Fitness Seller

Strongman training in Aalst (BE)

Lijkt me wel wat om eens te komen proberen :-)

• Topic Starter Topic Starter
Zeker niet laten dan ;)

Volgende trainingen:
Zaterdag 16 juni ga ik naar Championsville. De training begint die dag om 15u. Ik kan eventueel voor vervoer zorgen.
Zondag 17 juni is er dan training in Woopyland. Start om 14u. Ik train die dag niet mee.

Hou er rekening mee dat er de 2 weekends hier na GEEN trainingen zijn! 23-24 juni zit ik op Graspop. Het weekend daarna doe ik mee aan de finale en zal ik de dag er na (zondag) niet veel zin hebben om training te geven :)

Laatst bewerkt:
hoe? geen zin die zondag? flauw zenne :-))

Volgende training: zaterdag 7 juli om 14u.
Ikzelf ga zondag bij Raf trainen. Wie zaterdag van plan was om te komen meetrainen, kan misschien meekomen? Ik kan (voor 1 persoon) voor vervoer zorgen. Wel kleine noot dat ze daar om 10u al beginnen en het een goed uur rijden is van in Aalst ;)
Reden dat ik bij Raf ga trainen, is dat daar 5 biervaten staan die ik ga ophalen. Vanaf zondagmiddag hebben we dus zware biervaten (tot 140kg dacht ik) in Woopyland ;)

Volgende training: zaterdag 7 juli om 14u.
Ikzelf ga zondag bij Raf trainen. Wie zaterdag van plan was om te komen meetrainen, kan misschien meekomen? Ik kan (voor 1 persoon) voor vervoer zorgen. Wel kleine noot dat ze daar om 10u al beginnen en het een goed uur rijden is van in Aalst ;)
Reden dat ik bij Raf ga trainen, is dat daar 5 biervaten staan die ik ga ophalen. Vanaf zondagmiddag hebben we dus zware biervaten (tot 140kg dacht ik) in Woopyland ;)

En omdat het hele herselt-team gw super hardcore is! ;)

Dat ook

De training bij Raf komt er op zaterdag ipv zondag. Ik heb voorlopig nog steeds van niemand vernomen dat die zaterdag wil komen trainen bij mij, dus lijkt me geen probleem...

Ik ga die training bij Wim doen op zondag, dus dan weet je dat al :p

Okay :)

Okay, planning voor de komende weekends is weer een beetje speciaal :)

Dit weekend wordt er dus zaterdagochtend getraind bij Raf. Er was niemand van plan om naar Woopyland te komen, dus maakt niet uit.
Het weekend hierna wil ik zaterdag naar de sterkste man van Nederland gaan kijken (in Nederlands Limburg, wie mee wil, laat maar iets weten). Training op zondag dus.
In de week erna ga ik normaal een weekje op vakantie naar zon, zee en strand. Staat nog niet 100% vast, maar reken er maar op dat ik er niet zal zijn. Geen training dus.
28 juli heb ik dan de sterkste man van Vlaanderen (hoop dat ik op mijn reisje niet teveel afval en misschien nog een traininkje kan doen :o ), dus dat weekend wordt er ook weer op zondag getraind, mits interesse. Christophe doet ook mee aan die wedstrijd, en dat is voorlopig zowat de enige geweest die dit jaar regelmatig meegetraind heeft, dus ik verwacht eigenlijk niemand...

Ik heb wel zin om mee naar SMvNL te gaan zien ...

Nieuw in Woopyland:

29eof1u.jpg

Biervaten: 65-90-100-120-140kg

aaaah, vanaf nu cecemel verkrijgbaar :-)

Vaten: getest en goedgekeurd!

Volgend weekend zouden we terug bij Raf gaan trainen. Buell heeft ook al aangegeven dat hij mee wil. Dat is zondag om 10u in Herselt.

Het weekend hierna lig ik aan een of ander Grieks strand, dus dan ga ik denk ik geen training organiseren :).
Daarna terug training in Woopyland, op zondag.

Alright. De komende 2 weken geen strongman training in Woopyland. Volgend weekend ben ik op vakantie en het weekend erna is er de sterkste man van Vlaanderen (allen daarheen).

Daarna trainen we terug op zaterdag om 14u. Kan zijn dat het uur nog wat aangepast wordt, idem voor de training van de week daar na. Maar waarschijnlijk blijft het 14u.

Goed, we gaan er nog eens invliegen zeker? :)
Volgende training zal zondagochtend zijn. Zaterdag kan ik niet, en zondagnamiddag ook niet. Blijft weinig keuze over dus. Ik stel 10u voor. Om 15u komt er een hoop volk naar mij thuis, dus wel wat doortrainen liefst :)

Voorstel:
- Deadlift (met autobanden)
- Sled drag
- Yoke
- Log
- Stones over yoke

En proberen om er genoeg snelheid en volume in te steken :)

Ik ben present

Ik ga ook komen zondag!

Terug
Naar boven