MuscleMeat

Stoppen met roken

Succes! Zit er voor mij niet in, anders vreet ik mezelf naar de 30% vp. :o

Is fabeltje , 7maanden gestopt en m'n vp is met 2-3% gezakt. Doordat je stopt hecht je nog meer waarde aan je lichaam , tenzij je weak-minded bent en de ene verslaving wisselt met een andere.

Kon ik het maar

---------- Post toegevoegd Tue 29 Jan 2013 om 00:18 ----------

Wil nu gaan roken, maar tis te koud

Netjes! Heb je hulpmiddelen gebruikt?
Vind t aankomen niet zo'n prettig idee aan gezien ik nog 3-4 % in m'n VP wil zakken.
Maar goed, ik ga m'n best doen.

Ja, snapt, tis voor mij ook niet de ideale tijd eigenlijk maar k heb nu de juiste mind-set (hoop en denk ik)

Ik hoop t!

Dat klinkt allemaal niet erg positief, hou je het nog wat vol?

• Topic Starter Topic Starter
Ben nog steeds gestopt!
K heb gemerkt dat ik heel erg een gewoonte roker ben en vooral in de auto mis ik m'n sigaretjes.
Omdat ik lager in m'n VP wil komen mag ik (van mezelf) niet gaan snoepen dus nadat ik 2 pennen kapot heb gekauwd bijt ik nu op roerstaafjes en dat helpt wel tegen t willen roken.

Is fabeltje , 7maanden gestopt en m'n vp is met 2-3% gezakt. Doordat je stopt hecht je nog meer waarde aan je lichaam , tenzij je weak-minded bent en de ene verslaving wisselt met een andere.

Mijn eetlust word minder door het roken. En als ik zou stoppen krijg ik mee eetlust, en je zoekt een alternatief voor roken.. Ik was ooit al eens gestopt, woog voorheen 60 kg en ben zo naar de 75 kg gegaan. (opsich niet erg, @ 60 kg was ik echt ecto dat het niet gezond was.

---------- Post toegevoegd Tue 29 Jan 2013 om 10:33 ----------

Ben nog steeds gestopt!
K heb gemerkt dat ik heel erg een gewoonte roker ben en vooral in de auto mis ik m'n sigaretjes.
Omdat ik lager in m'n VP wil komen mag ik (van mezelf) niet gaan snoepen dus nadat ik 2 pennen kapot heb gekauwd bijt ik nu op roerstaafjes en dat helpt wel tegen t willen roken.

Goed bezig! Als je een reden hebt om te stoppen, en je staat er voor de volle 100% achter dan gaat het je zeker wel lukken! :)

Mijn eetlust word minder door het roken. En als ik zou stoppen krijg ik mee eetlust, en je zoekt een alternatief voor roken.. Ik was ooit al eens gestopt, woog voorheen 60 kg en ben zo naar de 75 kg gegaan. (opsich niet erg, @ 60 kg was ik echt ecto dat het niet gezond was.

---------- Post toegevoegd Tue 29 Jan 2013 om 10:33 ----------

Ja mooi!! Om gek van te worden, voor t stoppen had ik geen last van t vasten tijdens IF, nu zit ik echt de minuten af te tellen

Goed bezig! Als je een reden hebt om te stoppen, en je staat er voor de volle 100% achter dan gaat het je zeker wel lukken! :)

Thanx!!

ben vorig jaar april gestopt omdat m'n huidige vriendin anders niet met me wilde daten :p
was voor mij eigenlijk vrij makkelijk omdat ik dus een goede reden had...

nog wel elke dag trek in een peuk dus dat verdwijnt helaas niet :P (al wordt het wel makkelijker)

ben vorig jaar april gestopt omdat m'n huidige vriendin anders niet met me wilde daten :p
was voor mij eigenlijk vrij makkelijk omdat ik dus een goede reden had...

nog wel elke dag trek in een peuk dus dat verdwijnt helaas niet :P (al wordt het wel makkelijker)

Zo was het voor mij ook de 1e keer gegaan, was voor vriendin gestopt. Toen dat over was begon ik weer lekker te roken. :p

Allen carr - easy way to stop smoking

Hulde aan deze man ben gestopt nooit meer teruggekeken
audioboek is te zoeken op kickasstorr's

Succes! zelf zit ik er ook aan te denken om te stoppen maar heb het al eens eerder geprobeerd maar is toen niet gelukt;)

Ik ben nu bijna 9 jaar gestopt (30 p/d) en dat is een van de beste beslissingen uit m'n leven geweest. Het boek van Allan Carr kan ik zeker aanraden. Als stoppen met roken nog niet lukt raad ik iedereen aan om het boek te kopen en daarbij gewoon al lezende door te roken. Gewoon elke dag oppakken dat boek, lekker sigaretje erbij. Het kwartje valt na verloop van tijd wel.

Moet ook weer gaan stoppen. Was en keer ruim 6 maanden gestopt en toen weer begonnen en tijdje geleden 4 weken gestopt geweest. Aankomende vrijdag is me laatste dag op en fabriek waar je kan roken (mag niet). Dan ga ik naar en plek waarbij je kunt kiezen tussen gaan eten of gaan roken in de pauze dus hoop daar me voordeel uit te halen. Voeding is toch belangrijker voor me.

@ts mooi dat het zo goed gaat!

Je hebt de ene verslaving omgewisseld met eten , gebeurt vaak daardoor is het fabeltje ontstaan van 'als je stopt met roken ga je verdikken'. Ik zeg niet dat het je eetlust niet iets onderdrukt maar de echte reden dat mensen zoveel eten is om hun mond bezig te houden en om een leegte te vullen.(en dan bedoel ik niet het honger gevoel)

Je hebt de ene verslaving omgewisseld met eten , gebeurt vaak daardoor is het fabeltje ontstaan van 'als je stopt met roken ga je verdikken'. Ik zeg niet dat het je eetlust niet iets onderdrukt maar de echte reden dat mensen zoveel eten is om hun mond bezig te houden en om een leegte te vullen.(en dan bedoel ik niet het honger gevoel)

Dat is inderdaad vaak zo, het grootste deel dat stopt gaat over op een nieuwe verslaving. Bij mij was dit echter niet het geval, was ook tijdens mijn jeugd. En toen deed ik alles andersom, eten had ik nooit zin in en vanplaats eten ging ik roken.. Nadat ik was gestopt ging ik normaal eten, en kon je mijn ribben niet meer tellen wat voorheen wel was, echt dikker was ik er niet van geworden.

En dat heb je ook allemaal zelf in de hand natuurlijk, daar kan je stoppen met roken niet de schuld van geven.

Ik kan mij er niets bij voorstellen allemaal omdat ik niet rook.
Maar in ieder geval succes met stoppen voor diegenen die willen stoppen.
Als anderen het kunnen, dan kunnen jullie het ook!

Ik had gehoopt dat t na een weekje of zo minder erg zou worden maar damn, ik begin t nu pas echt zwaar te krijgen.
Ik heb een onwijze eetlust en heb continue honger (handig joh als je IF doet) en t lukt me simpelweg niet om me eraan te houden.
Nou weet ik dat t alles te maken heeft met wilskracht maar kennelijk is cutten en stoppen met roken tegelijk teveel gevraagd voor mij.
Op zich geen drama zou je denken, dan ga je gewoon ff extra cardio naast je KT doen....heb keelontsteking dus voor m'n gevoel vliegen de kilo's eraan.
(Moest ff mopperen, heb nml ook een pesthumeur en baal d'r zo van dat voor m'n gevoel maanden werk voor niks zijn geweest)(ja ik heb gevoel voor drama :p)

Na verloop van tijd word het ook wel minder! Anders voor nu weer even gewoon bulken en na 2 maanden terug cutten.

En het niet roken volhouden!!!

Ik had gehoopt dat t na een weekje of zo minder erg zou worden maar damn, ik begin t nu pas echt zwaar te krijgen.
Ik heb een onwijze eetlust en heb continue honger (handig joh als je IF doet) en t lukt me simpelweg niet om me eraan te houden.
Nou weet ik dat t alles te maken heeft met wilskracht maar kennelijk is cutten en stoppen met roken tegelijk teveel gevraagd voor mij.
Op zich geen drama zou je denken, dan ga je gewoon ff extra cardio naast je KT doen....heb keelontsteking dus voor m'n gevoel vliegen de kilo's eraan.
(Moest ff mopperen, heb nml ook een pesthumeur en baal d'r zo van dat voor m'n gevoel maanden werk voor niks zijn geweest)(ja ik heb gevoel voor drama :p)

Afleiding zoeken, niet gaan denken van ow wat mis ik het want dan is het wachten op een zwak moment tot je er aan toegeeft.

Terug
Naar boven