AndroidHealthClinic

Strive4muscle's log

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.281
Nieuwe week, nieuwe kansen! nog 1 kut week te gaan en dan heb ik eindelijk weer wat meer tijd.
Vandaag ook begonnen met epistane (45mg ED, verdeeld over 3x pd) en de lange ester test tren en mast komen erin op 300mg alle 3.
Gewicht stond weer terug op pre-cheat gewicht dus die ultra low dag heeft zich geloond.
Vandaag staan de borst en triceps op het programma.

• #2.282
Update:

Ochtendgewicht: 96,0kg eigenlijk ook wel verwacht, want de shredz tijdens het trainen gister waren bizar :p nu zie ik pas wat voor heerlijke look die tren/Bold/primo je geeft!

Vandaag nog een laag dagje en morgen hebben we een high carb day. Zal eens neerzetten wat ik zoal op een low carb dat eet:

Maaltijd 1:
90gr Brinta
30 gr Whey iso
50gr blauwe bessen

Maaltijd 2:
200gr groentemix (paprika, ui, champignons, komkommer)
150gr gekookte kipfilet

Maaltijd 3:
200gr groentemix
200gr pangasiusfilet

Maaltijd 4:
300 gr aardappel
100-120gr tartaar
200gr bloemkool
Slamix

Maaltijd 5:
60gr havermout
30 gr Whey iso
30 gr blauwe bessen

Maaltijd 6:
250gr magere Franse kwark
10gr Whey iso
60 gr amandelen

Of

1 snee speltbrood met 20gr pindakaas
1 heel ei
4 ei eiwit
Portie spinazie

Training van gister:

Chest en triceps, ondanks de low carb day een knaltraining!

Bp
15x60kg
12x100kg
10x120kg
6x130kg
10x110kg

Incline Db press
4x10x40kg

Incline Db fly
12x22kg
3x12x24kg

Hammer press
4x10x80kg

Cable flys
4 sets 15 reps elke set verhogen in gewicht

Triceps pushdowns
15x30kg
15x35kg
12x40kg
10x45kg
8x50kg

Skullcrushers ss Close grip press
12x30kg ss 10 reps
12x40kg ss 10 reps
10x50kg ss 6 reps
10x50kg ss 6 reps

Behind te head Rope push
4x15x25kg

Cable pushdown
3x12x12,5kg

Laatste set dips till fail

30 min fietsen

Vooral op zo'n laag vp zul je die effecten van Tren en Bold ongekend goed zien man. Lekkere treen weer, ik blijf volgen :D

• #2.284
Vooral op zo'n laag vp zul je die effecten van Tren en Bold ongekend goed zien man. Lekkere treen weer, ik blijf volgen :D
Haha ja precies! Belachelijke look, nu zie ik ook dat ik daadwerkelijk progressie heb geboekt de afgelopen maanden. Zeker blijven volgen, wordt binnenkort tijd foto's te posten.

Update:

Ochtendgewicht: 96,0kg eigenlijk ook wel verwacht, want de shredz tijdens het trainen gister waren bizar :p nu zie ik pas wat voor heerlijke look die tren/Bold/primo je geeft!

Vandaag nog een laag dagje en morgen hebben we een high carb day. Zal eens neerzetten wat ik zoal op een low carb dat eet:

Maaltijd 1:
90gr Brinta
30 gr Whey iso
50gr blauwe bessen

Maaltijd 2:
200gr groentemix (paprika, ui, champignons, komkommer)
150gr gekookte kipfilet

Maaltijd 3:
200gr groentemix
200gr pangasiusfilet

Maaltijd 4:
300 gr aardappel
100-120gr tartaar
200gr bloemkool
Slamix

Maaltijd 5:
60gr havermout
30 gr Whey iso
30 gr blauwe bessen

Maaltijd 6:
250gr magere Franse kwark
10gr Whey iso
60 gr amandelen

Of

1 snee speltbrood met 20gr pindakaas
1 heel ei
4 ei eiwit
Portie spinazie

Training van gister:

Chest en triceps, ondanks de low carb day een knaltraining!

Bp
15x60kg
12x100kg
10x120kg
6x130kg
10x110kg

Incline Db press
4x10x40kg

Incline Db fly
12x22kg
3x12x24kg

Hammer press
4x10x80kg

Cable flys
4 sets 15 reps elke set verhogen in gewicht

Triceps pushdowns
15x30kg
15x35kg
12x40kg
10x45kg
8x50kg

Skullcrushers ss Close grip press
12x30kg ss 10 reps
12x40kg ss 10 reps
10x50kg ss 6 reps
10x50kg ss 6 reps

Behind te head Rope push
4x15x25kg

Cable pushdown
3x12x12,5kg

Laatste set dips till fail

30 min fietsen

Bro ik zou echt meer eiwitten pakken dit is echt te weinig imo

Meal 1: 25 gr eiwit
Meal 2: 37,5 gr eiwit
Meal 3: 26 gr eiwit
Meal 4: 20/25gr eiwit
Meal 5: 25 gr eiwit
Meal 6: 25/30 gr eiwit

Totaal: tussen de 158,5 en 168,5 gram eiwit ik weet niet of je het ongebakken of gebakken weegd.

Maar als je Naturel traint heb je al 2 gr eiwit per kilo lichaamsgewicht nodig en dat zou uitkomen op 192 gram, daar zit je zelfs nog onder.

Zoals je weet voeren AAS en GH je eiwitsythese gigantisch op en heb je imo sowieso minimaal 3 gr per kilo lichaams gewicht nodig om je spiermassa in stand te gehouden/ te kunnen groeien en helemaal in de cut heb je meer nodig.

Ik wil je niet afvallen want je gaat super maar met meer eiwitten zal het nog beter gaan! Denk erover na haha

Curtis

• #2.286
Bro ik zou echt meer eiwitten pakken dit is echt te weinig imo

Meal 1: 25 gr eiwit
Meal 2: 37,5 gr eiwit
Meal 3: 26 gr eiwit
Meal 4: 20/25gr eiwit
Meal 5: 25 gr eiwit
Meal 6: 25/30 gr eiwit

Totaal: tussen de 158,5 en 168,5 gram eiwit ik weet niet of je het ongebakken of gebakken weegd.

Maar als je Naturel traint heb je al 2 gr eiwit per kilo lichaamsgewicht nodig en dat zou uitkomen op 192 gram, daar zit je zelfs nog onder.

Zoals je weet voeren AAS en GH je eiwitsythese gigantisch op en heb je imo sowieso minimaal 3 gr per kilo lichaams gewicht nodig om je spiermassa in stand te gehouden/ te kunnen groeien en helemaal in de cut heb je meer nodig.

Ik wil je niet afvallen want je gaat super maar met meer eiwitten zal het nog beter gaan! Denk erover na haha

Curtis
Wss heb je je vertelt aangezien m'n fitnesspal 228 aangeeft. Je gaat alleen uit van kip etc, maar in groente, aardappel zit ook een kleine hoeveelheid eiwitten. Dat verhaal van eiwitsynthese klopt ook niet. Dan zou je juist met minder een cut doorstaan zonder spiermassa te verliezen.

Nogmaals in een bulk ben ik het met je eens dat eiwitten 3gr+ kunnen. Maar in een cut zit ik prima met 220-225gr. Tot nu toe wijst er ook niks op dat ik ook maar 1gr spiermassa ben verloren, misschien dat ik zelfs vvm ben bijgekomen. Het is ook niet zo dat ik dit uit
Mijn duim zit te zuigen. Ik volg ongeveer hetzelfde protocol wat ik van m'n coach heb gekregen, hij toepast op zichzelf en zijn atleten en ik kan je vertellen dat het geen klein mannetje is:p ook tijdens mijn wedstrijdprep heb ik amper massa ingeleverd.

Toch bedankt voor het advies!

De Biologische waarde van aardappel en groente is ergens in de 30% dacht ik, heb je dus weinig aan bro maja succes verder

• #2.288
De Biologische waarde van aardappel en groente is ergens in de 30% dacht ik, heb je dus weinig aan bro maja succes verder
Neemt niet weg dat elke voedingssoort telt, aardappelen, groente, havermout, noten... ook hierin zitten eiwitten. Tel dat eens over 6 maaltijden op en je ziet al snel dat je berekening niet klopt.

Ben benieuwd naar bronnen waar je minimaal 3gr per bw moet eten.
Daarnaast wordt vaak 2.2 (oa door Big Cat en Galen als ik me niet vergis) geadviseerd en dit gaat zelfs over je VVM.

• #2.290
@Curtis heeft gelijk. Mijn vriendin moest de eiwitten uit koolhydraat producten ook niet meetellen van haar coach. Totaal nutteloos vanwege de lage biologische waarde inderdaad. Zeker kan het maar de spier dient zich te voeden met eiwitten uit diersoorten, dat werkt het beste.

• #2.292
Gister was Legday hoofdzakelijk quad-focused einde vd week hamstring focus:

Leg extensions

4 sets 12-15 reps ( 2 sec vasthouden, iedere set verhogen)

Hack squat

4 sets 12 reps met 100kg

Reverse hacksquat

4 sets 10-12 reps paused reps

Leg press horizontal

4 sets 12 reps elke set verhogen

Sissy squat

4 sets 20 reps

Leg extensions burn-out
3 sets 15 reps 1 been per keer

Seated hamstring curl

4 sets 12-15 reps

Seated calf raise

5 sets 8-15 reps

Calf press

4 sets 15 reps

Achterlijke pomp in de benen, aders stonden er ook weer goed op. Momenteel loop ik als een pinguïn :p

Gewicht 95,5kg

Vandaag high carb day. 5/6 maaltijden zullen uit 60-70 gram carbs bestaan, vetten hou ik heel laag. Plus nog een blue Berry muffin pre workout en post workout. Laatste maaltijd is enkel eiwitten/groente. Kijken dat ik straks eens wat foto's kan laten maken want de shape wordt beter met de dag!

• #2.293
@Curtis heeft gelijk. Mijn vriendin moest de eiwitten uit koolhydraat producten ook niet meetellen van haar coach. Totaal nutteloos vanwege de lage biologische waarde inderdaad. Zeker kan het maar de spier dient zich te voeden met eiwitten uit diersoorten, dat werkt het beste.
Zijn berekeningen kloppen niet. Wss omdat hij ervanuitgaat dat alles ongekookt is. Maar de eiwitten is op gekookte grammen berekend. In een bulk ben ik het met je eens dat veel eiwitten nodig zijn. Maar tijdens een cut ben ik voorstander van de 2.2gr regel toe te passen, zelfs daar zit ik iets wat overheen.

Die arme vegans en vegetarische bodybuilders moeten dan toch helemaal niet kunnen groeien, aangezien ze geen dierlijke eiwitten eten :p

Zijn berekeningen kloppen niet. Wss omdat hij ervanuitgaat dat alles ongekookt is. Maar de eiwitten is op gekookte grammen berekend. In een bulk ben ik het met je eens dat veel eiwitten nodig zijn. Maar tijdens een cut ben ik voorstander van de 2.2gr regel toe te passen, zelfs daar zit ik iets wat overheen.

Die arme vegans en vegetarische bodybuilders moeten dan toch helemaal niet kunnen groeien, aangezien ze geen dierlijke eiwitten eten :p
Alle vegans liegen:trollface:

Ben benieuwd naar bronnen waar je minimaal 3gr per bw moet eten.
Daarnaast wordt vaak 2.2 (oa door Big Cat en Galen als ik me niet vergis) geadviseerd en dit gaat zelfs over je VVM.
Laatst nog een post van Galen waarin hij tot wel 3,1g/kg aanraadde voor tijdens de cut... kan zo gauw het onderzoek niet vinden.

Bedoelen jullie met lage biologische waarde het aminozuurprofiel verhaal? Zo ja, van wat ik begrepen heb; plantaardige eiwitten hebben idd geen compleet aminozuurprofiel itt dierlijke eiwitten (= minder bruikbaar oid). Maar tezamen met dierlijke eiwitten word het aminozuurprofiel hiervan wél compleet. Dus puntje bij paaltje zou het niet uit maken?

Voorlopig zit ik gewoon op 2.2gr de kg, cut of bulk. Maar als iemand met harde bewijzen komt dat het een of ander beter zou zijn, sta ik open voor verandering :)

Bedoelen jullie met lage biologische waarde het aminozuurprofiel verhaal? Zo ja, van wat ik begrepen heb; plantaardige eiwitten hebben idd geen compleet aminozuurprofiel itt dierlijke eiwitten (= minder bruikbaar oid). Maar tezamen met dierlijke eiwitten word het aminozuurprofiel hiervan wél compleet. Dus puntje bij paaltje zou het niet uit maken?

Voorlopig zit ik gewoon op 2.2gr de kg, cut of bulk. Maar als iemand met harde bewijzen komt dat het een of ander beter zou zijn, sta ik open voor verandering :)
Je meent toch niet dat het lichaam dan opeens denkt dat het dan wel compleet is. Aminozuur profiel word afgebroken bij het verteren en eindresultaat is dat het alsnog vrij nutteloos is.

Terug
Naar boven