Fitness Seller

Strive4muscle's log

Netjes maat, elke training nog cardio?
Waar komen jullie vandaan? Omg Ehv/Tilburg? Dan ben ik wel in voor training

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.882
Netjes maat, elke training nog cardio?
Waar komen jullie vandaan? Omg Ehv/Tilburg? Dan ben ik wel in voor training
Van de 5 trainingen minimaal 4x intensiteit is wel iets naaronder gebracht bij cardio en hooguit 30 min.

Helaas helemaal uit het zuiden :p

• #1.883
Vandaag de heledag in Amsterdam centraal doorgebracht, flinke cheatdag ervan gemaakt wat ik ook wel had verwacht. Zal morgenvroeg wel weer aardige vochtgains hebben gemaakt. Vandaar dat ik morgen ook de carbs en fats laag hou. Zal morgen voor een 3000 kcals aimen en van dag tot dag bekijken wat m'n shape zegt. Bedoeling is gewoon weer zsm op die 3700 door te knallen.

Na 2 rustdagen sta ik nu wel echt weer te stuiteren om morgen te trainen!:lifter:

Leuk man dagje Adam! Vorig jaar heb ik me redelijk vochtig gevreten in zo'n wafeltent, KFC, ijssalon enz. Momnomnom.. Wat stond er bij jou op het menu?

• #1.885
Leuk man dagje Adam! Vorig jaar heb ik me redelijk vochtig gevreten in zo'n wafeltent, KFC, ijssalon enz. Momnomnom.. Wat stond er bij jou op het menu?
Als eerst een Engels ontbijt (van te voren thuis al stevig ontbijt met pannenkoeken en eieren haha) met spek, worstjes, ei, geroosterd brood, bruine bonen en salade, zijn nog bij de nieuwe Dunkin donut gaan kijken (ook nog 2 donuts en wat andere troep), appeltaart en croissant met jam, puntzak friet gedeeld met de vriendin, halve cheesecake van vriendin opgegeten, hamburger met friet, 2 pizza punten en een oreo mcflurry. Dat was het z'n beetje, thuis nog een bak havermout met whey en pindakaas en nog wat kwark.

Ruim 3kg bijgekomen, zie duidelijk dat het alleen maar vocht is gezicht is gelijk opgeblazen. Even 2 dagen kcals naaronder brengen en we zijn die kilo's weer kwijt hoop ik :p

• #1.886
Door de cheatday van gister echt een heerlijke training gehad, ondanks dat ik zag dat ik flink wat meer vocht vasthield... Ja ook een stuk massiever :p maar, we houden het semi-lean / semi-massive om op te bouwen haha!

De training beetje anders dan normaal:

Chest, side/rear delts en biceps:

Benchpress
15x60kg
12x100kg
5x5x120kg
12x80kg (5 sec negatief)

Incline machine chest press ( mmc )
15x40kg
12x60kg
10x80kg
8x90kg

Machine flys
15x86kg
3x12x100kg

Conventional grip chest press
12x60kg
10x80kg
2x8x85kg

Cable cross-overs
4x15x27,5kg

Rear delt fly machine
4x12/15x75kg

Cable side lateral raise
4x15x14kg

21's
4 sets 30kg (1 min rust tussen sets)

Db hammer curls
15x22kg
12x24kg
10x26kg
10x28kg

Close grip preacher curls
15x30kg
12x40kg
2x8x45kg

Reverse stand cable curls
4x12x12,5kg

30 min incline loopband

2900/3000 kcals vandaag

Morgen ook nog een low dagje verwacht vrijdag weer back on track te zijn.

• #1.887
Shape zoals verwacht al een stuk verbeterd.. Aders stonden vanmorgen weer lichtelijk op de buik dus dat is weer een opluchting :) morgen al rustig aan kcals uppen en vrijdag/zaterdag terug naar 3750.

In de namiddag staan de benen op het programma, nu al zin in kijken of ik m'n squat weer kan verbeteren ten opzichte van 2 weken terug.

Als eerst een Engels ontbijt (van te voren thuis al stevig ontbijt met pannenkoeken en eieren haha) met spek, worstjes, ei, geroosterd brood, bruine bonen en salade, zijn nog bij de nieuwe Dunkin donut gaan kijken (ook nog 2 donuts en wat andere troep), appeltaart en croissant met jam, puntzak friet gedeeld met de vriendin, halve cheesecake van vriendin opgegeten, hamburger met friet, 2 pizza punten en een oreo mcflurry. Dat was het z'n beetje, thuis nog een bak havermout met whey en pindakaas en nog wat kwark.

Ruim 3kg bijgekomen, zie duidelijk dat het alleen maar vocht is gezicht is gelijk opgeblazen. Even 2 dagen kcals naaronder brengen en we zijn die kilo's weer kwijt hoop ik :p
Damn klinkt als een heerlijk dagje

• #1.892
Heerlijke legday gehad loop nu al als een pinguïn!

Squat
15x70kg
12x120kg
10x150kg
2x5x180kg

Hacksquat
15x50kg
12x80kg
12x100kg
10x120kg
8x120kg

Horizontal legpress (5 Sec negatief)
4x12x200kg

Leg extensions
4x20x50kg

Seated hamstring curl
15x75kg
12x100kg
2x10x105kg

Stiff legged deadlift
4x12x100kg

Seated Calf raise
20x50kg
15x60kg
12x70kg
12x70kg

Standing Calf raise
20x100kg
15x115kg
12x135kg
12x155kg

20 min incline loopband

Benen waren smoked! Cardio was een serieuze hel met al dat bloed in de poten.

Nog lang niet terug op de nummers wat we hebben gesquat, maar toen hadden we ook een andere lichaamsgewicht... Buiten dat elke training so far progressie in gewicht, reps, uithoudingsvermogen en intensiteit.

• Like
Waarderingen: vntl
  • #1.893
Ari werkte ook totaal niet om de aromatisatie van de trest tegen te gaan, dus een aantal dagen letro erin en bam nippels niet meer gevoelig, ga de dosering nu wel halveren en kijken of ik het zo de hele blast kan doorpakken zonder veel problemen.

De MK677 zal waarschijnlijk morgen aankomen waar ik dan ook gelijk mee ga starten, hou jullie op de hoogte aangezien hier heel veel vragen over kwamen ga ik alles goed in de gaten houden.

• #1.894
Hierbij nog de voeding van vandaag! kunnen altijd nog kleine aanpassingen volgen. 3500/3600 kcals vandaag.

Zoals gezegd worden de kcals terug weer geupped, omdat het vocht afneemt en we weer bijna terug zijn bij de shape van voor de cheatdag.

Gisteravond ook tegen de 3600 kcals en alsnog bijna 1 kilo afgevallen! Bedoeling is om volgende week te starten met de Mk677 en rustig aan kcals uit te bouwen naar 4000.

Bijlagen

• #1.895
f**k hey, heb nu vaak nog meer last van honger dan in m'n prep... wordt er knettergek van! Zie de bui al hangen wanneer de MK erin komt. Denk eraan om volgende week toch serieus in een +500 kcal surplus te gaan zitten, tja als er dan een % meer op kan zal het maar zo zijn... zal toch nog gaan cutten voor m'n vakantie en ook dan zal het niet na een 7-8% cutten zijn, mij kennende neem ik daar geen genoegen mee :P

Vanavond staan de armen en buik op de planning, ga sets/rep ranges deze keer eens op een iets andere manier aanpakken (meer oefeningen, minder sets, zwaarder gewicht), jullie zien de training wel weer voorbij komen.

f**k hey, heb nu vaak nog meer last van honger dan in m'n prep... wordt er knettergek van! Zie de bui al hangen wanneer de MK erin komt. Denk eraan om volgende week toch serieus in een +500 kcal surplus te gaan zitten, tja als er dan een % meer op kan zal het maar zo zijn... zal toch nog gaan cutten voor m'n vakantie en ook dan zal het niet na een 7-8% cutten zijn, mij kennende neem ik daar geen genoegen mee :P

Vanavond staan de armen en buik op de planning, ga sets/rep ranges deze keer eens op een iets andere manier aanpakken (meer oefeningen, minder sets, zwaarder gewicht), jullie zien de training wel weer voorbij komen.
die honger blijft helaas nog wel eventjes man :P

• #1.897
die honger blijft helaas nog wel eventjes man :P
Zwaar klote! Zit aan het einde van de dag altijd wel over m'n kcals heen :P en nog val ik af of blijf op gewicht staan haha.. Onderhoud zal toch iets hoger liggen. Achja de MK zal vandaag/morgen aankomen en dan gaan de kcals gelijk naar 4000 en gaan we kijken wat er gebeurd.

• Like
Waarderingen: vntl
  • #1.898
Gisteravond armen/buik:

Cable pushdown
15x40kg
12x45kg
10x50kg
8x50kg

ez- bar Skullcrushers ss ez-bar close grip press
3x8x60kg ss 3x8x60kg

Overhead db triceps extensions
3x8x44kg

Overhead machine extensions
3x15x95kg

Machine dips
3x8x95kg

One arm reverse grip cable pushdown
15x10kg
15x15kg
12x17,5kg
10x20kg

ez-bar curls
3x8x60kg

Alternating db curl
3x8x20kg

Machine preacher curl
3x8x65kg

Hammer curls (cable/rope) 1 sec pause-rep bovenaan
15x25kg
12x27,5kg
10x30kg

21's
3 sets met 30kg

Hanging leg raises
4 sets 20 reps

Cable crunches
4 sets 20 reps

Cardio: 20 min crosstrainer

Alweer een killertraining, pomp was insane van start tot einde! Train eigenlijk al een jaar lang zonder pre, maar heb afgelopen week het gevoel alsof ik train met dezelfde tunnelvisie als met pre-workout :roflol:
Kracht, uithoudingsvermogen en intensiteit zat ook weer progressie in. FULLNESS is bizar, ja ment is de schuldige. Conclusie na nog geen 2 weken op dit goedje, probeer het uit en je zult het zelf ervaren ;)

Shape is weer terug als hoe het voor de cheatdag was, vanmorgen stonden de benen en buik weer onder de aders... terwijl ik nu iets meer als 2,5kg ben bijgekomen in nog geen 2 weken blasten! Moet me echt inhouden niet meer te gaan eten. Zolang het clean is geen probleem, zodra het cheatvoer is gelijk vochtgains. Vanavond zal er ook wel iets van cheat ingaan, aangezien ik bij een maatje langsga die normaal altijd wel iets besteld van eten :P vandaar dat ik weer wat rustiger met de carbs en fats ga doen overdag.:eating:

Zwaar klote! Zit aan het einde van de dag altijd wel over m'n kcals heen :P en nog val ik af of blijf op gewicht staan haha.. Onderhoud zal toch iets hoger liggen. Achja de MK zal vandaag/morgen aankomen en dan gaan de kcals gelijk naar 4000 en gaan we kijken wat er gebeurd.
Zou kcal niet gelijk verhogen, lees hier en daar dat je eerste twee weken vochtig zijn van MK dus hou daar rekening mee (maar dat weet je vast wel). Zelf geen ervaring mee.

4000kcal clean zal je shape best mooi houden man! Hoe bevalt trest?

Terug
Naar boven