Richard XXL
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 8
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb geen zin om me daar teveel over uit te laten. Want heb geen zin in een welles/nietes discussie. Maar Laurence heeft daar meegedaan. Maar doet in de toekomst geen wedstrijden voor WSF.
ik vroeg ook niet om een welles nietes spellletje. het antwoord dat laurence niet meer mee doet aan wsf wedstrijden is genoeg.
Oh en IFSA bestaat als vanaf 2008 niet meer. Toen is IFSA over gegaan in SCL
Unli. Maar Laurence heeft daar meegedaan. Maar doet in de toekomst geen wedstrijden voor WSF. [FONT=Calibri zei:Geld dit voor alle atleten die ik heb zien staan op de site van wsf die ook mee draaien in de cl.[/FONT]
Sorry dat ik er toch weer over begin Jarno. Snap dat je wat beters te doen hebt. Ben erg nieusschierig
Peter, de huidige sterkste man van Nederland is nog altijd Jan Wagenaar. Jarno kan de titel pas op 14 juli terug krijgen.

Volgens mij moet je het stuk nog eens goed lezen en gaat het niet over Jarno waar ik om zijn prestatie respect voor heb.
Het gaat op de manier waarop mensen uitgesloten word voor de sterkste man van Nederland, de huidige sterkste man is op dit moment trouwens Jan Wagenaar en niemand anders.
Veel succes aan de deelnemers 14 Juli.
Denk wat je wil denken, maar gelukkig zijn er ook mensen die zelf kunnen nadenken.
Ik nodig hierbij alle sterkste mannen van nederland uit om in December mee te doen met een open wedstrijd in Hoofddorp.
Maare leuk die Strongman Champions League Holland 2012.. plant mn werkgever NET een werkoverleg van 3 uren die middag
Succes Jan, Alex en Jarno!
Zo weer ander werk tegenwoordig
Gewoon voor jezelf beginnen..
Kan je je desnoods ontslaan en de volgende dag weer aannemen..
Krijg er steeds meer zin in. Moet wel ff weer op m'n gewicht letten.. Op een haar na weer 150kg..
dat is toch vrij standaard gewicht voor jou, ik dacht zelfs dat je eens op 160 had gestaan. 145 was je ideaal gewicht toch?