MuscleMeat

Strongman training in Aalst (BE)

• Topic Starter Topic Starter
Alright is goed :)

150kg farmerkeutels eens proberen

ik kom morgen

Vermeir, als je de volgende keer komt trainen, neem zeker kleren mee. De kleren die je hier nog had liggen, ga je niet willen dragen, vrees ik. Dat hele koelkot, en vooral de tafel dan, zijn gedrenkt in AA drink en mogelijk ook een paar liter rattenpis. Je kleren lagen op de grond, dus die zijn niet zo gezellig momenteel. Heb ze ergens anders, hoger gelegd. Je zal ze dus best eens mee naar huis nemen en een keer of 3 in het wasmachien steken :)

Update over de trainingen:
Dit weekend is er dus opnieuw geen training, wegens huwelijk van de bewoners.
Het weekend van 5-6 mei, wordt er op zondag getraind. Die zaterdag wil ik naar de sterkste man van Limburg/NK loglift gaan kijken. Wie mee wil... Ik zoek zelf overigens nog vervoer voor die dag. Ik zal dan normaalgezien al een auto hebben, dus kan naar je thuis komen om mee te rijden, maar mag met mijn voorlopig rijbewijs de grens niet over :)
Het weekend van 19-20 mei, wordt er ook op zondag getraind. Zaterdag heb ik nog een trouwfeest. Ik plan het daar niet te laat te maken, dus ik zou zondag in staat moeten zijn om een deftige training neer te zetten :o Het is dat weekend trouwens de laatste voorbereiding voor de voorronde, dus het zal wel moeten. De voorronde valt op 26 mei, dus als er dat weekend mensen willen trainen, zal dat ook zondag worden.

Update over de trainingen:
Dit weekend is er dus opnieuw geen training, wegens huwelijk van de bewoners.
Het weekend van 5-6 mei, wordt er op zondag getraind. Die zaterdag wil ik naar de sterkste man van Limburg/NK loglift gaan kijken. Wie mee wil... Ik zoek zelf overigens nog vervoer voor die dag. Ik zal dan normaalgezien al een auto hebben, dus kan naar je thuis komen om mee te rijden, maar mag met mijn voorlopig rijbewijs de grens niet over :)
Het weekend van 19-20 mei, wordt er ook op zondag getraind. Zaterdag heb ik nog een trouwfeest. Ik plan het daar niet te laat te maken, dus ik zou zondag in staat moeten zijn om een deftige training neer te zetten :o Het is dat weekend trouwens de laatste voorbereiding voor de voorronde, dus het zal wel moeten. De voorronde valt op 26 mei, dus als er dat weekend mensen willen trainen, zal dat ook zondag worden.

Dan is er mss tijd om Jimmy een keertje aan te moedigen op FIBO

De trouw is op zaterdag, dezelfde dag als zijn wedstrijd, en ik kan en wil dat huwelijk niet missen :)

Alright, volgend weekend nog eens trainen zeker? :)

Zaterdag 28 april, 14u.
Mijn planning:
- yoke + farmers medley
- log
- deadlift
- carry & drag
- stones circle (en deze keer moeten we hem echt eens doen :) )

Het is trouwens mogelijk dat de training van 12 mei ook naar zondag verplaatst wordt, daarover later meer.

ja hier, ik ga komen :p

De trainingen voor de komende weekends komen wat in het gedrang door allerhande afspraken en verplichtingen.

- De eerstkomende training is alleszins geen probleem. Zaterdag 28 april, 14u.
- Het weekend daarna is een groter probleem. Zaterdag is er de sterkste man van Limburg die ik toch wel erg graag wil zien, en zondag kan er in de namiddag niet getraind worden aangezien er om 14u een hoop bezoek verwacht wordt bij de bewoners (waaronder ikzelf :) ). Een oplossing zou kunnen zijn om zondag in de vroege ochtend aan de training te beginnen. Dan is het natuurlijk nog maar de vraag of de bewoners dat zien zitten (zal ik zo snel mogelijk navragen). We zouden dan bv om 10u kunnen beginnen, maar dan zou ik zeker tegen 12u willen klaarzijn, want ik moet mij dan nog wassen en iets eten, dus een beperkte training dan.
- Het weekend daarna (12-13 mei) kan er getraind worden, maar ook niet op het normale uur. Ik moet zaterdag om 16u ergens zijn. Dan is er dus ook de keuze om zaterdag rond een uur of 10 te beginnen trainen, ofwel zondag om het normale uur.
- Dan is er nog het laatste weekend voor de voorronde (19-20 mei). Die avond moet ik naar een trouwfeest (opnieuw), en ik weet niet hoe laat dat dat zal worden, dus ik wil me liever niet riskeren om de training op zondag te plannen. Ook daar zou ik dus zaterdag iets vroeger willen beginnen. Ik moet nog eens checken hoe laat dat feest begint, maar ik denk als we om 12u beginnen en wat doortrainen, dat dat wel in orde komt.

Dan zijn er ook nog 2 feestdagen in mei, die misschien als extra training kunnen aangewend worden (mits toestemming van de bewoners).
- 1 mei, volgende week dinsdag dus. Misschien een optie om dan te trainen ipv de beperkte training die eventueel zondag zou kunnen doorgaan maar erg lastig zal worden.
- 17 mei, een donderdag. Voor mij ook interessanter dan 2 dagen nadien op zaterdag te trainen en meteen daarna naar een trouwfeest te moeten vertrekken.

Het zou tof zijn als de mensen die de komende weken willen komen trainen (Buell, Fields?) even hun mening geven :)

De trainingen voor de komende weekends komen wat in het gedrang door allerhande afspraken en verplichtingen.

- De eerstkomende training is alleszins geen probleem. Zaterdag 28 april, 14u.
- Het weekend daarna is een groter probleem. Zaterdag is er de sterkste man van Limburg die ik toch wel erg graag wil zien, en zondag kan er in de namiddag niet getraind worden aangezien er om 14u een hoop bezoek verwacht wordt bij de bewoners (waaronder ikzelf :) ). Een oplossing zou kunnen zijn om zondag in de vroege ochtend aan de training te beginnen. Dan is het natuurlijk nog maar de vraag of de bewoners dat zien zitten (zal ik zo snel mogelijk navragen). We zouden dan bv om 10u kunnen beginnen, maar dan zou ik zeker tegen 12u willen klaarzijn, want ik moet mij dan nog wassen en iets eten, dus een beperkte training dan.
- Het weekend daarna (12-13 mei) kan er getraind worden, maar ook niet op het normale uur. Ik moet zaterdag om 16u ergens zijn. Dan is er dus ook de keuze om zaterdag rond een uur of 10 te beginnen trainen, ofwel zondag om het normale uur.
- Dan is er nog het laatste weekend voor de voorronde (19-20 mei). Die avond moet ik naar een trouwfeest (opnieuw), en ik weet niet hoe laat dat dat zal worden, dus ik wil me liever niet riskeren om de training op zondag te plannen. Ook daar zou ik dus zaterdag iets vroeger willen beginnen. Ik moet nog eens checken hoe laat dat feest begint, maar ik denk als we om 12u beginnen en wat doortrainen, dat dat wel in orde komt.

Dan zijn er ook nog 2 feestdagen in mei, die misschien als extra training kunnen aangewend worden (mits toestemming van de bewoners).
- 1 mei, volgende week dinsdag dus. Misschien een optie om dan te trainen ipv de beperkte training die eventueel zondag zou kunnen doorgaan maar erg lastig zal worden.
- 17 mei, een donderdag. Voor mij ook interessanter dan 2 dagen nadien op zaterdag te trainen en meteen daarna naar een trouwfeest te moeten vertrekken.

Het zou tof zijn als de mensen die de komende weken willen komen trainen (Buell, Fields?) even hun mening geven :)
Mij maakt het uur niet uit, ik kan me overal aan aanpassen, maar ik zou op de twijfeldagen het liefst op zaterdag trainen. Moest het op zondag zijn, ook geen probleem :)

En wat denk je van die 2 feestdagen?

Is alletwee goed voor mij :) Die twee dagen kom ik ook dan!

Goed, dan maak ik binnenkort eens het schema op, want zal mijn trainingen er dan ook wat moeten naar aanpassen :)

Ben er al mee :)

Planning:
- Zaterdag 28 april, 14u
- Dinsdag 1 mei, 14u
- Zaterdag 12 mei, 10u
- Zaterdag 19 mei, 10u

Donderdag 17 mei ga ik proberen vrijhouden om die dag mijn homegym naar Woopyland te verhuizen.

Ze geven voor morgen lekker veel regen... Dat wil zeggen dat de carry & drag waarschijnlijk niet te doen zal zijn door natte ondergrond. Deadlift en log kunnen onder het afdakje. Yoke+farmers gedeeltelijk, al zou ik dan opteren om enkel yoke te doen, en dan kunnen we die medley dinsdag nog wel doen. De stones circle onder dat afdak lukt ook niet, te gevaarlijk voor stenen die tegen de auto's of op straat zouden kunnen rollen. Dus dat wordt dan weer over de yoke, en proberen om die circle dan dinsdag te doen als het dan wat droger is.

Planning voor morgen:

- medley farmers + yoke
- carry & drag
- trap bar deadlift max
- stones

Volgende training: zaterdag 12 mei, 10u!
Let dus op, we trainen vroeger dan gewoonlijk.

Mijn planning:
- medley farmers + yoke
- log
- tire flip (ook bij nat weer, het kan op de voorronde ook regenen)
- deadlift
- stones

Nog 2 trainingen te gaan voor de voorronde. Nog even alles op alles zetten!

Terug
Naar boven