XXL Nutrition

Strive4muscle's log

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.383
Gaat nog steeds lekker hier. Trainingen gaan super, kracht zit progressie in en de pomp is geweldig tijdens het trainen. Zie me voller worden met de week, merk het ook duidelijk in m'n kleren. Sommige broeken krijg ik met moeite aan. Een stuk vochtiger maar f**k it de missie is zoveel mogelijk massa erop te plakken in de tijd die ik nog heb.

Enige side/nadeel die ik merk is dat ik extreem bloated(bij de buik) ben de hele dag door, heel irritant.

Ga maandag weer op de weegschaal staan kijken of die ook omhoog is gegaan.

Gaat nog steeds lekker hier. Trainingen gaan super, kracht zit progressie in en de pomp is geweldig tijdens het trainen. Zie me voller worden met de week, merk het ook duidelijk in m'n kleren. Sommige broeken krijg ik met moeite aan. Een stuk vochtiger maar f**k it de missie is zoveel mogelijk massa erop te plakken in de tijd die ik nog heb.

Enige side/nadeel die ik merk is dat ik extreem bloated(bij de buik) ben de hele dag door, heel irritant.

Ga maandag weer op de weegschaal staan kijken of die ook omhoog is gegaan.
die bulk bombs gaan dus lekker neem ik aan :D

• #1.385
die bulk bombs gaan dus lekker neem ik aan :D
Die bulk bombs zijn absoluut het proberen waard :p daar ga je geen spijt van krijgen. Absurde harde spieren. heb het idee dat de boldenone ook begint te werken maar zijn pas 2,5 week bezig dus wacht nog een paar weekjes voordat ik daar een eerlijke mening over kan geven. Sinds de overstap naar het vertrouwde merk is het roer in iedergeval weer helemaal om!

• #1.387
Hoelang ga je die bombs gebruiken? 4w on/4w off? Ben zelf bezig met t-bol van hetzelfde merk, 4e week nu.
Ik was eerst van plan 6 weken te gebruiken maar het ligt er natuurlijk aan.. Komen er vervelende sides opspelen neig ik eerder naar 4 on 4 off maar omdat ik in m'n prep ook nog orals va gebruiken blijf ik daar liever van weg en lijkt 1 iets langere periode bombs pakken beter dan 4 on 4 off.

• #1.388
Gewicht is niet gestegen en schommelt zelf tussen de 100-101 kilo. Snap er geen ruk van. Zie wel echt met de week progressie in m'n trainingen en fysiek veranderd ook maar m'n gewicht blijft hangen. Ondanks ik 5000+ kcals eet. Loop constant met een opgeblazen pens rond en moet uitkijken dat het m'n trainingen niet beïnvloed. Ook cheat ik al wat meer en dan stijgt m'n gewicht wel iets maar dan is het hooguit vocht/maaginhoud wat erbij komt. M'n vetpercentage zal hooguit 9% zijn met een flink pak vocht. Hoge stofwisseling is wel fijn, maar dit is toch wel door de zure appel heen bijten... Deze week weer een check-up eens kijken wat daar wordt gezegd.

Gewicht is niet gestegen en schommelt zelf tussen de 100-101 kilo. Snap er geen ruk van. Zie wel echt met de week progressie in m'n trainingen en fysiek veranderd ook maar m'n gewicht blijft hangen. Ondanks ik 5000+ kcals eet. Loop constant met een opgeblazen pens rond en moet uitkijken dat het m'n trainingen niet beïnvloed. Ook cheat ik al wat meer en dan stijgt m'n gewicht wel iets maar dan is het hooguit vocht/maaginhoud wat erbij komt. M'n vetpercentage zal hooguit 9% zijn met een flink pak vocht. Hoge stofwisseling is wel fijn, maar dit is toch wel door de zure appel heen bijten... Deze week weer een check-up eens kijken wat daar wordt gezegd.
eat till you pukeeee!! op naar de 5500-6000k dus.. daar word het leven pas leuk :D

• #1.390
Tijd voor Burger King bro.

Ja ik ben serieus.

Niet post workout eten. Na de training heb je een cleane maaltijd nodig, carbs + eiwitten en laag in vetten.

• #1.396
Niet post workout eten. Na de training heb je een cleane maaltijd nodig, carbs + eiwitten en laag in vetten.
Serieus? Ik ben normaal ook altijd van snelle carbs en low fat en hoge eiwitten na de training. Maar als ik cheat is het normaal gesproken op rustdagen. Daar gaat nu verandering inkomen.

De maaltijd voor en na de training moet vrij clean zijn. Traint ook veel aangenamer.

• #1.399
De maaltijd voor en na de training moet vrij clean zijn. Traint ook veel aangenamer.
Gelijk maar het advies opgevolgd en net 2 burgers met friet gekilld. De rest van de dag zal over het algemeen clean blijven. Aankomende zondag weer een cheat. Kijken hoe dit uitpakt, zal de enige manier zijn om nog kilo's aan te komen. Voordeel is wel dat je kunt blijven vreten aan die burgers haha.

• #1.400
Update:

Gewicht 101,2 kilo

Gister en vandaag heerlijke trainingen gehad en op sommige oefeningen stond ik te kijken wat ik kon verplaatsen. Vandaag ook een check-up gehad en daar kwam uit dat ik lean aan het gainen ben. Dus het gaat de goeie kant op, maar nog veel werk aan de winkel!

Terug
Naar boven