XXL Nutrition

Straps deadlift meisje

talkpoeder is makkelijker

ik weet niet hoe excessief jij zweet....maar bij een mixed grip is me dat ding nog nooit gaan glijden hoor!

Denk jij dat je oneindige grip hebt? 70 is ook nog niet veel pak meer eens in jouw geval 100kg op (vanaf verhoging als je dat nog niet deadlift) en kijk of je de bar langer dan 1 min kunt vasthouden.

Denk jij dat je oneindige grip hebt? 70 is ook nog niet veel pak meer eens in jouw geval 100kg op (vanaf verhoging als je dat nog niet deadlift) en kijk of je de bar langer dan 1 min kunt vasthouden.

geen flauw benul he, speel slechts kleine 3 maandjes met gewichten. Maar topicstartser zit ook niet hoger. Ik dacht slechts dat je met mixed grip veel minder snel daar last van zou hebben dan met regular of reverse grip.

thnx voor de tip trouwens met dat oefenen met die verhoging, dat ga ik serieus oefenen!

Dit gaat dan toch ook nog over dat rukken?

Want als je dat aan je handen wilt gaan doen om te deadliften gaat de stang er nog sneller uit glippen.

?? chalk heb ik altijd gebruikt bij deadlift, vooral in de zomer als je last krijgt van zweethanden..beter dan straps vind ik

• Topic Starter Topic Starter
Hahaha oohh heren, geweldige reacties weer ;-)

En ja met een mixed grip valt het alsnog uit m'n handen.

Maar ik neem aan dat je chalk op je blote handen aanbrengt. En punt is, ik train liever niet met m'n handen bloot maar met handschoentjes. Anders krijg ik allemaal harde eeltplekken enz die open gaan liggen (al gehad namelijk), niet echt prettig voor een meid. Hou m'n handjes liever zo zacht mogelijk voor eventueel de activiteiten die de heren net benoemden ;-))

Nee maar even serieus, bedankt voor de reacties!!

Laatst bewerkt:
Dat wordt dan gewoon onderarmen trainen. Dumbell-walks, barbell onderarm-curl..

Hahaha oohh heren, geweldige reacties weer ;-)

En ja met een mixed grip valt het alsnog uit m'n handen.

Maar ik neem aan dat je chalk op je blote handen aanbrengt. En punt is, ik train liever niet met m'n handen bloot maar met handschoentjes. Anders krijg ik allemaal harde eeltplekken enz die open gaan liggen (al gehad namelijk), niet echt prettig voor een meid. Hou m'n handjes liever zo zacht mogelijk voor eventueel de activiteiten die de heren net benoemden ;-))

Nee maar even serieus, bedankt voor de reacties!!
Eelt haal je makkelijk weg hoor. Je hebt bij de Hema van die dingetjes ervoor, maar eventueel kan je ook gewoon een oud en botter scheermesje gebruiken. Als je dan bent wezen badderen of langer douchen dan haal je het zo weg. Klinkt naarder dan het is. En dan met zon pluimsteen-dingetje erover zodat je het helemaal glad krijgt.

Snap trouwens dat taboe op straps niet, in mijn ogen hebben ze alleen maar voordelen (tenzij je natuurlijk echt gericht op powerlifting of sterkste man/vrouw gaat trainen)

Eelt haal je makkelijk weg hoor. Je hebt bij de Hema van die dingetjes ervoor, maar eventueel kan je ook gewoon een oud en botter scheermesje gebruiken. Als je dan bent wezen badderen of langer douchen dan haal je het zo weg. Klinkt naarder dan het is. En dan met zon pluimsteen-dingetje erover zodat je het helemaal glad krijgt.

Snap trouwens dat taboe op straps niet, in mijn ogen hebben ze alleen maar voordelen (tenzij je natuurlijk echt gericht op powerlifting of sterkste man/vrouw gaat trainen)

Bot scheermesje? Goeie, ga ik eens proberen. Dan maar hopen dat ik m'n handen niet open haal :p

Of met een nagelknipper ;-)

Bot scheermesje? Goeie, ga ik eens proberen. Dan maar hopen dat ik m'n handen niet open haal :p
Daarom moet die juist bot zijn. Als eelt week is, haal je het er heel makkelijk af, en met een scherp scheermesje kan je jezelf dan nog wel snijden. Nagelknipper, of zelfs een hele scherpe nagel kan ook, maar dan moet je zoveel vijlen om het glad te krijgen.
En hoe meer eelt er zit, hoe makkelijker het gaat :o Als t weinig is kan je het beter alleen met zon pluimvijlding doen.

Echte bazen gebruiken overal straps voor haha

Ik doe straps voor bijna alle rug oefeningen en deadlift. grip sparen voor wanneer het echt nodig is

Ik snap ook dat hele gedoe over straps ook nooit..
Wtf..eerste paar sets zonder,(probeer zo lang mogelijk zonder) dan gewoon je straps pakken..absoluut geen probleem

en idd tenzij je gaat voor het pl gedeelte;)

Heb het met nagelknipper geprobeerd eerst en eelt ging er makkelijk af maar inderdaad niet glad! Dus scheermesje ga ik proberen. En over straps niet te moeilijk doen, duidelijk. Thanks!

Terug
Naar boven