AndroidHealthClinic

Sth voor het eerst

Status
Niet open voor verdere reacties.
dutch windmill zei:
waarom vind je dat bro?..STH wordt gehypt, omdat het zo duur is (wat tegenwoordig trouwen sbest meevalt) en dus alleen voor de profs was weggelegd is het daarom speciaal voor hun?..

STH is een topmiddel zou iedereen moeten gebruiken imo

Grt. Rico

Ik heb me ondertussen al bedacht omdat ik er zelf nu ook aan denk :p

Navy zei:
Ik weet 99% zeker dat als iedere AAS gebruiker geld had voor HGH, dat zij het allemaal zouden gebruiken.
En ik geef ze geen ongelijk.
Het is immers nooit bewezen dat HGH schadelijker zou zijn dan AAS.
Naar mijn inziens is AAS schadelijker dan HGH.
Maarja wat maakt het ook uit, het wordt uiteindelijk toch allemaal tegelijk gebruikt.

Idd, en het heeft ook allemaal met de dosis te maken. Ik zelf ga binnen afzienbare tijd ermee beginnen en kies dan voor lage doses voor langere tijd. Ik begin met 2 I.U. en voer dat op naar 3 denk ik. Dit dan voor 8 maanden tot een jaar. Ik weet dat er velen zijn die zeggen 4 I.U. is minimum effectief maar ik heb veel gelezen, op vele forums threads doorgespit en ga het zo proberen.

Er zijn immers vaak meerdere wegen die naar Rome leiden.

dutch windmill zei:
waarom vind je dat bro?..STH wordt gehypt, omdat het zo duur is (wat tegenwoordig trouwen sbest meevalt) en dus alleen voor de profs was weggelegd is het daarom speciaal voor hun?..

STH is een topmiddel zou iedereen moeten gebruiken imo

Grt. Rico

Helemaal mee eens, en de bijwerkingen zijn redelijk te noemen, zeker in vergelijking met sommige AS.
Helaas is een kuur STH voor vele recreatieve BB financieel niet haalbaar , maar mischien de prijzen (nog meer) dalen in de toekomst.

adrbeest zei:
Begeleiden is een groot woord want ben niet medici opgeleid.
Maar kan je wel het een en ander vertellen kwa eigen ondervindingen en gebruik.
Ben net zelf een half jaar bezig geweest en moet nog zo'n drie weken.
En de resultaten mogen er wel zijn.

Ik train wel eens met het beest en ik moet zeggen...wow :eek: Hij is groot en droog! Nee, ik geen sth, ik neem nu igf, hahaha! :D :D

CBX zei:
Ik train wel eens met het beest en ik moet zeggen...wow :eek: Hij is groot en droog! Nee, ik geen sth, ik neem nu igf, hahaha! :D :D

Het beest komt wel eens op de koffie bij mij en als ik soms met mijn ogen knipper denk ik dat Markus Ruhl tegenover me zit :eyebrow:

dutch windmill zei:
Het beest komt wel eens op de koffie bij mij en als ik soms met mijn ogen knipper denk ik dat Markus Ruhl tegenover me zit :eyebrow:

:clap: De wereld is kleiner dan we denken :laugh: :laugh: Nee, ff serieus....het beest ziet er verschrikkelijk uit ;)

Roidfever zei:
Wat is dit dan? Bovendien zijn mijn argumenten terecht, punt andere lijn. Niemand kan hier gaan ontkennen dat je van dit dieet moddervet zal worden... laat dat toch duidelijk zijn. Zelfs een menselijke blast furnace kan dit niet verwerken. Wat die kerel hier aanraadt maakt je groot, geen twijfel mogelijk, maar groot en groot is 2. Ik heb niet de intentie om als wandelende walrus door het leven te gaan, maar dat is een andere discussie.

Goed, ik biedt nogmaals mijn excuses aan. Mijn woorden waren wat te hard, maar wel gemeend. Sorry jongens en met name Chemical, maar ik dacht dat de open debatcultuur net iets typisch voor boven de Moerdijk was.

No hard feelings.

maak je daar maar geen zorgen over jij:rolleyes: iemand die meedraaid op de world en de universe weet heus wel wat hij doet hoor
welke wedstrijden draai jij met je perfecte dieet ???

bla bla bla bla bla , hahahahhahaha.

Je moet wat met je vrije tijd he!!!!!!

zit nu in 2 e week van gh 4 iu dag en moet zeggen dat het super is, heel goed humeur+libido, pomp zelfde als ik had met IGF, met alleen gh :)

adrbeest zei:
Nou hier is hij dan hahahahaha.

Week 1 tot 23...... 2 x 2 iu sth s,morgens en s,middags naar het trainen.
Week 1 en 2...... 1500 mg testo enanthate per week
Week 3 tot 11...... 1000 mg testo enanthate per week
Week 2 tot 10...... 600 mg deca nandrolone per week
Week 6.7.8.9.14.15.16.17. insuline 2 x 10 iu s'morgens en s'middags naar het trainen wel eerst opbouwen de eerste dagen.
Week 7 tot 11....... 50 mg dianabol.
Week 12 tot 20..... 100 mg tren per dag.
Week 11 tot 22 ......600 mg boldonone per week.
Week 14 tot 24 ...... 100 mg propionaaar per dag.
Week 4 tot 23 ........ t4 150 mg per dag en daarna afbouwen.
Week 9.10.13.14.17.18... clen opbouwen tot 140 mcg per dag.

Dit was hem ongeveer en was er tevreden over.
Heb een nakuur gedaan van zo,n 6 weken en een week later mijn bloed laten prikken.
Heb alles laten testen allen mijn testo gehaalte was voor 70 % herstelt en mijn cholesterol was iets verhoogt.
De arts begreep er ook niet veel van en ik had ook zelf meer schade verwacht.
Maar dat geld niet dat het zo voor iedereen uit pakt.

Groetjes Adrbeest.

ps. begon rond de 118 kilo en 16 a 17 % vet en toen ik klaar was woog ik 123 met zo,n 7 a 8 % vet.

He Adrbeest, bedankt, ziet er goed uit......... heb net even je nieuwe foto's gekeken, niet verkeerd, ziet er top uit.

Had je nou geen last van dipjes in die 6 maanden kuur?
En had je ook last van een opgeblazen hoofd gedurende 6 maanden?

Hoe zag je nakuur er uit van 6 weken?

Grtz Ccnp

...

dream warrior zei:
maak je daar maar geen zorgen over jij:rolleyes: iemand die meedraaid op de world en de universe weet heus wel wat hij doet hoor
welke wedstrijden draai jij met je perfecte dieet ???

Mja, kijk, ik dacht dat dit nu eindelijk gaan liggen was en dat mijn excuses genoeg zouden zijn... Blijkbaar niet voor jouw. Goed, laat ons duidelijk zijn: ik zal nooit the big O winnen en dat zal hier niemand. Maar laat het ook duidelijk zijn dat de meningen van bepaalde experts dan toch op z'n minst verschillen met die van Chemical. (en neen, hiermee wil ik niet zeggen dat ik tot de experts behoor, maar ik ken de wereld misschien wel beter dan je denkt)

Laat het hier nu bij, voordat we ons echt gaan belachelijk gedragen.

Roidfever zei:
Mja, kijk, ik dacht dat dit nu eindelijk gaan liggen was en dat mijn excuses genoeg zouden zijn... Blijkbaar niet voor jouw. Goed, laat ons duidelijk zijn: ik zal nooit the big O winnen en dat zal hier niemand. Maar laat het ook duidelijk zijn dat de meningen van bepaalde experts dan toch op z'n minst verschillen met die van Chemical. (en neen, hiermee wil ik niet zeggen dat ik tot de experts behoor, maar ik ken de wereld misschien wel beter dan je denkt)

Laat het hier nu bij, voordat we ons echt gaan belachelijk gedragen.

Hoi ik wou hier ook wat over zeggen. Iedereen is vrij om zijn mening te geven. Ook al ben je een expert iedereen kan wat leren. Maar ik denk dat je wat genuanceerder moet zijn. Maar dat heb je zelf ook al aangegeven.

gr

adrbeest zei:
Nou hier is hij dan hahahahaha.

Week 1 tot 23...... 2 x 2 iu sth s,morgens en s,middags naar het trainen.
Week 1 en 2...... 1500 mg testo enanthate per week
Week 3 tot 11...... 1000 mg testo enanthate per week
Week 2 tot 10...... 600 mg deca nandrolone per week
Week 6.7.8.9.14.15.16.17. insuline 2 x 10 iu s'morgens en s'middags naar het trainen wel eerst opbouwen de eerste dagen.
Week 7 tot 11....... 50 mg dianabol.
Week 12 tot 20..... 100 mg tren per dag.
Week 11 tot 22 ......600 mg boldonone per week.
Week 14 tot 24 ...... 100 mg propionaaar per dag.
Week 4 tot 23 ........ t4 150 mg per dag en daarna afbouwen.
Week 9.10.13.14.17.18... clen opbouwen tot 140 mcg per dag.

Begon je tijdens je kuur ook licht te geven in het donker? :D

Leviathan zei:
Begon je tijdens je kuur ook licht te geven in het donker? :D

:D Jezus, wat een schema...lekker hoor :p Wie weet, ooit in de toekomst, is het voor mij ook weggelegd.

ps: train je toevallig bij All-Inn Adrbeest?

ccnp zei:
He Adrbeest, bedankt, ziet er goed uit......... heb net even je nieuwe foto's gekeken, niet verkeerd, ziet er top uit.

Had je nou geen last van dipjes in die 6 maanden kuur?
En had je ook last van een opgeblazen hoofd gedurende 6 maanden?

Hoe zag je nakuur er uit van 6 weken?

Grtz Ccnp
Als je goed kijkt naar de opbouw van de kuur dan zie je dat en de laatste 10 a 11 weken spul gebruikt dat geeen vocht vast hou dus dan heb je het antwoordt al.

4 weken nolvadex 40 mg
2 week clomid 100 mg
laatste 4 weken 50 mg clomid
3 weken hcg om de 5 dagen 1250 iu

Roy zei:
:D Jezus, wat een schema...lekker hoor :p Wie weet, ooit in de toekomst, is het voor mij ook weggelegd.

ps: train je toevallig bij All-Inn Adrbeest?
Nee bij frans jansen.

ps. werk je nou met mijn voedings schema????????

adrbeest zei:
Nee bij frans jansen.

ps. werk je nou met mijn voedings schema????????

Oh ja, voorheen Henny Hijman. Heb er ook een tijdje getraint, ging toen over naar all-in. Nu train ik in IJsselstein bij Lucas. Zijn soortgelijke scholen, erg goede apparatuur etc.

Idd ben ik nu bezig met dat schema en gaat erg goed, geen volprop werk, dus is goed te doen! Zit nu op 12% en wil dat niet verder dan 13-14 laten komen.

Roy zei:
Oh ja, voorheen Henny Hijman. Heb er ook een tijdje getraint, ging toen over naar all-in. Nu train ik in IJsselstein bij Lucas. Zijn soortgelijke scholen, erg goede apparatuur etc.

Idd ben ik nu bezig met dat schema en gaat erg goed, geen volprop werk, dus is goed te doen! Zit nu op 12% en wil dat niet verder dan 13-14 laten komen.
Denk dat je percentage nog wel zal zakken als je geluk heb!!!!!!!!!!
Heb ook bij hennie getraint en ook in all inn .
Misschien ken ik je wel .

Growing_strong zei:
Dat wordt dan wel erg lastig. Dan moet je dus voor het beste resultaat om 3.30 zetten (dan moet je dus midden in de nacht opstaan) en dan ook nog eens 4uur wakker blijven en dus om 7:30 pas weer gaan pitten.

En in de ochtend moet je weer injecteren? Dus dan moet je wanneer je net ligt te slapen weer opnieuw injecteren en weer 4uur wakkerblijven.

Wanneer slaap je dan? Overdag?

Je leest niet goed.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven