AndroidHealthClinic

Strongman Champions League Holland 2012

Jarno ik weet niet wat zijn redenen zijn dus dan kan ik ze ook niet benoemen toch?

Ik heb geen zin om me daar teveel over uit te laten. Want heb geen zin in een welles/nietes discussie. Maar Laurence heeft daar meegedaan. Maar doet in de toekomst geen wedstrijden voor WSF.

ik vroeg ook niet om een welles nietes spellletje. het antwoord dat laurence niet meer mee doet aan wsf wedstrijden is genoeg.

Oh en IFSA bestaat als vanaf 2008 niet meer. Toen is IFSA over gegaan in SCL

okee sorry is foutje van mij

Blijft een vaag verhaal dus..............

Unli. Maar Laurence heeft daar meegedaan. Maar doet in de toekomst geen wedstrijden voor WSF. [FONT=Calibri zei:
Geld dit voor alle atleten die ik heb zien staan op de site van wsf die ook mee draaien in de cl.[/FONT]
Sorry dat ik er toch weer over begin Jarno. Snap dat je wat beters te doen hebt. Ben erg nieusschierig

• Topic Starter Topic Starter
Op de WSF site staan ook atleten die inmiddels al gestopt zijn of al overleden zijn..
Up to date is die site niet erg..

Ik ga zo trainen.. Heerlijk!

okee dank u

trainse

Trouwens hier even een stukje wat Richard ingezonden heeft naar de site Camilleri:

INGEZONDEN – Op de zonovergoten zondag 10 juni 2012 hebben wij in Hoofddorp een eerste waanzinnige World Strongman Federation (WSF) – Holland’s Got Power (HGP) mogen beleven. Volgens de politie waren er enkele duizenden enthousiaste bezoekers met gezinnen, die de navolgende uitslag beleefde: (2) Sabastiaan Davidson, (3) Konstantinie Janaskie, (4) Hendric Ottoson, (5) David Nijston, (6) Tarnas Hajnal, (7) Jack Titan Krajewski, (8) Fredo Gonzales, (9) Sandor Biro en (10) Evegenij Scerbakov. De media heeft innemende aandacht aan HGP besteed. Kortom de WSF heeft met HGP samen voor werkelijk iedereen een top-krachtsportevenement gerealiseerd.

In de aanloop naar Holland’s Got Power heeft Sport-O-Med BV (Organisatie Sterkste Man van Nederland), oftewel Marcel Mostert en Berend Veneberg, de sportieve mogelijkheid gehad volledige inzage te krijgen in het draaiboek van de WSF en HGP. De heren hebben weliswaar ruim 20 jaar lang keihard geknokt voor de krachtsport, edoch betekent dat niet dat zij daarmee dé absolute autoriteit zijn waarnaar iedereen zich maar moet schikken: de WSF en HGP wilde niet zonder geheimhoudingovereenkomst haar documenten af staan. Dat niet op hun maat willen dansen schoot kennelijk in het verkeerde keelgat van Sport-O-Med. Tja, jammer…

Voor wie de e-mail correspondentie ooit een keer wil lezen, waaruit in ieder geval de juiste integriteit van de WSF en HGP afdruipt; die moet maar eens bij mij een keer gezellig langskomen. Ondanks mijn bekende gewicht en lengte heeft ‘het schooljongetje’ (1) Richard van der Linden vandaag nu een standje van ‘de hoofdmeesters’ Marcel Mostert en Berend Veneberg gekregen. Dit vanwege mijn binding met de WSF en HGP. Als straf mag ik op zaterdag 14 juli 2012 niet meedoen aan de Sterkste Man van Nederland te Kerkrade. Duizend keer op het bord schrijven: “Richard van der Linden is stout! Meesters Marcel Mostert en Berend Veneberg zijn lief!,” kunnen ze op hun buik schrijven. Ik zal er niet verder om gaan mokken, maar vraag me wel af, wanneer iemand zoals ik (zo maar) wordt uitgesloten, of de uiteindelijke winnaar dan met recht wel echt de sterkste van Nederland is.
Lieve sportvrienden. Ik ben trots op mijn titels die ik in de Sterkste Man van Nederland competitie en aanverwant heb mogen halen. Het is mij altijd gegaan om dé echte mannen van eer, waarmee ik graag de strijd voerde. Niemand kan het mij dan ook kwalijk nemen dat ik mijzelf heerlijk voel in het warme bad van de WSF en HGP. Bij de WSF en HGP is men wars van (vriendjes) politiek en gaat het louter om het belang van de krachtsport-atleten. De WSF en HGP sluit niemand met kwaliteiten uit. Op zaterdag 14 juli en zondag 15 juli 2012 heb ik een WSF wedstrijd in de Oekraïne. Vanzelfsprekend wens ik al mijn maten die in Kerkrade een gooi doen naar de titel Sterkste Man van Nederland 2012, het allerbeste toe.

Richard van der Linden,
Nederlandse vertegenwoordiger WSF

Ik vind eigenlijk dat je best fout bezig bent, je post op deze site dat je van geen kwaad bewust bent en dat je alleen maar handelt uit liefde voor de sport etc. Terwijl je hier gewoon Marcel, Berend en Jarno een beetje voor gek zet. Vind het respectloos hoe je omgaat met mensen die ECHT veel voor deze sport betekenen en ECHT hart voor deze sport hebben in de PUURSTE vorm. En dat je je in deze tekst ook nog eens afvraagt of de ECHTE sterkste man van nederland er wel komt omdat jij uitgesloten bent getuigd wel van heel weinig respect en verstand.........De Huidige sterkste man heeft jou al tig keer verslaan En is al 6 keer sterkste man van nederland! Waarvan jij 3 keer 2de (wat ik WEL knap vind) Maar om jezelf n u op deze manier op een voetstuk te zetten vind ik zeer respectloos naar de echte sterkste man van nederland.....En dat is nog altijd Jarno. En dan wedstrijden helemaal om jezelf heen organiseren dan heb je geen liefde voor de sport, maar alleen liefde voor jezelf. Op deze manier ontwikkel je gewoon een karikatuur van de sterkste man van nederland en vind toch dat je meer verdient dan dat.

Laatst bewerkt:
Peter, de huidige sterkste man van Nederland is nog altijd Jan Wagenaar. Jarno kan de titel pas op 14 juli terug krijgen.

Volgens mij moet je het stuk nog eens goed lezen en gaat het niet over Jarno waar ik om zijn prestatie respect voor heb.
Het gaat op de manier waarop mensen uitgesloten word voor de sterkste man van Nederland, de huidige sterkste man is op dit moment trouwens Jan Wagenaar en niemand anders.
Veel succes aan de deelnemers 14 Juli.

Peter, de huidige sterkste man van Nederland is nog altijd Jan Wagenaar. Jarno kan de titel pas op 14 juli terug krijgen.

Sorry das niet aardig van mij om dat op deze manier te formuleren, omdat het Jarno aanging passeerde ik mijn maatje Jan:D

---------- Post toegevoegd Tue 19 Jun 2012 om 21:43 ----------

Volgens mij moet je het stuk nog eens goed lezen en gaat het niet over Jarno waar ik om zijn prestatie respect voor heb.
Het gaat op de manier waarop mensen uitgesloten word voor de sterkste man van Nederland, de huidige sterkste man is op dit moment trouwens Jan Wagenaar en niemand anders.
Veel succes aan de deelnemers 14 Juli.

Ik heb het goed genoeg gelezen (alles wat dit aangaat trouwens) om te zien dat je gewoon een spelletje speelt waar ik nooit achter zal staan.

---------- Post toegevoegd Tue 19 Jun 2012 om 21:48 ----------

En feit is volgens mij ook gewoon omdat er op dit moment een paar nieuwe Toppers in nederland rond lopen....Jan Wagenaar, alex moonen, Kelvin de Ruiter, Rick van der Torre etc ik noem er maar een paar en natuurlijk ook Jarno dat je gewoon een paar plekken opschuift, en je dus op CL wedstrijden niet meer mee doet. en je dus op deze manier toch nog even probeert te schitteren. Nou Succes!

Laatst bewerkt:
Denk wat je wil denken, maar gelukkig zijn er ook mensen die zelf kunnen nadenken.

Ik nodig hierbij alle sterkste mannen van nederland uit om in December mee te doen met een open wedstrijd in Hoofddorp.

Denk wat je wil denken, maar gelukkig zijn er ook mensen die zelf kunnen nadenken.

Ik nodig hierbij alle sterkste mannen van nederland uit om in December mee te doen met een open wedstrijd in Hoofddorp.

Als er 1 is die zelf na denkt dan ben ik dat wel........Mij hoor je zeggen wat veel mensen denken. Doe er mee wat je wil. En ik buig voor niemand. Toch succes met alles Richard! Vind dit een slappe aftocht van toch een groot sportman.........Jammer.

---------- Post toegevoegd Tue 19 Jun 2012 om 22:05 ----------

En een open wedstrijd? wat zijn de onderdelen?

Maare leuk die Strongman Champions League Holland 2012.. plant mn werkgever NET een werkoverleg van 3 uren die middag :mad:

Succes Jan, Alex en Jarno!

Zelfde hier.. Sta altijd voor ze klaar en moet ik een keer vrij regelen gaat t allemaal niet

Gewoon voor jezelf beginnen..
Kan je je desnoods ontslaan en de volgende dag weer aannemen..

Krijg er steeds meer zin in. Moet wel ff weer op m'n gewicht letten.. Op een haar na weer 150kg..

Gewoon voor jezelf beginnen..
Kan je je desnoods ontslaan en de volgende dag weer aannemen..

Krijg er steeds meer zin in. Moet wel ff weer op m'n gewicht letten.. Op een haar na weer 150kg..

dat is toch vrij standaard gewicht voor jou, ik dacht zelfs dat je eens op 160 had gestaan. 145 was je ideaal gewicht toch?

dat is toch vrij standaard gewicht voor jou, ik dacht zelfs dat je eens op 160 had gestaan. 145 was je ideaal gewicht toch?

154kg ben ik een tijdje terug geweest. Dat is het zwaarst wat ik ooit geweest ben. Maar dan zit ik mezelf in de weg..
Zo rond 145-148 kg dan zit ik goed.. Boven 150 kg is net ff teveel.

mooi gewicht 154 kg:)

Zo vandaag weer heerlijk getraind.
o.a. 170kg boom 2x.
430kg Yoke 25meter.
370kg deadlift. Normaal halter.
Eerste keer dit jaar dat ik boven 320kg getrokken en heb gelijk naar 370kg..
Zou het dan toch zo zijn dat ik later dit jaar die f*cking 400kg deadlift ga trekken?
Begin er nu weer echt in te geloven :D

Terug
Naar boven