AndroidHealthClinic

Strive4muscle's log

Tja dat altijd mega Shredded staan moet ik uit m'n hoofd halen wil ik nog spiermassa erop plakken. Zal altijd wat vochtiger worden.. laatste weken voor de vakantie gewoon ervoor zorgen dat ik weer rond de 6% sta, met m'n F1 stofwisseling moet dat wel lukken.
idem ik moet ook eens wat minder bang zijn mega vet te worden/vochtig

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.123
Vandaag de armen en buik getraind.

Een van de meest bizarre pumps ooit gehad, na 2 setjes Cable pushdown was Mn gehele upperbody op spanning haha. #sushigains zal het goeie woord zijn. Alhoewel ik vanmorgen 2,5 kilo zwaarder was gelijk een plofkop had van het vocht, was dit wel een training die me lang bij zal blijven.

Cable pushdowns
20x23kg
15x28kg
15x32kg
12x36kg dropset 15x18kg

Ez bar curls
15x30kg
15x40kg
12x50kg
8x60kg drop 8x40kg drop 10x30kg

Db triceps ext
15x40kg
12x44kg
10x50kg
8x50kg

Machine preacher curls (One arm)
4 sets 12-15 reps elke set verhogen
Laatste set napompen met beide armen

Machine dips ss overhead triceps push
4x12x100kg ss 4x12x40kg

Spider curls
3x12x30kg

One arm Cable triceps pushdowns ss Hammer curls
4x12x17,5kg ss 4x10x28kg

Pose curls + 20kg plate curl
1 set till fail

Woodchoppers
Leg raises
Machine crunches

(Alles 4 sets 20 reps)

25 min Incline loopband

Weekend hou ik de kcals op 3600 om even van het vocht af te komen. Zodra m'n gewicht weer rond pre sushi staat gaan er verhogen ;)

• #2.124
Heel raar, gister goed aan de 3600 kcals gehouden en alsnog zwaarder. Zal wel vocht zijn. Even nog een dagje overheen laten gaan.

Vandaag alleen even naar de gym geweest om wat kuiten, buik en cardio te doen. Morgen rustdag en maandag weer vollebak ertegen aan.

• #2.125
Vandaag rustdag, Naja wat je rustdag noemt... hele dag gewerkt :p

Zelfde verhaal als gister... alweer bijgekomen! Weegschaal stond op 99,5kg vanmorgen terwijl ik me goed aan de 3600 kcals heb gehouden. Absoluut niet vetter geworden (misschien zelfs leaner) maar de afdrukken in m'n sokken zeggen mij genoeg :p vocht is de boosdoener. Heeft dus gewoon met de hgh te maken. Alles staat weer meer op spanning in de kleren en krijg weer opmerkingen in de gym en mensen die me even niet hebben gezien.

Dus een goed teken, maar ook ik weet dat zo een snelle gewichtstoename niet alleen spiermassa is dus blijf nog lekker op 3600 kcals doorhobbelen totdat ik stagneer.

Vanaf morgen gaat de hgh naar 4 iu. 1 iu bij het opstaan, 1 iu 6 uur later, 1 iu pre workout (half 7) en 1 iu post workout (half 9/9 uur) de mk neem ik dan voor het slapen. Wat ik ook nog vergeten te melden ben is dat ik 5days on/2 days off doe met de hgh (dus de weekend een pauze neem).

Morgenavond chest/triceps.

Monday is chestday haha
Ik ook.
Dat vocht trekt wel weg. ff niet xo op de weegschaal letten...
:flexbiceps:

• #2.127
Monday is chestday haha
Ik ook.
Dat vocht trekt wel weg. ff niet xo op de weegschaal letten...
:flexbiceps:
Lekker, knal ze man! Zag er laatste keer dat ik je gezien had goed uit man;)

Ja, erg irritant.. aangezien ik het toch altijd als indicator gebruik samen met de spiegel kan het enorm mindfuckend zijn. Nu is het gewoon tijd om te groeien, geen tijd te verliezen want over een week of 8 begin ik weer met de 2,5 weekse cut :p

Daarom..ff maximaal gainen! Als je altijd te voorzichtig bent gaat het gains in de weg zitten. Dat is zonde. En je bent nog steeds super droog.
Na die cut ga je pas echt zien wat je netto spierwinst is...dan ga je er geen spijt van krijgen!

Thanks..kan niet wachten tot over 4 weken weer blasten!

• #2.129
Zoals gezegd wordt vandaag gestart met 4iu, toch iets anders verdeeld. Ga het niet meenemen naar werk :P 1 iu voor het ontbijt, 1 iu pre-workout, 2 iu post workout.

Kcals knallen we naar 3800 (groeien moeten we). eiwitten 275-280 / koolhydraten 470/475 / vetten 85/90

Vanmorgen eerste keer eens niet op die klote weegschaal gaan staan, dat doe ik ook pas eind van de week. Dat kut apparaat mindfucked alleen maar. Gister zat ik ook wel richting de 4k+ aangezien ik nog een extra bak oats/whey/pindakaas had voor het slapen. Shape is goed, stukken voller als vorige week. Veins van onderarm tot schouders, buik en benen. Weet bijna zeker dat ik al leaner ben geworden door de HGH, maar op de manier hoe ik mijn huid kan vastpakken zie ik al dat het subq vocht is wat het wat meer laat lijken.

• #2.130
Chest triceps vandaag:

Decline Hammer press
15x40kg
15x80kg
12x120kg
10x160kg
8x160kg drop 8x120kg drop 8x80kg drop 12x40kg

Incline Smith machine press
12x80kg
10x90kg
8x100kg
8x100kg

Incline Db fly
12x18kg
12x20kg
12x22kg
12x24kg drop 12x14kg

Wide grip machine chest press
12x60kg
10x70kg
8x80kg
15x40kg

Machine fly ss pushdowns till fail
15x80kg ss pushdowns
12x90kg ''
12x95kg ''
12x95kg ''

V-bar pushdowns
15x35kg
12x40kg
10x45kg
8x50kg

Incline skullcrushers
4x8x60kg

Reverse grip pushdowns ss dips
4 sets 12 reps ss dips till fail

Cable ext
3x12x15kg

20 min fietsen

Full as f**k, zo voelde ik me :p pomp zat er vanaf de eerste oefening goed in.

• #2.131
Gister na het trainen extreem veel last van hoofdpijn (denk door de snelle gewichtstoename in vocht, bloedruk dus). Na wat paracetamol wat minder geworden.
Rond 11 uur ook heel erg veel last gekregen van mijn maag, bloated, constant boeren, scheten laten. Naja midden in de nacht brak de hel los. Flink aan de schijterij, spugen etc.
Vanmorgen kreeg ik ook geen hap door m'n keel en heb zo net pas mijn eerste maaltijd kunnen nuttigen, aangezien ik nog steeds aan de schijterij en kotserij zat.

Voor het vocht ga ik meteen wat halen, eerst zo maar eens proberen met wat vocht afdrijvende supps en anders ga ik er toch een lasix ingooien..
Oog 3x zo vet.. Gisteravond tijdens het trainen ook (definitie ver te zoeken), maar zodra ik 's morgens opsta zie ik gewoon dat het allemaal vocht is. Dat ik een beetje vasthou op HGH en aas prima, logisch ook maar dit is tot het extreme toe. Als mijn sok afdrukken dik in mijn enkels staan, weet ik dat het goed mis zit. Plan is nog steeds om de kcals rond de 3800-4000 te laten lopen, maar de vochtissues moet echt wat aan gebeuren.

Als iemand ideeën/oplossingen/suggesties heeft hoor ik die natuurlijk graag.

Vanavond worden de benen en kuiten getraind, ik hoop dat het draaierige gevoel in m'n maag wegzakt in de loop vd middag.

Arimidex eod

Lasix zou ik niet doen. Dyazide moet je hebben.

En check je bloeddruk eens.

En hgh terug op 2 of 3 zetten.

En drop de MK voor een tijdje.

• #2.137
Lasix zou ik niet doen. Dyazide moet je hebben.

En check je bloeddruk eens.

En hgh terug op 2 of 3 zetten.
Dyazide is toch alleen ivm zoutgerelateerde problemen. HGH verhoogd ook je Kalium wat lasix ook zou verlagen? (Kalium en Natrium)
Vandaag nog 4 iu, verbeterd de situatie niet ga ik terug naar 3iu, nog geen verbetering? terug naar 2 iu.

• #2.138
En hoe zit het met je voeding? Wisselende zoutinname (ene dag veel, andere dag weinig) of contant?
Deze is vrijwel constant, op een dag in de week na (wanneer ik m'n cheatmeal heb). Voeding is ook niet veranderd, alleen dat ik m'n kcals heb opgehoogd (maar ook niet zo dat het ineens 1000 kcals meer is).

• #2.139
Op aanraden van @ikke 20 stop ik ook met MK677 aangezien we nu toch met echte HGH bezig zijn is dit onnodig. Misschien dat dit al wat waterretentie en bloat doet verminderen.

hoe was 't voor de HGH? daarvoor had je toch nog niet in deze mate last van vocht?
Anders lijkt me toch dat je daar het probleem moet zoeken?

Terug
Naar boven