- Waardering
- 6.323
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Van de 5 trainingen minimaal 4x intensiteit is wel iets naaronder gebracht bij cardio en hooguit 30 min.Netjes maat, elke training nog cardio?
Waar komen jullie vandaan? Omg Ehv/Tilburg? Dan ben ik wel in voor training

Als eerst een Engels ontbijt (van te voren thuis al stevig ontbijt met pannenkoeken en eieren haha) met spek, worstjes, ei, geroosterd brood, bruine bonen en salade, zijn nog bij de nieuwe Dunkin donut gaan kijken (ook nog 2 donuts en wat andere troep), appeltaart en croissant met jam, puntzak friet gedeeld met de vriendin, halve cheesecake van vriendin opgegeten, hamburger met friet, 2 pizza punten en een oreo mcflurry. Dat was het z'n beetje, thuis nog een bak havermout met whey en pindakaas en nog wat kwark.Leuk man dagje Adam! Vorig jaar heb ik me redelijk vochtig gevreten in zo'n wafeltent, KFC, ijssalon enz. Momnomnom.. Wat stond er bij jou op het menu?

maar, we houden het semi-lean / semi-massive om op te bouwen haha!
morgen al rustig aan kcals uppen en vrijdag/zaterdag terug naar 3750.Damn klinkt als een heerlijk dagjeAls eerst een Engels ontbijt (van te voren thuis al stevig ontbijt met pannenkoeken en eieren haha) met spek, worstjes, ei, geroosterd brood, bruine bonen en salade, zijn nog bij de nieuwe Dunkin donut gaan kijken (ook nog 2 donuts en wat andere troep), appeltaart en croissant met jam, puntzak friet gedeeld met de vriendin, halve cheesecake van vriendin opgegeten, hamburger met friet, 2 pizza punten en een oreo mcflurry. Dat was het z'n beetje, thuis nog een bak havermout met whey en pindakaas en nog wat kwark.
Ruim 3kg bijgekomen, zie duidelijk dat het alleen maar vocht is gezicht is gelijk opgeblazen. Even 2 dagen kcals naaronder brengen en we zijn die kilo's weer kwijt hoop ik![]()
Dat zeker! Maar voor m'n gevoel nog moeten inhouden klote eetlust van me haha.
Thanks

die honger blijft helaas nog wel eventjes manf**k hey, heb nu vaak nog meer last van honger dan in m'n prep... wordt er knettergek van! Zie de bui al hangen wanneer de MK erin komt. Denk eraan om volgende week toch serieus in een +500 kcal surplus te gaan zitten, tja als er dan een % meer op kan zal het maar zo zijn... zal toch nog gaan cutten voor m'n vakantie en ook dan zal het niet na een 7-8% cutten zijn, mij kennende neem ik daar geen genoegen mee
Vanavond staan de armen en buik op de planning, ga sets/rep ranges deze keer eens op een iets andere manier aanpakken (meer oefeningen, minder sets, zwaarder gewicht), jullie zien de training wel weer voorbij komen.

Zwaar klote! Zit aan het einde van de dag altijd wel over m'n kcals heen
en nog val ik af of blijf op gewicht staan haha.. Onderhoud zal toch iets hoger liggen. Achja de MK zal vandaag/morgen aankomen en dan gaan de kcals gelijk naar 4000 en gaan we kijken wat er gebeurd.

vandaar dat ik weer wat rustiger met de carbs en fats ga doen overdag.
Zou kcal niet gelijk verhogen, lees hier en daar dat je eerste twee weken vochtig zijn van MK dus hou daar rekening mee (maar dat weet je vast wel). Zelf geen ervaring mee.Zwaar klote! Zit aan het einde van de dag altijd wel over m'n kcals heenen nog val ik af of blijf op gewicht staan haha.. Onderhoud zal toch iets hoger liggen. Achja de MK zal vandaag/morgen aankomen en dan gaan de kcals gelijk naar 4000 en gaan we kijken wat er gebeurd.