Deze bulk ben ik gestart met test deca, maar fake/ondergedoseerd dus over deca kan ik geen eerlijke mening geven. Bold ben ik zeer over te spreken. Je eetlust neemt toe, krijgt een mooie look, vocht valt mee en steady kwaliteitsgains.
Bulkbombs hou ik goed in de gaten maar denk dat ik pas echt een goeie mening kan geven over een week of 2. Inderdaad jammer dat ze het niet vrij geven alhoewel die gasten echt wel weten waar ze mee bezig zijn. Kwaliteit gear is next level.
Fav kickstart is tren ace by far. Het knalt zo snel in je systeem en die look en drive motiveert je gewoon zo erg nog harder te trainen (heb ik tenminste) als ik voor een oral zou gaan is het denk ik oxy maar wie weet neemt bulkbombs de plaats in voor oxy.
Vorige cycle stanavar gerunned (Winstrol/anavar) en dit was ook echt een aanrader kan niks slechts zeggen over goeie kwaliteit anavar. Weet dat ikke hier ook een liefhebber van is. Misschien kn hij je hier meer over vertellen. Haarverlies is inderdaad shit maar die kans zit er altijd in.