MuscleMeat

Sth voor het eerst

Status
Niet open voor verdere reacties.
adrbeest zei:
Als je goed kijkt naar de opbouw van de kuur dan zie je dat en de laatste 10 a 11 weken spul gebruikt dat geeen vocht vast hou dus dan heb je het antwoordt al.

4 weken nolvadex 40 mg
2 week clomid 100 mg
laatste 4 weken 50 mg clomid
3 weken hcg om de 5 dagen 1250 iu

He Adrbeest, Als ik naar je kuur kijk, dan moet je toch wel vocht vasthouden in de eerste 12 weken of zie ik dit nou verkeerd?
Ik zit in mijn nakuur en clomid staat bekend dat je dingen wazig ziet, dus het kan aan mij liggen.
Welk merk heb je gebruikt van sth?
Zo 140 mcg clen, daar zul je flink van gaat stuiteren.

Week 1 tot 23...... 2 x 2 iu sth s,morgens en s,middags naar het trainen.
Week 1 en 2...... 1500 mg testo enanthate per week
Week 3 tot 11...... 1000 mg testo enanthate per week
Week 2 tot 10...... 600 mg deca nandrolone per week
Week 6.7.8.9.14.15.16.17. insuline 2 x 10 iu s'morgens en s'middags naar het trainen wel eerst opbouwen de eerste dagen.
Week 7 tot 11....... 50 mg dianabol.
Week 12 tot 20..... 100 mg tren per dag.
Week 11 tot 22 ......600 mg boldonone per week.
Week 14 tot 24 ...... 100 mg propionaaar per dag.
Week 4 tot 23 ........ t4 150 mg per dag en daarna afbouwen.
Week 9.10.13.14.17.18... clen opbouwen tot 140 mcg per dag.

ccnp zei:
He Adrbeest, Als ik naar je kuur kijk, dan moet je toch wel vocht vasthouden in de eerste 12 weken of zie ik dit nou verkeerd?
Ik zit in mijn nakuur en clomid staat bekend dat je dingen wazig ziet, dus het kan aan mij liggen.
Welk merk heb je gebruikt van sth?
Zo 140 mcg clen, daar zul je flink van gaat stuiteren.

Week 6.7.8.9.14.15.16.17. insuline 2 x 10 iu s'morgens en s'middags naar het trainen wel eerst opbouwen de eerste dagen.

Dat klopt ook wat je zegt , de eerst 12 a 14 weken hou je vocht vast maar aan het eind van de kuur ben ik echt alle vocht kwijt en daar gaat het bij mij om.
Gebruik jintropin kits van 100 iu.
En stuiteren went ook wel hahaha.

Nou hier is hij dan hahahahaha.

Dit was hem ongeveer en was er tevreden over.
Heb een nakuur gedaan van zo,n 6 weken en een week later mijn bloed laten prikken.
Heb alles laten testen allen mijn testo gehaalte was voor 70 % herstelt en mijn cholesterol was iets verhoogt.
De arts begreep er ook niet veel van en ik had ook zelf meer schade verwacht.
Maar dat geld niet dat het zo voor iedereen uit pakt.

Groetjes Adrbeest.

ps. begon rond de 118 kilo en 16 a 17 % vet en toen ik klaar was woog ik 123 met zo,n 7 a 8 % vet.

Erg indrukwekkend.
Maar klopt het dat dit ongeveer een investering van 3000-4000 euro is?
Ben nog lang niet op het niveau dat dit een logische stap voor mij zou zijn, maar uiteindelijk wil ik er wel een keer aan gaan geloven, dus ben ik benieuwd naar de prijsindicatie.

ik weet niet of je nog antwoord krijgt....is post uit de doeloe doeloe tijd ! vette bump man:)

Was me niet van die regel op de hoogte ;)
Maar nu dus wel :D

topic geopend van 2005!???

Nou dat klopt maar de inhoud is vrij duidelijk en zeker nog van deze tijd.

beste sporters,

heb al aardig wat kuurtjes achter de rug, een vriend van me is begonnen aan een sth kuur ik ben gewoon geschokt hoe groot en droog hij is... Dus je begrijpt het lonkt ook een beetje... Helaas heb ik hier weinig ervaring mee wat betreft het kuren, wat kan ik verwachten en welke as moeten erbij gebruikt worden... En is het wel de moeite waard, speel ik niet met mijn leven...

zit er ook iemand midden in een kuur met sth, zou graag zijn mening willen weten

Mzl. Hotbear

Zet die vriend van jou ook slin erbij, want dat is eigenlijk echt de 'boosdoener'.
Ik heb zelf HGH genomen voor 6/7 maanden en ik viel er wel goed van af, maar wil je echt enorm worden, is slin wel aan te raden.
Sowieso voor de recreatieve BB'er is AAS voldoende en zou je hormonen gewoon lekker moeten laten liggen. Mocht je het toch willen, test-e op 750mg doet meer dan genoeg.

---------- Toegevoegd om 16:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:07 ----------

Erg indrukwekkend.
Maar klopt het dat dit ongeveer een investering van 3000-4000 euro is?
Ben nog lang niet op het niveau dat dit een logische stap voor mij zou zijn, maar uiteindelijk wil ik er wel een keer aan gaan geloven, dus ben ik benieuwd naar de prijsindicatie.

Hehe prijzen mag je niet vragen bro, maar een leuk dagje uit kan je er wel van doen ja hehe

Trouwens hatelijk ook dat bumpen hehe, ik kijk automatisch niet eens naar de datum :D

Zet die vriend van jou ook slin erbij, want dat is eigenlijk echt de 'boosdoener'.
Ik heb zelf HGH genomen voor 6/7 maanden en ik viel er wel goed van af, maar wil je echt enorm worden, is slin wel aan te raden.
Sowieso voor de recreatieve BB'er is AAS voldoende en zou je hormonen gewoon lekker moeten laten liggen. Mocht je het toch willen, test-e op 750mg doet meer dan genoeg.

---------- Toegevoegd om 16:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:07 ----------

Hehe prijzen mag je niet vragen bro, maar een leuk dagje uit kan je er wel van doen ja hehe

He dierenpoot lees je wel eens hehehehe:) die post komt uit 2004 ****ing bump deze topic

Trouwens hatelijk ook dat bumpen hehe, ik kijk automatisch niet eens naar de datum :D

He dierenpoot lees je wel eens hehehehe:) die post komt uit 2004 ****ing bump deze topic

Hehe

Pfff man praat me er niet van haha. t*ring gastjes :D

heheh fail inderdaad

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

bump.jpg

Waarom niet, zie het verschil namelijk niet recreatief is voor mij alles behalve pro. Dan zou er maar weinig afgezet worden. Voor de ervaren aas gebruiker is het een zeer fijne aanvulling. De aas kun je zo lager doseren en je krijgt gewoon een betere en hardere look

Tenzij je geen drol te besteden hebt, zou ik het wel mooi bij test laten zitten.

Kijk zo kunnen we een oude bump toch nog enigsinds nuttig maken:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven