AndroidHealthClinic

Streetsspirit's Log

streetspirit

Novice
Waardering
3
Lengte
1m76
Massa
66kg
Vetpercentage
16%
He peepz,

ben mn ww kwijt en ben vergeten welke mail gekoppeld is.. Tsja shit happens!

Maar goed, ik begin t loggen wel te missen haha.

Ik zit nog steeds hoog in kcal en ik was ervan overtuigd dat ik stil stond. Boy I was wrong. Deze week weer gekelderd en volgende week is er een nieuwe meting (aankomende tijd zal dat om de 2 weken zijn). Vorige week kwam ik uit op 15.8%

Nu moet je je niet zo aan dat getal vast pinnen vind ik, want het ligt er aan wie er meet en wat voor tang er wordt gebruikt. Vorig jaar werd een body & fitshop tang gebruikt en daarmee kom ik veel hoger uit tov een professionele tang. Toch heb ik het idee dat ik wel hoger sta dan 16% als ik kijk naar het geheel. Maar goed, de spiegel zegt uiteindelijk wel of ik wedstrijdklaar ben:)

Met nu nog 15.5 week op de teller gaat het wel wat snel. Ik sta precies vandaag gelijk aan vorig jaar zomer NA mn cut. Ik doe nog niks aan cardio en dat staat überhaupt nog niet op de planning. Carbs zijn na mn bulk terug geschroefd naar iets boven de 200 carbs. Vetten en eiwitten zijn lekker hoog (mijn vloeibare snickers shake zal nog een aardige tijd erin blijven yeah:)).

Ik merk dat ik de dag voor mn cheatdag zin krijg in alles wat ik de volgende dag kan eten. Stom genoeg valt die eetlust compleet weg op de dag zelf (dan eet ik al die dingen wel, maar het smaakt eigenlijk niet zo geweldig meer:p). Standaard gaat er een 250 g zak drop in, hamburger, chips en afgelopen weken ook nog taart en cola. Zolang ik progressie blijf maken zal dat niet veel veranderen.

Tot dusver de update. Ik wil mn trainingen ook weer goed bijhouden. Had echt ff een dip dus trainen ging niet bepaald lekker afgelopen week. Deze week weer knallen!

Greets sp

IMG_20150617_165938.jpg

16% kan wel kloppen afgaande op je foto.

Ups & downs zijn ook heel normaal.
Belangrijkste is dan dat je wel goed strict blijft eten.
Anders kan het hard gaan.

(Je kan altijd admin mailen over vergeten ww)

Begon me al ongerust te maken, maar inmiddels dus toch besloten maar een nieuwe account aan te maken ;).

Zo te lezen gaat het prima! Hoog in kcal terwijl je prima progressie maakt, wat mij betreft een luxepositie! Een dat cardio voorlopig nog niet in de planning zit lijkt me een heerlijk gevoel! :D
Cheers voor de vloeibare Snickers, daar kan je vast wel aan wennen ;).

Dat van die cheatdag herken ik gedeeltelijk. Ik kan erg zeuren om een cheat, maar als ik dan eenmaal de kans krijg.. Dan doe ik het toch niet. Of dan valt het gewoon heel erg tegen omdat ik het in mijn hoofd blijkbaar lekkerder heb gemaakt dan het eigenlijk is :o.

Bijzonder dat je prima progressie maakt ondanks de standaard wekelijkse cheat, nice!
Deze week weer lekker er tegenaan dus, ik kijk uit naar je updates! :)

• Topic Starter Topic Starter
16% kan wel kloppen afgaande op je foto. Ups & downs zijn ook heel normaal. Belangrijkste is dan dat je wel goed strict blijft eten. Anders kan het hard gaan. (Je kan altijd admin mailen over vergeten ww)

Heb gemaild naar t forum of hun de juiste mailadres konden doorsturen die aan mijn gebruikersnaam zou zijn gekoppeld. Helaas geen reactie gehad! Voor nu ga ik ff met dit account verder.

Had vooral mentaal beetje een dip. Ik had wat minder motivatie om keihard te trainen dus iets rustiger aan gedaan (en ja dat is voor mij lastig want ik wil altijd 100%!!). Heb verder wel al mijn trainingen gedaan en ook aan mijn voeding gehouden. Merk nu dat mn motivatie weer terug is dus hopelijk heb ik straks weer wat killer trainingen. Van de week ook maar wat vroeger naar bed gegaan en dat helpt enorm.

Zou natuurlijk wel mooi zijn als die 16% klopt. Minder werk voor straks en komt mn lbm ten goede lol.

Begon me al ongerust te maken, maar inmiddels dus toch besloten maar een nieuwe account aan te maken ;). Zo te lezen gaat het prima! Hoog in kcal terwijl je prima progressie maakt, wat mij betreft een luxepositie! Een dat cardio voorlopig nog niet in de planning zit lijkt me een heerlijk gevoel! :D Cheers voor de vloeibare Snickers, daar kan je vast wel aan wennen ;). Dat van die cheatdag herken ik gedeeltelijk. Ik kan erg zeuren om een cheat, maar als ik dan eenmaal de kans krijg.. Dan doe ik het toch niet. Of dan valt het gewoon heel erg tegen omdat ik het in mijn hoofd blijkbaar lekkerder heb gemaakt dan het eigenlijk is :o. Bijzonder dat je prima progressie maakt ondanks de standaard wekelijkse cheat, nice! Deze week weer lekker er tegenaan dus, ik kijk uit naar je updates! :)

Ik zit zeker nog in een luxe positie, al heb ik echt wel trek tussendoor. Als je trek hebt dan is alles 10 x lekkerder haha, maar op de dag zelfs valt t tegen omdat ik de hele dag aardig vol zit door het vele eten.

Totaal is er nu 3.5 kg af in 4.5 week. Cm's heb ik verder niet meer gemeten. Ik had gehoopt om in de 60 te blijven tegen t einde van mn prep. Er moet nu ongeveer nog 5-6 kg vet af dus denk dat ik er net onder kom.. maarrr ik ga er alles aan doen om toch nog een beetje massa te bouwen dus we gaan het zien. Mn trainingsintensiteit moet iig omhoog.

Gisteren schouder dag. . zat nog te twijfelen of ik niet beter vandaag kon gaan (was nog stram van mn rug train.. ik gok door die straight lat pulldown superset met face pull)

schouder drukken zittend
15 x 2 x 10
9 x 2 x 14
12 x 2 x 12
8 x 2 x 14 + drop 6 x 12 + 8 x 8

Lateral raise slooww
15 x 2 x 6
10 x 2 x 8
9 x 2 x 8 + 7 x 2 x 6
15 x 2 x 6

bent over flys
15 x 2 x 6
15 x 2 x 6
15 x 2 x 6
8 kg helaas bezet

Pronated flys
15 x 2 x 6
15 x 2 x 6
15 x 2 x 6
zo ongeveer

rear delt fly machine
15 x 24
15 x 24
15 x 24
ofzooooiets

Calve raise seated
x 20
x 30
x 40
x 50

Calve raise staand ss bw donkey calve raise
3 sets

Lekkere training, langzame side raises zetten de boel heerlijk in de fik :heart:

Lekkere training, langzame side raises zetten de boel heerlijk in de fik :heart:

sinds mn schouder blessure doe ik alles zeer langzaam. Dat niet alleen, ik probeer ten alle tijde te voorkomen met gewichten te gooien (vooral omdat je traps t dan overnemen). Had niks voor niks dikkere traps dan schouders haha, nu mooi de tijd om mn fouten te herstellen :p No more ego lifting

Weet mn wachtwoord weer!! Ik ga toch maar hier verder loggen denk ik. Alles is nu toch gericht op t shredden

Haha, zag al "SP1988" op de hoofdpagina voorbij flitsen! Het heeft even geduurd, maar dan heb je ook wat.. ;).
Ga je nu door op je oude naam of je nieuwe? Lijkt me anders best zonde van je oude stats en "herkenbaarheid" :).

Haha, zag al "SP1988" op de hoofdpagina voorbij flitsen! Het heeft even geduurd, maar dan heb je ook wat.. ;). Ga je nu door op je oude naam of je nieuwe? Lijkt me anders best zonde van je oude stats en "herkenbaarheid" :).

ja je hebt gelijk.. ik ga weer door met mn oude log/account

hier mag een slotje op:rolleyes:

Terug
Naar boven