Oke thanx voor je snelle reactie
graag gedaan! jullie helpen mij, ik help jullie
hehe gaat goed hier

ik zag derjuist die jonge in de gym die natadrol al gebruikt heeft hij zei dat hij de 3de week het echt voelde inkicken en dat je het best een potje bijbestelt en alles doortrekt tot 6weken zou spijtig zijn moest je maar 1.5weken op volle toeren kunt draaien terwijl je dit tot 3weken kan doortrekken

kun je ook mss direct tot 6capsules verhogen.en dat van die laadste week tijdens de ''KUUR'' al te beginnen met formadrol lijkt me eig geen slecht ID dan ga je echt knallen mischien

veel suc6 je gaat precies een geslaagde zomer tegemoet

supergoeie post!

ik zit hier al mee in mijn hoofd te spelen namelijk!
heb nog veel logs zitten lezen op Amerikaanse fora en inderdaad, bij velen kickt het pas echt in in de 3de week en als je dan de 4de week al moet stoppen

dus mijn plan is:
1e week 4 caps ED
2e week 4 caps ED
3e week 4 caps ED
4e week 6 caps ED
5e week 6 caps ED
6e week 6caps ED
dan 4 weken PCT formadrol
ALS EN SLECHTS ALS: ik bij 4 caps minimale sides heb
enige probleem: ik ga deze vakantie wsl 2weken op vakantie.. ik hoop dan aan mijn PCT te zitten.. zou die formadrol in mijn valies op het vliegtuig problemen kunnen veroorzaken?
en idd een geslaagde zomer zal het worden!!!!
beetje verwarrend dit, 2 stevens in 1 topic

Steven
Maar eeh, ik weet niet of je het al ergens vermeld hebt maar hoeveel caps neem je per dag?
3?
4caps => check eerste post, daar staat alle info van mij betreffende cylce in
mogelijke verhoging tot 6 caps, zie post hierboven
haha ja 2 stevens
hij nam er 4 dacht ik
yes naamgenoot
Is het echt 'een mild prohormoonachtig supplement' of noemen ze het gewoon zo om mensen nieuwsgierig te maken? Ligt het in de categorie van MassFX, Activate Xtreme enzo of is het iets totaal anders (en dus 'zwaarder')?
het is géén PH
dus stel ik wil on stage gaan als naturel, ze testen mij dan test ik dus NIET POSITIEF.
wél is dit een andere categorie van supplementen, past dus niet in het rijtje van visolie, creatine mono, multivit enzo

ik zie het momenteel als het zwaarste legale supp dat je kan pakken in benelux.. dit houdt wel in dat een milde PCT nodig is, hoewel sommige logs dit ook gwn niet doen, shut down kans is 0.1% ofzo

ik neem de PCT vooral om mn gains achteraf te behouden

en het ligt nog wel boven massFX.. ik denk hm.. tussen massFX en epi/havov
log dag 7
gisteren wat moeite met in slaap te geraken, en zo een diepe slaap, mijn dromen waren precies echt! ik heb met een beer zitte vechten

iets minder leuk dan over Rihanna dromen

ik werd wakker net alsof ik een workout achter de rug had

spieren stonden ****ing hard opgepompt en had best wel ligge zweten

de beer is dan uiteindelijk ook verloren
dan uit bed 'gesprongen' ...... backpumps ......
positief: natadrol is wel degelijk iets aan het doen met mn lichaam
negatief: harde backpumps zijn k*t

mss ligt het eraan dat ik verkeerd heb geslapen, naja wat wil je als je met een beer ligt te vechte

maar bon nu, 2,5uur later, geen last meer van

moest ik er nog last van hebben en begint het mij te storen (ik vond het deze ochtend niet echt een probleem en vond het zelf stiekem een beetje lekker voele

) dan pak ik taurine
voor de rest alles perfect!
goed gezind, gemotiveerd, goed aan het eten, drinken, ...
geen vorming van acne, niet agressief (buiten soms tijdens workout

), ..
straks voeg ik mn workout toe!
fijne dag manne, geniet van het zonnetje!

dat maken we hier niet vaak mij in onze k*tlandjes

uiteraard karma voor de steun en tips! thx