MuscleMeat

Review Strong! - Body & Fit Sports Nutrition

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Pre-workout shake
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Pomps, spiermassa, energie, kracht, uithouding...
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? nvt
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Tropical juice, verassend lekker !
  • Welke dosis heb je gebruikt? 2afgestreken maatscheppen met 200/300ml water
  • Waar heb je het supplement gekocht? www.bodyenfitshop.nl
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis verzending, levering binnen 24uur, gratis shakebeker, gratis samples, leuke extra's,..
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 24.90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Zeker : zie review

Mijn review:

Oke dus vandaag voor het eerst getraind met de nieuwe PWO van Body & Fitshop 'Strong!'

Was zeer benieuwd aangezien de voorloper ( Hard! ) een succes was..

2 afgestreken scoops ingenomen op een zo goed als lege maag
Over de smaak valt niet veel te zeggen hij was gwn goed !

Na een kwartier begon ik het product echt te voelen en op weg naar de gym merkte ik dat m'n focus ook flink aan het verbeteren was.

Eenmaal in de sportschool aangekomen was ik er niet meer weg te slagen :D Lekker geknald en ook de pump kickte erg goed in

Energierush was iets minder dan bv een Noxipro maar dat hoeft ook niet aangezien ik 's avonds ook nog graag in slaap geraak :p
Voel me ook nog steeds top en heb geen last van een crash dus kort gezegd dit doet alles wat het moet doen en dat zonder de lastige bijwerkingen

Een waardige opvolger van 'Hard!'

5f742fea64f8c57f31396addc3a0559c.jpg

sample binnen gekregen en een extra voor een vriend van me (had hier om gevraagd en hebben jullie erbij gedaan, super!!), morgen gaan we het proberen en zal ik onze ervaring posten.

mijn maat gebruikte voorheen assault en ik hard

Zal je zeker bevallen is echt een topper

sample binnen gekregen en een extra voor een vriend van me (had hier om gevraagd en hebben jullie erbij gedaan, super!!), morgen gaan we het proberen en zal ik onze ervaring posten.

mijn maat gebruikte voorheen assault en ik hard

We zijn benieuwd :D

Eldert

wow wat is dit voor een spul haha is alles wel veilig wat hier inzit? het werkt wel goed iig damn, Strong!

wow wat is dit voor een spul haha is alles wel veilig wat hier inzit? het werkt wel goed iig damn, Strong!

Volledig veilig en legaal!:D:D

Eldert

---------- Post toegevoegd Fri 12 Oct 2012 om 22:03 ----------

Strong! review Gauner:

Verwachtingen: Ik reageer persoonlijk niet sterk op pre-workout boosters, echter in Noxipro had ik een product gevonden die voor mij erg goed werkte en waar ik goed op kon trainen. Nu echter sinds kort DMAA ook in Nederland als een verboden stof wordt beschouwd (een krachtig element van de Noxipro en vele andere pre-workout boosters) moest ik op zoek naar een andere pre-workout booster.

De toevoeging van Strong! als nieuwe booster binnen de huislijn van Body & Fit had vanaf het begin mijn interesse maar ik was daarentegen ook redelijk sceptisch, mijn verwachtingen waren (met name door het ontbreken van DMAA) niet al te hoog.

Gebruik: Ik heb Strong! gedurende een volledige trainingsweek (5 trainingen) op de voorgeschreven wijze gebruikt (2 scoops). Opgemerkt zij dat ik dit product nooit op een ‘lege’ maag heb genomen maar altijd 20 minuten na een laatste maaltijd voor de training.

Smaak: De smaak van Strong! is naar mijn idee prima en redelijk vergelijkbaar met andere boosters die ik in het verleden gehad heb (denk aan boosters als Noxipro, Unleash, NO-Xplode etc.). Smaak is naar mijn mening bij een booster echter niet primair het belangrijkste (zoals ik dat bij bijvoorbeeld een Whey product wel weer erg belangrijk vind), zolang het zijn werk goed doet neem ik een iets mindere smaak op de koop toe. Echter zoals gezegd was de smaak van Strong! prima in orde.

Effect: Waar ik bij Noxipro redelijk snel een enorme ‘rush’ kreeg na het innemen ervan, daar was dit bij Strong! niet het geval. Ik had een geleidelijke en continue aanvoer van energie tijdens mijn gehele trainig (welke anderhalf uur duurde met zowel krachttraining als cardio). Ook bleef een ‘opgejaagd’ gevoel zoals bij Noxipro achterwege, hetgeen ik persoonlijk als zeer prettig ervaar. Tijdens de training had ik duidelijk meer kracht en bleef verzuring tijdens de oefeningen langer achterwege. Door de continue energie was ik in staat om de pauzes tussen de oefeningen korter te houden waardoor de pomp aanmerkelijk groter was.

Na afloop van de training had ik daarnaast totaal geen last van een ‘crash’, zoals ik dat wel altijd had bij producten als Noxipro. Dit beschouw ik als een groot pluspunt van Strong!.

Conclusie: Body & Fit heeft met Strong! naar mijn mening absoluut (weer) een topper in handen binnen het pre-workout segment. Het product heeft mij aangenaam verrast en biedt een waslijst aan nuttige ingrediënten (zonder fillers) tegen een scherpe prijs.

Cijfer: 9/10 :thumb:

Dank je, voor de uitgebreide review. Top!:)

---------- Post toegevoegd Fri 12 Oct 2012 om 22:05 ----------

ik heb nu enkele trainingen strong! gebruikt...

ik heb voorheen al zeeer veel pre workouts getest, en er waren er zeer goede bij!
NO-xplod vond ik wat te min en moest ik hoge dosissen van nemen, het mengde niet zo heel goed en de smaak was ook niet helemaal TOP.

ook heb ik er zeeer veel potjes Jack3d erdoor gejaagd en dit is een zeer goede pre workout, zoals velen hier wel weten! maar op sommige dagen is de Jack3d iets TE veel van het goede en weet je gewoon geen blijf met jezelf en geraak je compleet niet in slaap als je volgende dag moet werken!

nu heb ik de strong! enkele keren gebruikt en ik moet zeggen: dit wordt de vervanger voor alle andere pre workouts die ik al gebruikt heb...

als je zo'n dag hebt: shit, zou ik vandaag wel trainen? ben serieus erdoor, en je neemt 2 schepjes van strong! dan heb je na 15-20min het gevoel dat je wat ijzer MOET gaan heffen, je wordt er helemaal niet 'gek' van in je hoofd en achteraf geen crash ofzo!
hierboven op merk ik een beter herstel (zou na m'n cardio, terug wat spieroef. kunnen doen) en wel een mooie pomp

bovendien heb ik nog geen problemen ondervonden om in slaap te geraken, ik neem hem rond 18u, train tot 20u30 en ga rond 22u-22u30 slapen...

heb Strong! aangeraden bij fitnesscollega's en heb m'n test sachet aan 1 van hen gegeven (spijtig had ik er maar 1) en hij was na 1 zakje al heeeel tevreden, hij zal ook al bestellen met kennissen

dus na een laaaange tekst: is zeker een goede pre workout (niet TE) en geef hem 9.5/10
omdat hij niet DE pomp geeft van andere, maar toch een vrij sterke!

Dank je, voor de uitgebreide review!! Waarderen we!:)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Strong!

---------- Post toegevoegd Fri 12 Oct 2012 om 22:06 ----------

Mooi compliment!:)

You've tried the rest now try the best....Strong!

Ik heb het product nog niet gebruikt, maar ik word verward door wat er op het product staat. Op de ene plek staat "per dosering van 9,nogwat gram (1 maatschep)", en op een andere plek staat "per dosering 2 maatscheppen mengen met 200 ml water". Wat is het nou? 1 of 2 maatscheppen?
Is het 200 mg cafeïne per 2 maatscheppen?

weeg het anders even af

bij de eerste batch van hard (geloof ik) zaten maatschepjes van 3 gram en een dosering was 6 gram dus 2 maatschepjes later zat er een maatschepje van 6 gram bij

Gister voor het eerst Strong! gebruikt zo'n 30 min voor de training. ik ging armen trainen.
Ik kreeg een heerlijke focus, en ik wou gewoon de hele tijd doorknallen, heb dan ook bijna een uur lang supersets gepakt voor armen, en nu zit ik dan achter m'n computer met giga spierpijn in mijn armen wat mij het afgelopen half jaar niet meer is gelukt.
ik kreeg ook een dikke pomp in m'n armen, je zou haast denken dat je aan iets illegaals zit.
Daarna geen crash of misselijkheid, (vaak misselijk na 1,3 DMAA) heb me dan ook heerlijk vol gegeten bij het all you can eat spre-ribs restaurant hier in de buurt :D.

Kortom Strong! is je geld meer dan waard!

Dikke 10/10

Ik heb het product nog niet gebruikt, maar ik word verward door wat er op het product staat. Op de ene plek staat "per dosering van 9,nogwat gram (1 maatschep)", en op een andere plek staat "per dosering 2 maatscheppen mengen met 200 ml water". Wat is het nou? 1 of 2 maatscheppen?
Is het 200 mg cafeïne per 2 maatscheppen?

200mg per 2 scoops inderdaad:)

---------- Post toegevoegd Sat 13 Oct 2012 om 10:39 ----------

Gister voor het eerst Strong! gebruikt zo'n 30 min voor de training. ik ging armen trainen.
Ik kreeg een heerlijke focus, en ik wou gewoon de hele tijd doorknallen, heb dan ook bijna een uur lang supersets gepakt voor armen, en nu zit ik dan achter m'n computer met giga spierpijn in mijn armen wat mij het afgelopen half jaar niet meer is gelukt.
ik kreeg ook een dikke pomp in m'n armen, je zou haast denken dat je aan iets illegaals zit.
Daarna geen crash of misselijkheid, (vaak misselijk na 1,3 DMAA) heb me dan ook heerlijk vol gegeten bij het all you can eat spre-ribs restaurant hier in de buurt :D.

Kortom Strong! is je geld meer dan waard!

Dikke 10/10

Wow!! Dank je, voor de uitgebreide review! Na zo'n training is het extra genieten in een restaurant! :)

Afgelopen week een proefzakje Strong! ontvangen bij een B&F bestelling. Gisteren eens gebruikt.

In tegenstelling tot de meeste reacties hier moet ik helaas zeggen dat het bij mij niet werkte. Geen extra focus, rush, pomp of iets dergelijks. Nu moet ik zeggen dat een product als Assault bij mij ook geen extra toegevoegde waarde brengt.

Ben ik nu de enige die dit ervaar? Of moet ik hogere doseringen gebruiken?

Laatst bewerkt:
Afgelopen week een proefzakje Strong! ontvangen bij een B&F bestelling. Gisteren eens gebruikt.

In tegenstelling tot de meeste reacties hier moet ik helaas zeggen dat het bij mij niet werkte. Geen extra focus, rush, pomp of iets dergelijks. Nu moet ik zeggen dat een product als Assault bij mij ook geen extra toegevoegde waarde brengt.

Ben ik nu de enige die dit ervaart? Of moet ik hogere doseringen gebruiken?

Probeer inderdaad eens een hogere dosering;) Werking verschilt uiteraard per persoon.

Eldert

Ben ik nu de enige die dit ervaar? Of moet ik hogere doseringen gebruiken?
Ik heb precies het zelfde wat jij hebt. Lees maar mn review op pagina 3. Ik ga vandaag een hogere dosering nemen 2,5-3 schepjes. Uur voor mijn training nuttig ik een goeie maaltijd, half uur daarna strong! Dan hopelijk wel die rush en pomp etc.

Ik heb precies het zelfde wat jij hebt. Lees maar mn review op pagina 3. Ik ga vandaag een hogere dosering nemen 2,5-3 schepjes. Uur voor mijn training nuttig ik een goeie maaltijd, half uur daarna strong! Dan hopelijk wel die rush en pomp etc.

We zijn benieuwd:D

Eldert

Heeft het erg met je lichaamsgewicht te maken???
Ik heb van de week 2 keer een proefzakje geprobeerd van strong en die 2 waren 2 geweldige trainingen!

Ik zou ook aanraden om 3 schepjes te nemen....
Ik ga het Maandag denk zelf nog een keer op 2 proberen of 2.5 ik heb vandaag me bestelling binnen gekregen met een potje strong , dus ik kan wel weer even vooruit.
Ik train er een stuk beter op als op EPIC
Dedicated nutrition ik had daar hogere verwachtingen van.
Nr1 vond ik ook erg goed!
Maar er kan nu even niks tippen aan strong, ik verheug me nu al op Maandag dat ik weer naar de sportschool ga.

Heeft het erg met je lichaamsgewicht te maken???
Ik heb van de week 2 keer een proefzakje geprobeerd van strong en die 2 waren 2 geweldige trainingen!

Ik zou ook aanraden om 3 schepjes te nemen....
Ik ga het Maandag denk zelf nog een keer op 2 proberen of 2.5 ik heb vandaag me bestelling binnen gekregen met een potje strong , dus ik kan wel weer even vooruit.
Ik train er een stuk beter op als op EPIC
Dedicated nutrition ik had daar hogere verwachtingen van.
Nr1 vond ik ook erg goed!
Maar er kan nu even niks tippen aan strong, ik verheug me nu al op Maandag dat ik weer naar de sportschool ga.

Dank je, voor de complimenten weer!!!! De reacties op Strong! zijn onvoorstelbaar goed.:) We zijn nu in amper 2 weken al bijna door 8 weken voorraad heen:D Heel Nederland en Belgie zit straks aan de Strong. We verkopen ook bijna alleen nog Strong in de pre-workouts. Het lijkt wel of zelfs merken als bsn en usp niet meer bestaan. Mensen willen maar 1 pre-workout en dat is Strong!:) (het is niet direct lichaamsgewicht gerelateerd maar 3 schepjes is prima om te nemen:))

Mooi om te lezen dat de rest van de mensen ook zo goed gaat met deze nieuwe pre workout

Fijn dat er nu proefzakjes waren van strong bij een bestelling.
Ik moet het vaak zelf proberen voor ik het resultaat echt geloof ik het heb het zelf van de week 2 keer ondervonden door er mee te trainen in de sportschool.

Op de zakjes staat wel innemen met 250 ml dat heb ik dan ook maar gedaan.
Voortaan doe ik het maar met 200ml zoals op de verpakking van de pot staat die ik vandaag heb ontvangen.

Strong maakt zijn naam waar!

Kijk dat is altijd goed om te horen. Ik dacht eerste hard verbeteren word moelijk maar dit is dan ook zeer zeker gelukt

Terug
Naar boven