MuscleMeat

Strive4muscle's log

4 tot 6 weken even aankijken natuurlijk. Als ik levertoxisch begin te raken merk ik dat m'n eetlust afneemt dan drop ik het sowieso. We zullen zien :)
Er wordt inderdaad aangeraden om deze op max 4wk te draaien in verband met dat deze zo levertoxisch zijn.

Ga zelf binnenkort ook eens kijken wat het gaat geven!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.342
Update:

Gisternacht door de buikgriep getroffen, kwam me van voren en achter eruit. op het ontbijt na niks naaronder gekregen en de hele dag plat gelegen. Vandaag terug beter en het normale voedingspatroon weer opgepakt. Toch maar voorzichtig op de weegschaal gaan staan en deze gaf zelfs 0,8kg zwaarder aan, zou het de bulkbombs zijn? Deze gister ook even niet genomen omdat ik m'n lichaam even de tijd wilde geven te herstellen.

Weekend dus even niet getraind maar vanaf morgen is het weer knallen. Ben benieuwd nu moet ik wel iets gaan merken :)

Laatst bewerkt:
Buikgriep zit idd weer onder de mensen. Maar goed dat je al terug wat eten kan binnen houden.

Tijd om te gainen nu!

• #1.344
Buikgriep zit idd weer onder de mensen. Maar goed dat je al terug wat eten kan binnen houden.

Tijd om te gainen nu!
Precies.. Normaal word ik nooit ziek maar iedereen thuis had het in no time te pakken gelukkig is het bij een dag gebleven. Gelijk bestelling gedaan voor wat extra vitamine supps dit kan ik me nu niet permitteren op naar de gains!

Vroeger nog pro-epi gedaan op 30mg, werd er droog van en kracht nam sterk toe. Na 4 weken gestopt, te letargisch en pijnlijke gewrichten.
Spijtig genoeg is mijn fabrikant niet meer verkrijgbaar :-(

• #1.346
Vroeger nog pro-epi gedaan op 30mg, werd er droog van en kracht nam sterk toe. Na 4 weken gestopt, te letargisch en pijnlijke gewrichten.
Spijtig genoeg is mijn fabrikant niet meer verkrijgbaar :-(
Ooit 1 prohormone gedaan genaamd mbol geen idee van de werkzame stof, maar kilo's vlogen er in en mum van tijd bij en de kracht was ook absurd. Maar het blijven zeer levertoxische goedjes die prohormonen..

• #1.347
Update:

Kracht gaat met de dag vooruit en sta ook weer een stuk voller. Einde deze week ga ik weer eens wegen.

Kcals nog steeds op 5000 de ene dag wat meer de andere dag wat minder. Cheat nu ook wat vaker want m'n stofwisseling is absurd.. Alhoewel ik er wel wat meer vocht van vasthoudt maar dat neem ik dan maar even voor lief. Begin de tren wel te missen, hou niet zo van die bulky look. Tren laat alles toch net wat bruter lijken. Maar dat laat ik nog even in het kastje liggen voor de cut ;)

• #1.348
Bulkbombs beginnen hun werk te doen. Lijkt me sterk dat de test en bold al na 1 week beginnen te werken.

3e dag dat ik een PR neer heb gezet op een compound. Vollere look(merk het ook met kleding), maar absoluut niet dat hevige vocht wat je gained van anadrol of dianabol.. Mij bevalt het wel. Denk dat het leuke nu pas gaat beginnen aangezien ik er pas sinds vorige week woensdag mee ben begonnen (zaterdag overgeslagen ivm buikgriep). Sides zijn er tot nu toe niet. Zou ik dan maar morgen eens op de weegschaal gaan staan?

Bulkbombs beginnen hun werk te doen. Lijkt me sterk dat de test en bold al na 1 week beginnen te werken.

3e dag dat ik een PR neer heb gezet op een compound. Vollere look(merk het ook met kleding), maar absoluut niet dat hevige vocht wat je gained van anadrol of dianabol.. Mij bevalt het wel. Denk dat het leuke nu pas gaat beginnen aangezien ik er pas sinds vorige week woensdag mee ben begonnen (zaterdag overgeslagen ivm buikgriep). Sides zijn er tot nu toe niet. Zou ik dan maar morgen eens op de weegschaal gaan staan?
benieuwd hoeveel die omhoog is gegaan sinds je start :)

• #1.350
Gewicht staat weer terug op 100. Met die buikgriep was ik wel 1,5 kilo kwijt en wat ik er ook bij moet zeggen is dat ik er nu een stuk voller en droger bij sta als de vorige keer toen ik op 100 stond. Voor nu is het weer terug bunkeren en knallen in de gym dan moeten er nog wel wat kilo's bijkomen.

@Strive4muscle : waar bulk jij het liefst op: test/bold of test/deca?

Die bulk bombs heb ik trouwens ook al bekeken maar vind het jammer dat de samenstelling niet duidelijk is. Keep us posted of je er tevreden over bent :)

Wat is je favoriete kickstart trouwens? Ik overweeg zelf om eens anavar te proberen in volgende bulk (omdat ik dat nog niet nam en het soft is qua haarverlies).

• #1.352
Deze bulk ben ik gestart met test deca, maar fake/ondergedoseerd dus over deca kan ik geen eerlijke mening geven. Bold ben ik zeer over te spreken. Je eetlust neemt toe, krijgt een mooie look, vocht valt mee en steady kwaliteitsgains.

Bulkbombs hou ik goed in de gaten maar denk dat ik pas echt een goeie mening kan geven over een week of 2. Inderdaad jammer dat ze het niet vrij geven alhoewel die gasten echt wel weten waar ze mee bezig zijn. Kwaliteit gear is next level.

Fav kickstart is tren ace by far. Het knalt zo snel in je systeem en die look en drive motiveert je gewoon zo erg nog harder te trainen (heb ik tenminste) als ik voor een oral zou gaan is het denk ik oxy maar wie weet neemt bulkbombs de plaats in voor oxy.

Vorige cycle stanavar gerunned (Winstrol/anavar) en dit was ook echt een aanrader kan niks slechts zeggen over goeie kwaliteit anavar. Weet dat ikke hier ook een liefhebber van is. Misschien kn hij je hier meer over vertellen. Haarverlies is inderdaad shit maar die kans zit er altijd in.

Haarverlies is inderdaad shit maar die kans zit er altijd in.

Ik heb nog een redelijk dikke bos haar dus voorlopig geen probleem maar ik verlies wel aanzienlijk meer haar dan normaal. Ik ben aan het blasten/cruisen dus ga ik mijn komende blasts zodanig samenstellen dat ik de kans op bijkomende haaruitval zoveel mogelijk beperk.

Succes met je blast trouwens!!

• #1.354
Thanks man! Ja ik heb dat probleem gelukkig niet. Zit altijd te sukkelen met acne. Zo heeft ieder een bijwerkingen waar je genetisch toch erg gevoelig voor bent.

Superdrol epistane zijn geen prohormonen dit was een marketingtruc
Alle Aas werden in de jaren 60 ontwikkeld daarna werden ze getest op dieren en werden de meest effectiefste en minst schadelijke doorontwikkeld superdrol werd te schadelijk bevonden en dat werd dan in 2005 als een prohormoon verkocht in supplementen winkels

• #1.357
En alweer vooruitgang! 1,5 uurtje voor gymtime een tab bulkbomb gepakt samen met pre workout meal en onderweg naar de gym merkte ik al de werking ervan. Pomp in de spieren zonder nog maar een gewicht te hebben aangeraakt. Schouders en triceps getraind en alweer een PR op de barbell shoulder press. Extreme volle look maar absoluut niks vochtiger voor m'n gevoel ben ik zelfs vasculairder. Begin nu echt dagelijkse progressie te zien.

Geen last van backpumps?

• #1.359
Nee nog geen een bijwerking. Hou alles nauw in de gaten. Misschien wat bloated(buik) door de dag heen, maar dat is iedereen denk ik op 5000+ aan kcals.

Klinkt goed man! Je gewicht is al goed omhoog, niet?

Terug
Naar boven