MuscleMeat

Strive4muscle's log

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.361
Gewicht is een stijgende lijn weer +0,4kg ten opzichte van donderdag. vetpercentage stijgt ook niet en vocht hou ik onder controle door 1/2 x per week 1mg ari te pakken. Merkte na 1 week wel al de switch van test. M'n libido was al hoog maar nu is het helemaal ziek op de 800mg test. Gelijk weer een lichte sokafdruk in de enkels. Wat voor mij ook een teken is dat de test super goeie shizzle is.

Neem je 1 tab bulkbomb p.d.?

Wie durft er 2 te nemen?
Ben zelf nu met big en full bezig, 400 mg test400 en 200 mg bold per ml. 2 ml per week en klaar en het werkt nog ook! Met primo ben ik moeten stoppen want men psoriasis knalde daar even een paar versnelling hoger door. Hun primo is dus heel legit.

.

.

Ik weet dat 1 de aanbevolen dosering is en dat ze 100 mg zijn. Maar er zullen altijd mensen zijn die er 2 nemen om te proberen.
Mooi dat 1 werkt.

• #1.368
Wie durft er 2 te nemen?
Ben zelf nu met big en full bezig, 400 mg test400 en 200 mg bold per ml. 2 ml per week en klaar en het werkt nog ook! Met primo ben ik moeten stoppen want men psoriasis knalde daar even een paar versnelling hoger door. Hun primo is dus heel legit.
2 is volgens mij niet eens nodig. Als hun zeggen 1 is zat, neem ik dat van ze aan. Nog niet een product van hun waar ik niet over te spreken ben. Primo ben ik ook we benieuwd naar. Nog nooit gerunned. Maybe pre competition de halotestin/primo ace combo proberen De laatste 4 weekjes moet een gruwelijke look zijn op een laag vetpercentage.

Kan nu al niet wachten op de training van morgen.. Toch wel een goed teken als ik zo begin te denken :p

2 is volgens mij niet eens nodig. Als hun zeggen 1 is zat, neem ik dat van ze aan. Nog niet een product van hun waar ik niet over te spreken ben. Primo ben ik ook we benieuwd naar. Nog nooit gerunned. Maybe pre competition de halotestin/primo ace combo proberen De laatste 4 weekjes moet een gruwelijke look zijn op een laag vetpercentage.

Kan nu al niet wachten op de training van morgen.. Toch wel een goed teken als ik zo begin te denken :p
ik zou er zelf iig geen 2 nemen :-)

• #1.370
De boldenone begint ook al te werken heb ik het idee... Is nu al de derde dag dat ik wel erg makkelijk de 5000 kcals aantik. Waar ik vorige week nog met moeite alles was weg het eten moet ik nu zelfs kijken dat ik er niet teveel overheen zit. Ook de bekende look begint zich te vormen :)

Wat zit er in een tab bulk bomb?

Meh van een aantal merken kan ik de tabs niet handelen maar bulkbombs lijkt me toch wel interessant.

• #1.375
Gewicht vanmorgen op 101kg :)

Kijken of we vandaag een PR op bankdrukken kunnen neerzetten met de 5x5.

• #1.376
Gister 6x5 gedaan met hetzelfde gewicht van vorige week dus er zit iets van progress in. Ook werd ik meerdere keren aangesproken door mensen die me dagelijks in de gym zie dus dan weet ik dat het de goeie kant op gaat.

Kcals kom ik toch iets op te schroeven. Ik zat vaak al richting de 5200/5300 maar dit houd ik nu ook aan want geloof het of niet ga ik onder 5000 zitten val ik af.

• Like
Waarderingen: vntl
Gister 6x5 gedaan met hetzelfde gewicht van vorige week dus er zit iets van progress in. Ook werd ik meerdere keren aangesproken door mensen die me dagelijks in de gym zie dus dan weet ik dat het de goeie kant op gaat.

Kcals kom ik toch iets op te schroeven. Ik zat vaak al richting de 5200/5300 maar dit houd ik nu ook aan want geloof het of niet ga ik onder 5000 zitten val ik af.
Lekker veel eten .. ik droom er van :D

Maar goed straks mag ik ook weer :)

• #1.378
Lekker veel eten .. ik droom er van :D

Maar goed straks mag ik ook weer :)
Ja het heeft z'n fijne kanten maar merk ook wel de negatieve kanten ervan. Damn hele dag bloated van al dat eten, het kostenplaatje en de tijd die erin gaat zetten. But you gotta do what you gotta do :p

gebruik je nog t3? dagelijks 5000kcal clean lijkt me niet altijd een pretje :o

• #1.380
Nee al tijdje niet meer. Zal er denk ik ook niet meer aangaan tijdens m'n prep. M'n lichaam heeft van nature een extreem snelle stofwisseling. Tijdens mijn laatste cut ben ik maar 1 week op 2800 kcals moeten gaan zitten om onder de 6% bf te komen, belachelijk :P. Nadeel met t3 is dat je er extreem plat van kunt worden en dat kan ik echt niet gebruiken. Dan dieet ik liever iets meer hardcore de volgende keer.

Wat betreft 5000 kcals eten, nee is niet altijd een pretje...

Terug
Naar boven