Fitness Seller

StevenG's Natadrol log!

• Topic Starter Topic Starter

no can do sir, sorry :)

ff een nuchtere opmerking:
Ik lees dat je harder voelt (en dan bedoel ik niet je erectie :D)
en je kracht gaat vooruit...

maar uiteindelijk gaat het toch om FFM
nu is het wel wat te vroeg miss
Maar ben je zwaarder geworden ofwat?

FFM is idd mijn maingoal
bevinding tot dusver zijn dat mn spieren harder voelen en mn kracht begint op te komen.. ben idd al wel iets zwaarder heb ik de indruk, ik eet ook niet meer.. ik wreet :D :roflol: nee het valt allemaal nog wel mee, ben relatief clean bezig :)

net gemaakt:

-pasta
-komkommer
-tomaat
-sla
-asperges
-geitenkaas
-spekjes
-olijfolie

buiten die geitenkaas en de vetrandjes aan die spekjes toch in orde vindek ;)
dit soort maaltijden zijn mijn favo's, tussendoor eet ik ervan en drink ik wheyshakes.. zit wel goed! ik ga deze zondag mezelf nog eens weg, ik zal het hier posten :thumbs:

bedankt voor de motivatie, vragen, ... keeps me going hard!

haha:d ik ben benieuwd als het egt inkickt

log dag 6

geen training vandaag, morgen weer wel, ben beetje gaan lopen :cool:
alles dik in orde, heb wel gevoel dat er enige fatburn-effecten tevoorschijn komen aangezien ik tijdens lopen gelijk zot aan het zweten was :)
vind ik wel dik in orde, zeker nu ik toch wel elke dag boven mn onderhoud aan het eten ben (en stiekem ook omdat de zomer eraan komt :rolleyes:)

Natadrol met Formadrol

Ik zit er ook over na te denken om natadrol in combinatie met formadrol te nemen.
Waar ik alleen niet achter kan komen is of je deze twee tegelijk moet nemen, of dat je eerst 4 weken natadrol neemt en daarna pas 4 weken formadrol??
Hoe doe jij het?

Laatst bewerkt:
Ik zit er ook over na te denken om natadrol in combinatie met formadrol te nemen.
Waar ik alleen niet achter kan komen is of je deze twee tegelijk moet nemen, of dat je eerst 4 weken natadrol neemt en daarna pas 4 weken formadrol??
Hoe doe jij het?

formadrol is PCT: post cycle therapy, dus na de natadrol neem je de formadrol ;)
zo ben ik het toch van plan :)
iemand een ander voorstel? bvb bij de laatste week natadrol al formadrol pakken ofzo?

Oke thanx voor je snelle reactie:)

hehe gaat goed hier:p:p
ik zag derjuist die jonge in de gym die natadrol al gebruikt heeft hij zei dat hij de 3de week het echt voelde inkicken en dat je het best een potje bijbestelt en alles doortrekt tot 6weken zou spijtig zijn moest je maar 1.5weken op volle toeren kunt draaien terwijl je dit tot 3weken kan doortrekken;)kun je ook mss direct tot 6capsules verhogen.en dat van die laadste week tijdens de ''KUUR'' al te beginnen met formadrol lijkt me eig geen slecht ID dan ga je echt knallen mischien:wl:veel suc6 je gaat precies een geslaagde zomer tegemoet:D:sd:

beetje verwarrend dit, 2 stevens in 1 topic :D

Maar eeh, ik weet niet of je het al ergens vermeld hebt maar hoeveel caps neem je per dag?
3?

haha ja 2 stevens
hij nam er 4 dacht ik

Is het echt 'een mild prohormoonachtig supplement' of noemen ze het gewoon zo om mensen nieuwsgierig te maken? Ligt het in de categorie van MassFX, Activate Xtreme enzo of is het iets totaal anders (en dus 'zwaarder')?

Oke thanx voor je snelle reactie:)

graag gedaan! jullie helpen mij, ik help jullie :cool:
hehe gaat goed hier:p:p
ik zag derjuist die jonge in de gym die natadrol al gebruikt heeft hij zei dat hij de 3de week het echt voelde inkicken en dat je het best een potje bijbestelt en alles doortrekt tot 6weken zou spijtig zijn moest je maar 1.5weken op volle toeren kunt draaien terwijl je dit tot 3weken kan doortrekken;)kun je ook mss direct tot 6capsules verhogen.en dat van die laadste week tijdens de ''KUUR'' al te beginnen met formadrol lijkt me eig geen slecht ID dan ga je echt knallen mischien:wl:veel suc6 je gaat precies een geslaagde zomer tegemoet:D:sd:

supergoeie post!:cool: ik zit hier al mee in mijn hoofd te spelen namelijk!
heb nog veel logs zitten lezen op Amerikaanse fora en inderdaad, bij velen kickt het pas echt in in de 3de week en als je dan de 4de week al moet stoppen :mad:
dus mijn plan is:
1e week 4 caps ED
2e week 4 caps ED
3e week 4 caps ED
4e week 6 caps ED
5e week 6 caps ED
6e week 6caps ED
dan 4 weken PCT formadrol

ALS EN SLECHTS ALS: ik bij 4 caps minimale sides heb :)

enige probleem: ik ga deze vakantie wsl 2weken op vakantie.. ik hoop dan aan mijn PCT te zitten.. zou die formadrol in mijn valies op het vliegtuig problemen kunnen veroorzaken? :o

en idd een geslaagde zomer zal het worden!!!! :banana:

beetje verwarrend dit, 2 stevens in 1 topic :D

:cool: Steven :cool:

Maar eeh, ik weet niet of je het al ergens vermeld hebt maar hoeveel caps neem je per dag?
3?

4caps => check eerste post, daar staat alle info van mij betreffende cylce in
mogelijke verhoging tot 6 caps, zie post hierboven

haha ja 2 stevens
hij nam er 4 dacht ik

yes naamgenoot ;)

Is het echt 'een mild prohormoonachtig supplement' of noemen ze het gewoon zo om mensen nieuwsgierig te maken? Ligt het in de categorie van MassFX, Activate Xtreme enzo of is het iets totaal anders (en dus 'zwaarder')?

het is géén PH
dus stel ik wil on stage gaan als naturel, ze testen mij dan test ik dus NIET POSITIEF.
wél is dit een andere categorie van supplementen, past dus niet in het rijtje van visolie, creatine mono, multivit enzo :rolleyes:
ik zie het momenteel als het zwaarste legale supp dat je kan pakken in benelux.. dit houdt wel in dat een milde PCT nodig is, hoewel sommige logs dit ook gwn niet doen, shut down kans is 0.1% ofzo :D ik neem de PCT vooral om mn gains achteraf te behouden :cool:
en het ligt nog wel boven massFX.. ik denk hm.. tussen massFX en epi/havov :)

log dag 7

gisteren wat moeite met in slaap te geraken, en zo een diepe slaap, mijn dromen waren precies echt! ik heb met een beer zitte vechten :roflol: iets minder leuk dan over Rihanna dromen :D ik werd wakker net alsof ik een workout achter de rug had :D spieren stonden ****ing hard opgepompt en had best wel ligge zweten :roflol: de beer is dan uiteindelijk ook verloren :cool:

dan uit bed 'gesprongen' ...... backpumps ......
positief: natadrol is wel degelijk iets aan het doen met mn lichaam
negatief: harde backpumps zijn k*t :D
mss ligt het eraan dat ik verkeerd heb geslapen, naja wat wil je als je met een beer ligt te vechte :roflol: maar bon nu, 2,5uur later, geen last meer van :) moest ik er nog last van hebben en begint het mij te storen (ik vond het deze ochtend niet echt een probleem en vond het zelf stiekem een beetje lekker voele :o) dan pak ik taurine

voor de rest alles perfect!
goed gezind, gemotiveerd, goed aan het eten, drinken, ...
geen vorming van acne, niet agressief (buiten soms tijdens workout :D), ..

straks voeg ik mn workout toe!

fijne dag manne, geniet van het zonnetje! :cool:
dat maken we hier niet vaak mij in onze k*tlandjes :D
uiteraard karma voor de steun en tips! thx :cool:

Laatst bewerkt:
haha een levensecht gevecht met een beer... schitterend.
Ik droom soms ook van die vage dingen, altijd fijn.
Lg sciences is toch een bekende fabrikant van prohormonen? Ik denk dat ze met deze supp de mensen naar de dark side willen trekken :-)
In elk geval ben ik benieuwd naar je updates wanneer het echt begint te werken.

Je zou eens kunnen kijken naar hoeveel kalium je binnenkrijgt.. dit zou je backpumps kunnen verhelpen.. banaantje erbij? :hornyna:

Waar ga je naartoe op vakantie?

Epic dreams :roflol:

haha een levensecht gevecht met een beer... schitterend.
Ik droom soms ook van die vage dingen, altijd fijn.
Lg sciences is toch een bekende fabrikant van prohormonen? Ik denk dat ze met deze supp de mensen naar de dark side willen trekken :-)
In elk geval ben ik benieuwd naar je updates wanneer het echt begint te werken.

haha ja echt zotte droom :D ik zou er een FUUUUUUU moeten van maken :D als ik tijd heb doe ik het vndg nog en post ik hem hier :D

en LG sciences bekende fabrikant van prohormonen?
gn idee maar het zou idd wel kunnen kloppen.. mooie tussenstap dan..
en bedankt, ik post normaal elke dag :)

Je zou eens kunnen kijken naar hoeveel kalium je binnenkrijgt.. dit zou je backpumps kunnen verhelpen.. banaantje erbij? :hornyna:

effe delen met iedereen:
kalium
Functie
Samen natrium vormt kalium, de natrium-kalium pomp, deze houdt het vocht binnen en buiten de cellen met elkaar in verhouding. Het is een essentieel nutriënt voor de groei en de spiervorming. Ook de geleiding van zenuwprikkels en de samentrekking van de spieren vindt plaats onder invloed van kalium.

Voeding
Vrijwel alle voedingsprodukten bevatten kalium. Rijk aan kalium zijn aardappelen, groente, fruit, peulvruchten, vlees, vis en noten.
enkele voorbeelden
50g gekookte groenten: 160 mg
1 vrucht (120 g) : 220 mg
1 gekookte aardappel (50 g): 220 mg
75g vlees: 280 mg
1 snee brood (35 g): 75 mg
bron: http://www.gezondheid.be/index.cfm?fuseaction=art&art_id=2081 geraadpleegd op 4 juni 2010
:thumbs:
hoewel ik s'ochtends soms al veel fruit eet (mn vriendin maakt soms een overheerlijke smoothie :D) ga ik toch nog een extra banaantje pakken :thumbs: bedankt voor de tip!

Waar ga je naartoe op vakantie?
mijn vriendin is vakantie-obsessed..
echt al een heel jaar zit ze overal ter wereld te zoeken.. of er mooie stranden zijn, wat het klimaat is, prijs vluchten etc etc..
nu eerlijk gezegd maakt vakantie mij niet zoveel uit, ik wil gwn zonnetje en een gym in het hotel :roflol:
maar ja.. zij wilt liever iets 'tropischer', vorig jaar naar egypte geweest (echt een aanrader trouwens, sharm el sheik, ZALIG SNORKELEN, Caïro de piramedes en sfinx gaan bekijken enzo, echt cool) maar nu is Egypte blijkbaar niet goed genoeg meer :mad: was anders echt prijsvriendelijk!
Maar bon.. nu zit ze dus te kijken naar Dominicaanse, Cuba, ... :rolleyes:
maar ja eerst even zien of de portemonnee dat wel trekt.. tzal sowieso een last minute beslissing worden, dat scheelt ook soms wel wat :)

staat jou ook te wachten amigo :D

Waar ga je naartoe inderdaad? (i.v.m. formadrol)

Veel succes in ieder geval!

n4cbaw.jpg

:D :roflol:

en straks komt de **** yeah ;)

---------- Toegevoegd om 11:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:54 ----------

Waar ga je naartoe inderdaad? (i.v.m. formadrol)

Veel succes in ieder geval!

zie vorige post ;)

Haha, je kan wel een strip beginnen zo :roflol:
Ik volg je!

Berendoder :D

Hahaha en ik beleef nu al wilde nachten, dat beloofd :roflol:

Terug
Naar boven