Fitness Seller

Sth voor het eerst

Status
Niet open voor verdere reacties.
ehv_brambo zei:
Dat wordt dan wel erg lastig. Dan moet je dus voor het beste resultaat om 3.30 zetten (dan moet je dus midden in de nacht opstaan) en dan ook nog eens 4uur wakker blijven en dus om 7:30 pas weer gaan pitten.

En in de ochtend moet je weer injecteren? Dus dan moet je wanneer je net ligt te slapen weer opnieuw injecteren en weer 4uur wakkerblijven.

Wanneer slaap je dan? Overdag?

Dat vroeg ik me zelf ook af. Maar mij is altijd verteld om na de training insuline te zetten en eventueel s'ochtend, maar dat na de training het beste is

Damn, wat sommige mensen over hebben voor een groot lichaam..

Je leven op het spel zetten ..WE LEVEN in een rare wereld.

ehv_brambo zei:
Dat wordt dan wel erg lastig. Dan moet je dus voor het beste resultaat om 3.30 zetten (dan moet je dus midden in de nacht opstaan) en dan ook nog eens 4uur wakker blijven en dus om 7:30 pas weer gaan pitten.

En in de ochtend moet je weer injecteren? Dus dan moet je wanneer je net ligt te slapen weer opnieuw injecteren en weer 4uur wakkerblijven.

denk dat ie de hgh bedoelt...

Voor zo ver ik weet neem je insuline s'morgens naar je sth en s'middags naar je trainen met het oog op dat het voedsel wat je neemt meteen naar je plekken wordt getransporteert waar het hoort te zitten.
Vandaar dat je dus ook uit moet kijken met vetten omdat dat ook meteen op je lichaam vast zit.
En ook naar je sth omdat je eigen insuline peil daalt naar je sth injectie.
Vandaar de insuline injectie's naar je sth en naar je trainen.

Tja , Ik heb veel over voor een groot lichaam, maar insuline zal ik dus NOOIT gaan gebruiken. Te riskant als je het mij vraagt, maar ik heb dan ook geen wedstrijd intenties.
2 Adrbeest : ben erg benieuwd naar de uitslagen van je arts en nog veel benieuwder hoe je er nu uitziet, na deze kuur.
SHOW IT TO ME!!

ehv_brambo zei:

nee kerel in de nacht injecteer je alleen de sth niet de insuline, het is dus even prikekn 500 kcal naar binnen mikken en weer je bedje in

Chemical zei:
nee kerel in de nacht injecteer je alleen de sth niet de insuline, het is dus even prikekn 500 kcal naar binnen mikken en weer je bedje in

Verder is het heel verstandig om na het injecteren van insuline een aardige hoeveelheid glutamine binnen te krijgen. Insuline zorgt ervoor dat de spiercellen open gaan staan en voor een soort supertransport voor voedingsstoffen.

Hoi adrbeest,

Ik ben eigelijk wel benieuwd hoe jou laatste kuur er uitzag met STH

Kun je aangeven, wat je en hoe je de weken met spullen nemen op ingedeeld.

Thanks

Grtz CCNP

Ahum

Chemical zei:

Na wat ik van jou lees, kan ik moeilijk geloven dat jij er wat van kent. De enige mogelijkheid die van jou een bb'er maakt, is dat deze zaken louter offseason gebeuren... Komaan zeg, ik speel jaarlijks met HGH, insuline, t3 en alle bijkomstige as, maar om 3u30 's nachts opstaan om een HGH-shot te zetten is dom en getuigt van weinig inzicht in endocriene hormonale systeem van de mens. Het zetten van een HGH-shot 's nachts zorgt ervoor dat je lichaam gemiddeld een viertal uur geen HGH-afgifte meer zal hebben, terwijl je maximum een halfuurtje kan genieten van die shot...

Het is daarentegen aangewezen de HGH 's morgens te zetten en net na de training. Net na de training komt de IGF en de slin ook in het spel. Bovendien zal de werkingsduur van slin medebepaald worden door het al dan niet intramusculair zetten ervan of subcutaan. Intramusculair zal de werkingtijd van de slin met gemiddeld een uur beperken, hetgeen interessant is voor zij die sneller wat vet willen consumeren.

Ten tweede: elk halfuur na de slin-injectie 500kcal??? Komaan, dan krijg je op 4 uur zomaar even 4000 kcal binnen... Zelfs met een shitload t3 en clen wordt je dan nog een vette pad.

Wat de terugval betreft na het gebruik van de HGH-gelinkte produkten: ja, gegarandeerd krijg je een setback. Het stoppen met slin maakt me keer op keer zwak en in een lichte staat van hypo verkeren. Het stoppen met t3 maakt me extreem vermoeid en slaperig en na de HGH doen mijn gewrichten steeds nog een tijdje pijn. Maar dat is het allemaal meer dan waard vindt ik.

Sorry dat ik op deze manier dit board binnenval, maar hierop moest ik toch wel effe reageren.

nou Adrbeest kom maar op met die pics:)

Roidfever zei:
Na wat ik van jou lees, kan ik moeilijk geloven dat jij er wat van kent. De enige mogelijkheid die van jou een bb'er maakt, is dat deze zaken louter offseason gebeuren... Komaan zeg, ik speel jaarlijks met HGH, insuline, t3 en alle bijkomstige as, maar om 3u30 's nachts opstaan om een HGH-shot te zetten is dom en getuigt van weinig inzicht in endocriene hormonale systeem van de mens.

Neem die woordjes maar snel terug :mad: Chemical heeft zowat de beste begeleiding die er is en weet verdomd veel
BTW wie ben jij wel die hier met z'n eerste post ervaren mensen komt afkraken :rolleyes: een excuusje zou hier zeker op z'n plaats zijn

dream warrior zei:
Neem die woordjes maar snel terug :mad: Chemical heeft zowat de beste begeleiding die er is en weet verdomd veel
BTW wie ben jij wel die hier met z'n eerste post ervaren mensen komt afkraken :rolleyes: een excuusje zou hier zeker op z'n plaats zijn

jep deze beste man gaat hier geen vrienden maken op het forum en terecht... dus ik ben wel eens benieuwd wie deze kerel is

Hoesow gaat hij geen vrienden maken. Stel dat hij veel weet, wat dan. Ik ben wel benieuwd hoe het nu verder zal gaan in deze topic. Het is bijhouden zeker waard :D

@ Cagri51/ roid feever
ja nou zelfs als ie veel weet, het gaat om de manier waarop ie het brengt. Naar mijn menig is Chemical een voorbeeld voor iedereen, hij is behulpzaam altijd vriendelijk, netjes en respectvol naar ons allemaal. Zo'n gerespecteerd lid kun je als nieuwkomer ( ook al weet je waar het je over hebt) op het board echt niet op zo'n manier aanvallen.

het volgen van deze post is absoluut de moeite waard volges mij :)

@ Bossie
Ja maar hij kan toch niet weten dat Chemical een gerespecteerd lid is? Of zie ik het verkeerd?Op een forum is het toch zo dat iedereen evenveel respect moet krijgen. :rolleyes:

Roidfever zei:
Sorry dat ik op deze manier dit board binnenval, maar hierop moest ik toch wel effe reageren.

Wat is dit dan? Bovendien zijn mijn argumenten terecht, punt andere lijn. Niemand kan hier gaan ontkennen dat je van dit dieet moddervet zal worden... laat dat toch duidelijk zijn. Zelfs een menselijke blast furnace kan dit niet verwerken. Wat die kerel hier aanraadt maakt je groot, geen twijfel mogelijk, maar groot en groot is 2. Ik heb niet de intentie om als wandelende walrus door het leven te gaan, maar dat is een andere discussie.

Goed, ik biedt nogmaals mijn excuses aan. Mijn woorden waren wat te hard, maar wel gemeend. Sorry jongens en met name Chemical, maar ik dacht dat de open debatcultuur net iets typisch voor boven de Moerdijk was.

No hard feelings.

ccnp zei:
Hoi adrbeest,

Ik ben eigelijk wel benieuwd hoe jou laatste kuur er uitzag met STH

Kun je aangeven, wat je en hoe je de weken met spullen nemen op ingedeeld.

Thanks

Grtz CCNP
Nou hier is hij dan hahahahaha.

Week 1 tot 23...... 2 x 2 iu sth s,morgens en s,middags naar het trainen.
Week 1 en 2...... 1500 mg testo enanthate per week
Week 3 tot 11...... 1000 mg testo enanthate per week
Week 2 tot 10...... 600 mg deca nandrolone per week
Week 6.7.8.9.14.15.16.17. insuline 2 x 10 iu s'morgens en s'middags naar het trainen wel eerst opbouwen de eerste dagen.
Week 7 tot 11....... 50 mg dianabol.
Week 12 tot 20..... 100 mg tren per dag.
Week 11 tot 22 ......600 mg boldonone per week.
Week 14 tot 24 ...... 100 mg propionaaar per dag.
Week 4 tot 23 ........ t4 150 mg per dag en daarna afbouwen.
Week 9.10.13.14.17.18... clen opbouwen tot 140 mcg per dag.

Dit was hem ongeveer en was er tevreden over.
Heb een nakuur gedaan van zo,n 6 weken en een week later mijn bloed laten prikken.
Heb alles laten testen allen mijn testo gehaalte was voor 70 % herstelt en mijn cholesterol was iets verhoogt.
De arts begreep er ook niet veel van en ik had ook zelf meer schade verwacht.
Maar dat geld niet dat het zo voor iedereen uit pakt.

Groetjes Adrbeest.

ps. begon rond de 118 kilo en 16 a 17 % vet en toen ik klaar was woog ik 123 met zo,n 7 a 8 % vet.

Juriaan zei:
Mijn mening als je niets van HGH weet begin er dan ook echt niet aan, persoonlijk vind ik dat recreatief kuren nog kan maar HGH vind ik persoonlijk alleen voor wedstrijdathleten

waarom vind je dat bro?..STH wordt gehypt, omdat het zo duur is (wat tegenwoordig trouwen sbest meevalt) en dus alleen voor de profs was weggelegd is het daarom speciaal voor hun?..

STH is een topmiddel zou iedereen moeten gebruiken imo

Grt. Rico

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven