training vandaag.. morgen terug! (trainingen staan op eerste pg :))
hier wel mn training van vorige keer, zoals beloofd!

Squats 3x8 95, 95, 95
Deadlift 3x8 125, 125, 125
Lunges 3x8 18, 18, 18
Leg extensions 3x8 60, 60, 60
Glute ham raises 3x8 0,5,10

log dag 9
ik heb vandaag al de hele dag het gevoel dat ik de wereld aankan :D raar.. vraag me af of het iets te maken heeft met de natadrol :rolleyes:
voor de rest alles ok :)

pff topic:
gistere was de BBQ heerlijk! ribbetjes, steak, saté HEERLIJK
normaal vnv terug BBQ maar aangezien het weer kan omslaan wordt het CHINEES wat ik immo ook heerlijk vind!
ga niet om de weegschaal staan aangezien gewicht niet echt representatief gaat zijn.. mss volgende week ergens wnr ik terug een paar dagen "normaal" eet :)

en op je vraag, 19jaar.. het wordt aangeraden om pas na 21j te gebruiken maar is ook een richtlijn he.. hangt er een beetje vanaf hoe je zelf bent denk ik qua volgroeidheid ook hormonaal etc :) naja just my 2 cents

Laatst bewerkt:
Jij gister ook lekker gebbq'd :D gruwelijk lekker he!
Hehe, volop vlees naar binnen werken.

Jij gister ook lekker gebbq'd :D gruwelijk lekker he!
Hehe, volop vlees naar binnen werken.
haha ja zalig he :D
ja lekker, al dat verzadigde vet erin :thumb:
dat hoort erbij :cool:
Je moet ook kunnen genieten he:D

yes indeed! :D

@ TS: Merk je nu ook dat je overall een hogere lichaams temp hebt?
meer zweten of vaker een gloeiende kop?

overall hogere lichaamstemp
meer zweten tijdens sporten.. niet dat ik hele dag met zweetplekken rond loop :D

log dag 10
Benchpress 4x8 bar, 65,75,80
Incl. DB press 3x8 20,30,36
Decline cable flies 3x8 10,15,20
Dips (tot fail, max 12) 3x12 0,5,10
EZ barbell curl 3x8 20,30,35
Hammer curls 3x8 14,16,18

natadrol: ik voel me vol,sterk en ga hard
kracht niet echt hard omhoog, wel stevige training immo

log dag 11
lekker opgestaan, libido ok, paar keer wakker geweest deze nacht met wat dorst, eet nog steeds als een beest :)
ik post straks mn training
straks traine!

ik ga ook een potje natadrol bijbestellen!
120caps in een potje: 4caps per dag = 30dagen
ik heb besloten het zo te doen
week 1-2-3: 4caps
week 4-5-6: 6 caps
MAAR:
7*4*3 = 84
7*6*3 = 126
= 210 en twee potjes zijn 240.. dus mss dat ik al wel sneller op 6caps ga gaan dan.. zodra ik potje binnen heb ofzo :rolleyes:

Laatst bewerkt:
Na 6 weken ga je ook beter kunnen inschatten of het product echt werkt.
Ik ben benieuwd of je er kracht mee gaat winnen.

trek anders alles door tot 8 weken

/abbo ;)

Even heel je logje door gelezen, zo te zien beschrijf je dit als een van de zwaardere legale supplementen. Toch maar keer in verdiepen, aangezien 2 samples crack niks voor mij deden + lijkt me wel leuk om een booster te gebruiken, zolang het maar legaal is.

Weet niet of ik het hier mag vragen, maar dit heb je uit het buitenland bestelt ?

Succes!, ik ga je volgen.

Edit: Zie dat B&F het verkoopt. Wel iets duurder dan de normale PWO Booster, ben benieuwd wat je er van merkt. Is dit niet in tegenstelling tegen andere producten, per persoon gevoelig ?

Zie ook dat LG Sciences nog meer PWO producten verkoopt. Wat is nou het belangrijke verschil daartussen?. Aangezien het allemaal in nederland verkocht mag worden, zal het allemaal wil dicht bij elkaar zitten. Als je kijkt naar de grenzen wat erin mag zitten.

Excuses voor de vragen :D

Laatst bewerkt:
Na 6 weken ga je ook beter kunnen inschatten of het product echt werkt.
Ik ben benieuwd of je er kracht mee gaat winnen.

yes indeed..

trek anders alles door tot 8 weken

haha neenee :) 6weken 100% dedication! wnt erna zit ik nog pet PCT voor 2 (of 4) weken.. das dus wel lang genoeg he :)
erna zit ik ook met een trouw e.d. en ik blijf tot nu toe alcoholvrij, wil mn lever niet te hard belasten.. maar heel de zomer alcoholvrij vind ik ook wat zonde want een lekkere cocktail op een terrasje vind ik ook wel fijn.. en op een trouw e.d. wil ik ook wel mee glaasje champagne drinken nzo :)

/abbo ;)

Even heel je logje door gelezen, zo te zien beschrijf je dit als een van de zwaardere legale supplementen. Toch maar keer in verdiepen, aangezien 2 samples crack niks voor mij deden + lijkt me wel leuk om een booster te gebruiken, zolang het maar legaal is.

Weet niet of ik het hier mag vragen, maar dit heb je uit het buitenland bestelt ?

Succes!, ik ga je volgen.

Edit: Zie dat B&F het verkoopt. Wel iets duurder dan de normale PWO Booster, ben benieuwd wat je er van merkt. Is dit niet in tegenstelling tegen andere producten, per persoon gevoelig ?

Zie ook dat LG Sciences nog meer PWO producten verkoopt. Wat is nou het belangrijke verschil daartussen?. Aangezien het allemaal in nederland verkocht mag worden, zal het allemaal wil dicht bij elkaar zitten. Als je kijkt naar de grenzen wat erin mag zitten.

Excuses voor de vragen :D

effe corrigeren, we hebben het hier echt niet over een PWO zoals bvb crack :) dit is niets dat je effe voor je training neemt op een nuchtere maag om erna een dikke pomp en energierush te hebben :D natadrol beïnvloedt je hormonaalsysteem.. op een zo een manier dat je harder gaat groeien/droger komt te staan/... maar bij zoiets komen ook wel sides aan te pas.. tot dusver bij mij minimaal maar de winst die ik er tot nu toe mee heb gemaakt is ook alles behalve maximaal maar ik begin wel lichtjes te voelen dat hij begint in te kicke..

training vandaag:

Pendlay rows 2x8-1x9 60,70,80
Power cleans 3x8 50,60,70
Hor. Cable rows V-bar 3x8 70 80 85
Lat pulldown wide grip 2x8-1x10 80 85 95
French press 3x8 30,30,30
Tricep cable pushdown 2x8-1x12 32 36 42

ongeveer dezelfde gewichten als vorige week immo, denk dat mn laatste setje bij 2 oef's 5kg is gestegen ofzo maar niets abnormaals..

WEL moet ik zeggen dat mn training echt anders was als anders
ik ging echt hard in de gym en het was precies een 1-1 tussen mij en de gewichten, alle setjes wilde ik tot in de perfectie doen en hard knallen met die gewichten.. en dat lukte mij aardig :cool: normaal, jullie kennen dat wsl, die laatste rep.. zo echt alles uit je lichaam halen.. nu was het echt van "FUUUUUUU bastard! FTW!!" en dan gewoon nog een paar extra reps eruit knallen :D echt HEERLIJK!! Ik hoop dat dit het begin is en ik volgende week echt die gewichten kan gaan verhogen en massa gaan pakken!

wel leuke extra; iemand in mn gym zei na de training wel van: man je shape is echt nog nooit zo netjes geweest! niet teveel spuiten he!

eerlijk gezegd, hoewel ik niet spuit, ik vond het een lekker complement :D

Netjes gozer!

Ik ga me er even meer in verdiepen, en deze vraag ook bij me arts neerleggen. Aangezien ik Diabeet ben, train nu 2,5 jaar. Dus wie weet wordt het tijd voor wat leuks :D

haha gaat goed hier:d
neem anders de laatse 2 weken dan 8 caps ofso..is anders zonde van die overschot
heb je nog backpumps gehad?? en acne of kleine puistjes rodere huid ofso geen last van ??

Vandaag trouwens formadrol extreme op wheycheap.com..

Terug
Naar boven