Na 6 weken ga je ook beter kunnen inschatten of het product echt werkt.
Ik ben benieuwd of je er kracht mee gaat winnen.
yes indeed..
trek anders alles door tot 8 weken
haha neenee

6weken 100% dedication! wnt erna zit ik nog pet PCT voor 2 (of 4) weken.. das dus wel lang genoeg he

erna zit ik ook met een trouw e.d. en ik blijf tot nu toe alcoholvrij, wil mn lever niet te hard belasten.. maar heel de zomer alcoholvrij vind ik ook wat zonde want een lekkere cocktail op een terrasje vind ik ook wel fijn.. en op een trouw e.d. wil ik ook wel mee glaasje champagne drinken nzo
/abbo
Even heel je logje door gelezen, zo te zien beschrijf je dit als een van de zwaardere legale supplementen. Toch maar keer in verdiepen, aangezien 2 samples crack niks voor mij deden + lijkt me wel leuk om een booster te gebruiken, zolang het maar legaal is.
Weet niet of ik het hier mag vragen, maar dit heb je uit het buitenland bestelt ?
Succes!, ik ga je volgen.
Edit: Zie dat B&F het verkoopt. Wel iets duurder dan de normale PWO Booster, ben benieuwd wat je er van merkt. Is dit niet in tegenstelling tegen andere producten, per persoon gevoelig ?
Zie ook dat LG Sciences nog meer PWO producten verkoopt. Wat is nou het belangrijke verschil daartussen?. Aangezien het allemaal in nederland verkocht mag worden, zal het allemaal wil dicht bij elkaar zitten. Als je kijkt naar de grenzen wat erin mag zitten.
Excuses voor de vragen
effe corrigeren, we hebben het hier echt niet over een PWO zoals bvb crack

dit is niets dat je effe voor je training neemt op een nuchtere maag om erna een dikke pomp en energierush te hebben

natadrol beïnvloedt je hormonaalsysteem.. op een zo een manier dat je harder gaat groeien/droger komt te staan/... maar bij zoiets komen ook wel sides aan te pas.. tot dusver bij mij minimaal maar de winst die ik er tot nu toe mee heb gemaakt is ook alles behalve maximaal maar ik begin wel lichtjes te voelen dat hij begint in te kicke..
training vandaag:
Pendlay rows 2x8-1x9 60,70,80
Power cleans 3x8 50,60,70
Hor. Cable rows V-bar 3x8 70 80 85
Lat pulldown wide grip 2x8-1x10 80 85 95
French press 3x8 30,30,30
Tricep cable pushdown 2x8-1x12 32 36 42
ongeveer dezelfde gewichten als vorige week immo, denk dat mn laatste setje bij 2 oef's 5kg is gestegen ofzo maar niets abnormaals..
WEL moet ik zeggen dat mn training echt anders was als anders
ik ging echt hard in de gym en het was precies een 1-1 tussen mij en de gewichten, alle setjes wilde ik tot in de perfectie doen en hard knallen met die gewichten.. en dat lukte mij aardig

normaal, jullie kennen dat wsl, die laatste rep.. zo echt alles uit je lichaam halen.. nu was het echt van "FUUUUUUU bastard! FTW!!" en dan gewoon nog een paar extra reps eruit knallen

echt HEERLIJK!! Ik hoop dat dit het begin is en ik volgende week echt die gewichten kan gaan verhogen en massa gaan pakken!
wel leuke extra; iemand in mn gym zei na de training wel van: man je shape is echt nog nooit zo netjes geweest! niet teveel spuiten he!
eerlijk gezegd, hoewel ik niet spuit, ik vond het een lekker complement