AndroidHealthClinic

Strive4muscle's log

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.261
De cut gaat heel, heel goed! Gewicht dropt met de dag in kleine stapjes. Weet me ook goed aan het dieet te houden en de trainingen gaan bijzonder goed.

Vandaag stonden de quads en kuiten op de planning:

Squat
12x20kg
12x70kg
12x120kg
10x150kg
8x200kg
6x220kg laatste 2 spot
3x240kg met een kleine spot
20x120kg

Helemaal zeikenat en benen waren zo vol als maar kon!

Hacksquat
12x50kg
12x100kg
12x100kg
10x100kg

Horizontal legpress
4x12x250kg

Leg extensions
5x15x50kg 2 sec vasthouden bovenaan en langzame negatief!

Standing calf raise
20x60kg
15x120kg
12x120kg
12x120kg
12x120kg

Seated calf raise
4x12-15x60kg

20 min Incline loopband

20x120kg squat
Teh fuckk

• #2.263
  • #2.264
Gewicht vanmorgen: 98,2kg

Ik ga m'n kcals nog rond de 3200 houden tot eind van de week. Na de cheatmeal van a.s. zaterdag maak ik de keuze om de koolhydraten nog wat te schrappen, wat wss ook het geval gaat zijn. Daarop ga ik dan nog een week vooruit en begin dan met carbcyclen (3 days low / 1 day high). Vanaf volgende week zal er Epistane worden toegevoegd op 45mg ED en de lange esters test, mast en tren komen erbij op 300mg.

Vanavond worden de schouders getraind met wellicht nog een spiergroep, nog niet over uit welke :P

Wat een gewichten man! ziek! gaat lekker zo te zien.

• #2.266
Wat een gewichten man! ziek! gaat lekker zo te zien.
Thanks man! gaat inderdaad lekker. Ondanks dat ik in een kcal tekort zit, is training na training weer progressie geboekt :P uiteindelijk worden kleine stappen over geruime tijd grote stappen. Daarom dat ik ook z'n liefhebber ben van bold. Het wordt beter met de week, helaas heb je wel even geduld nodig.

De cut is begonnen heren!

Startgewicht: 105kg

Kcals starten op 3500/3600

e/k/v/ verhoudingen: 220 eiwitten / 440 koolhydraten / 75 gr vetten

Krachttraining 5-6x per week elke spiergroep 1x pw achterliggende 2x.

Cardio: 4x 30 minuten

Vandaag staat borst en triceps op het programma, zal hem straks wel even loggen ;)

Waarom staan je eiwitten zo laag eigenlijk? Weleens 3 gr per kilo lichaam gewicht geprobeerd bro?

• #2.268
Waarom staan je eiwitten zo laag eigenlijk? Weleens 3 gr per kilo lichaam gewicht geprobeerd bro?
Ik zit nu ietsjes hoger zal rond de 240-250gr liggen aangezien ik nu iets meer vvm heb tenopzichte van mijn wedstrijdprep. Waarom staan ze alsnog zo laag? Aangezien ik aan het cutten ben, voor spierbehoud/recomp is dit prima en haal ik liever mijn macro's uit de koolhydraten (2 gr per kg lichaamsgewicht is dan voldoende daar zit ik nog boven). 3gr + per kilo lichaamsgewicht heb ik afgelopen lean bulk periode geprobeerd. Heeft weldegelijk voor een groeispurt gezorgd:P maar mede dankzij de Hgh en AAS. Enige nadeel met skyhigh eiwitten is de acne wat het me oplevert, nu ik weer in een cut zit en m'n vetten/eiwitten lager zitten trekt het langzaam weg.

• #2.269
Gister schouders, nek en triceps met 1 bicep oefening:

Db shoulder press
15x24kg
12x34kg
12x44kg
8x50kg
20x30kg

Db front raises
15x14kg
12x16kg
12x18kg
12x18kg

Cable side lateral raises
20x7,5kg
15x10kg
12x12,5kg
12x12,5kg

Reverse pec deck ss DB side lateral raises (1 sec vasthouden bovenaan)
4x15x80kg ss 4x12x14kg

Smith machine shrugs
4x12x140kg

Rope pushdowns ss 21's
15x25kg ss 21's
3x12x30kg ss 21's

Db triceps ext
4x10x50kg

Triceps v-bar pushdown
4x12/15x39kg

one handed cable curl
3x12x12,5kg

30 min fietsen

Lekkere training, look is nu echt bizar. Mensen keken weer geshockeerd op:P Vorige keer op dit gewicht stond ik echt niet al zo droog.

Vanavond Rug en Biceps op de planning!

mooi gewicht met de squat, hoe is de range of motion?
Als het een full squat zou zijn zit je met knee wraps en pak op gewichten die de top in Nederland in powerliften in jouw gewichtsklasse niet eens doet.
Dit is niet bedoeld als diss maar ben gewoon geinteresseerd!
gr

Vijf je eiwitten meer dan prima. Denk ook dat je meer groeide van de aas hgh dan van de verhoging van eiwitten ja haha

Heb een filmpje op insta gezien en is niet echt atg, no hate verder bro. Nog steeds sterk

• #2.272
mooi gewicht met de squat, hoe is de range of motion?
Als het een full squat zou zijn zit je met knee wraps en pak op gewichten die de top in Nederland in powerliften in jouw gewichtsklasse niet eens doet.
Dit is niet bedoeld als diss maar ben gewoon geinteresseerd!
gr
Zie post van @The Novice, ben er ook van overtuigd dan dieper dan wat ik op dat filmpje ging niet nodig is. Bodybuilding gerelateerd... kan iedereen zeggen wat die wil, ga ik dieper is het alleen maar glutes die bij mij misschien wel de meest ontwikkelde spiergroep is.

• #2.273
Gister een heerlijke back en bicep training gehad!

Lat pulldowns
15x65kg
12x85kg
10x105kg
10x105kg
8x105kg

Supported t-bar row
12x25kg
10x40kg
8x40kg
8x40kg

Pullover machine
4 sets 12-15 reps (elke set gewicht verhogen, 1 min rust)

High row machine
15x80kg
12x90kg
10x100kg
10x110kg

Reverse grip pulldown machine
12x80kg
3x10x90kg

One handed machine row
3x12x50kg

Close grip pulldown
3x12x60kg

Rug helemaal gaar!

Biceps

Incline db curls
15x12kg
12x14kg
10x16kg
8x18kg

Hammer curls
12x20kg
3x10x22kg

Preacher curls
4 sets 12-15 reps

EZ-bar cable curl
3 sets 12 reps

20 min incline loopband

Hierna was ik zeiknat van het zweet, helemaal leeg ook. Ben blij als ik zaterdag even kan cheaten!

Gewicht vanmorgen: 97,5kg
Besloten om vanaf komende maandag te gaan carbcyclen. 3 days low 1 day high. Zal de voeding dan ook nog eens loggen! Waarom nu al carbcylen? Omdat ik merk dat ik nu al heel snel plat raak en z'n high carb day boost me mentaal ook enorm om er dan weer 3 dagen vol tegen aan te gaan. Nog exact 5 weken voor mijn vakantie, dus nog zat tijd om rond de 6% te geraken. Wil wel minimaal 1 week van te voren klaar zijn, kcals weer terug naar onderhoud of een aantal high carb days om even helemaal op te vullen voor vakantie. Vorige shape-update die ik hier geplaats heb zat ik rond de 94-95kg. Dat ga ik dit keer weer doen om te kijken of we daadwerkelijk gains hebben gemaakt. Weet het wel zeker, nu is gewoon veel meer van kwaliteit :)

Vandaag nog even naar de gym om de hamstrings, kuiten en buik aan te pakken en morgen nog een armdagje.

Goede gewichten man.

jij valt snel af relax man.

• #2.279
Is altijd op het begin, voornamelijk vocht en maaginhoud. Ik heb echt een snelle stofwisseling. Vele zouden zich druk maken om spiermassa te verliezen. Maar ik weet tot hoe ver ik kn gaan aangezien dit niet de eerste keer is dat ik cut, ben zelfs met sommige lifts vooruit gegaan afgelopen weken. Maar het wordt nu tijd om te carbcyclen. Begin aardig depleted te raken.

• #2.280
Ben ik weer!

Gister nog armen in de morgen weze trainen met wat cardio en daarna de hele dag weggeweest. Heb er wel een flinke cheatdag van gemaakt... frietspeciaal, een dikke ijsbeker en nog 2 menu's bij de burger king... shape erna was wel echt bruut, aders stonden weer overal, dik in de buik getekend als spaghetti slierten Haha. Achja 1 stap terug zijn 2 stappen vooruit laten we het daar maar ophouden! Vandaar dat ik vandaag een ultra laag dagje doe. Morgen weer iets wat meer carbs, sws gaan we nu carbcycelend verder! Voor een vakantieshape zou dit al
Prima zijn, maar ik ga kijken hoe laag in vp ik kan gaan zonder kracht te verliezen etc...

Terug
Naar boven