Gister na het trainen extreem veel last van hoofdpijn (denk door de snelle gewichtstoename in vocht, bloedruk dus). Na wat paracetamol wat minder geworden.
Rond 11 uur ook heel erg veel last gekregen van mijn maag, bloated, constant boeren, scheten laten. Naja midden in de nacht brak de hel los. Flink aan de schijterij, spugen etc.
Vanmorgen kreeg ik ook geen hap door m'n keel en heb zo net pas mijn eerste maaltijd kunnen nuttigen, aangezien ik nog steeds aan de schijterij en kotserij zat.
Voor het vocht ga ik meteen wat halen, eerst zo maar eens proberen met wat vocht afdrijvende supps en anders ga ik er toch een lasix ingooien..
Oog 3x zo vet.. Gisteravond tijdens het trainen ook (definitie ver te zoeken), maar zodra ik 's morgens opsta zie ik gewoon dat het allemaal vocht is. Dat ik een beetje vasthou op HGH en aas prima, logisch ook maar dit is tot het extreme toe. Als mijn sok afdrukken dik in mijn enkels staan, weet ik dat het goed mis zit. Plan is nog steeds om de kcals rond de 3800-4000 te laten lopen, maar de vochtissues moet echt wat aan gebeuren.
Als iemand ideeën/oplossingen/suggesties heeft hoor ik die natuurlijk graag.
Vanavond worden de benen en kuiten getraind, ik hoop dat het draaierige gevoel in m'n maag wegzakt in de loop vd middag.