AndroidHealthClinic

Strive4muscle's log

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.901
4000kcal clean zal je shape best mooi houden man! Hoe bevalt trest?
Ben in love with trest! Volheid op dat spul is ongekend. Aanrader voor zowel de bulk als cut, wel echt zorgen dat je bf onder de 12% is want je loopt echt extreem snel tegen aromatiserende issues aan. Heb nog geen enkele mindere training gehad tijdens deze blast. Pomp is echt heerlijk op dit spul.

• #1.902
Zou kcal niet gelijk verhogen, lees hier en daar dat je eerste twee weken vochtig zijn van MK dus hou daar rekening mee (maar dat weet je vast wel). Zelf geen ervaring mee.
Jup i know met rustig aan ophogen bedoel ik rustig aan naar 4000 toewerpen en van daaruit weer even verder kijken. Zal weer 2 weekjes overheen gaan voordat ik ga uppen. Gewicht aankomen is niet z'n probleem nu.

Ben in love with trest! Volheid op dat spul is ongekend. Aanrader voor zowel de bulk als cut, wel echt zorgen dat je bf onder de 12% is want je loopt echt extreem snel tegen aromatiserende issues aan. Heb nog geen enkele mindere training gehad tijdens deze blast. Pomp is echt heerlijk op dit spul.
Wil het toch wel een keer gaan proberen, maar voorlopig past het er niet in helaas

Zwaar klote! Zit aan het einde van de dag altijd wel over m'n kcals heen :P en nog val ik af of blijf op gewicht staan haha.. Onderhoud zal toch iets hoger liggen. Achja de MK zal vandaag/morgen aankomen en dan gaan de kcals gelijk naar 4000 en gaan we kijken wat er gebeurd.
mijne komt ook morgen ben benieuwd of het je nou echt zo slaperig maakt en hongerig

Hoe bevalt de mk je? Ik ben nu 4 dagen bezig maar merk er echt bijzonder weinig van moet ik zeggen. Ben benieuwd hoe jou vergaat (kan natuurlijk aan t merk liggen)

Hoe bevalt de mk je? Ik ben nu 4 dagen bezig maar merk er echt bijzonder weinig van moet ik zeggen. Ben benieuwd hoe jou vergaat (kan natuurlijk aan t merk liggen)

In principe is het orale HGH he. Het is niet heel gek dat je daar niet enorm veel van merkt.

Dat terzijde komt de mijne ook vandaag als 't goed is, ga 't nemen naast m'n HGH dus heel benieuwd

Zou kcal niet gelijk verhogen, lees hier en daar dat je eerste twee weken vochtig zijn van MK dus hou daar rekening mee (maar dat weet je vast wel). Zelf geen ervaring mee.
Neem aan dat je het 5 dagen pakt dan weer 2 dagen rust om gewenning te voorkomen?

iemand hier de tri tren van hun al geprobeerd? ben er enigzins benieuwd naar maar anders houd ik het bij para en E ( niet tegelijk )

• #1.915
Sorry van de late reactie heren, laatste dagen erg druk.. Wel gewoon gaan trainen, maar geen tijd gehad om te reageren. Mk kan ik maandag pas bij het postkantoor ophalen. Dan zal ik de avond er nog mee starten.

Verder heb ik echt moeite m'n eetlust te drukken. Kan zo 100 kilo + aantikken met trest maar dan weet ik dat het grootste gedeelte vocht en vet is. Ook omdat die mk er dalijk in komt wil ik eerst eens zien wat ze doet voordat ik de kcals ga uppen.

Sorry van de late reactie heren, laatste dagen erg druk.. Wel gewoon gaan trainen, maar geen tijd gehad om te reageren. Mk kan ik maandag pas bij het postkantoor ophalen. Dan zal ik de avond er nog mee starten.

Verder heb ik echt moeite m'n eetlust te drukken. Kan zo 100 kilo + aantikken met trest maar dan weet ik dat het grootste gedeelte vocht en vet is. Ook omdat die mk er dalijk in komt wil ik eerst eens zien wat ze doet voordat ik de kcals ga uppen.
ik had ze gisteren binnen :)

Laat me weten hoe het gaat, ook aangezien je dezelfde hebt!
gisteren mee begonnen op 30mg wat ik tot nu toe merk (neem ze in de ochtend) is een versnelde hartslag en wat hitte vlagen.. honger kan ik niet veel over zeggen mss vanmorgen een kleine rommeling in me buik maar heb al weken niet echt meer 'honger'

hartslag kan een side zijn las ik en hitte vlagen ook

• #1.919
Eergisteren nog rug en nek getraind en gister schouders. In beide trainingen zat weer progressie, maar merkte wel dat m'n lichaam even rust nodig had. Vandaar vandaag een rustdag, ga alleen nog even 30
Min cardio doen en hooguit wat buik.

Gewicht na 2 weken blasten: 95,5kg (+3,1) vetpercentage en vocht is ietsjes gestegen maar nog steeds relatief laag (6,5-7%) omdat vandaag een rustdag is ook iets lager in de kcals.

*hartslag kan door vocht retentie had vanmorgen wat hartkloppingen (rusthartslag 100-110)

Terug
Naar boven