Fitness Seller

Strongman training in Aalst (BE)

Bezoekers in dit topic

Ideetje om de sled drag wat slopender te maken:
- lege sled met aan beide kanten een handvat/touw
- beginnen met 100kg vat er naartoe te brengen en op de slee te zetten
- slee trekken
- andere kant staat het 90kg vat, gaan halen en bij op de slee zetten
- slee terug trekken
- 65kg vat halen en op de slee
- slee terug
- 60kg vat
- slee

Sounds like fun, no? :D
Dat laatste vat zal de slee waarschijnlijk te zwaar maken, dat zien we dan wel als het zover is.

Als het droog blijft, ga ik waarschijnlijk toch de stones circle doen ipv over de yoke.
 
Ideetje om de sled drag wat slopender te maken:
- lege sled met aan beide kanten een handvat/touw
- beginnen met 100kg vat er naartoe te brengen en op de slee te zetten
- slee trekken
- andere kant staat het 90kg vat, gaan halen en bij op de slee zetten
- slee terug trekken
- 65kg vat halen en op de slee
- slee terug
- 60kg vat
- slee

Sounds like fun, no? :D
Dat laatste vat zal de slee waarschijnlijk te zwaar maken, dat zien we dan wel als het zover is.

Als het droog blijft, ga ik waarschijnlijk toch de stones circle doen ipv over de yoke.

Sounds like fun, ik wil het wel proberen. Ik vermoed alleen dat ik bij het tweede vat erbij al problemen ga hebben :D
 
255kg op de slee (3 vaten) wtf :p gaat te zwaar zijn, laat staan die 4 vaten, is samen 315kg :p
 
255kg hebben we er toch al op gehad, niet?
 
ik weet het niet meer, dacht het niet
 
Volgende training zal terug op zondag zijn, maar gewoon om 14u deze keer.

Mijn plan:
- Deadlift
- Farmers walk
- Sled drag back to back zoals we vandaag deden :D (maar dan met 1 pallet ipv 2, dan kunnen we een serieus gewicht gebruiken)
- Log
- Stones
 
Update homegym:

v8m0js.jpg


De slee, en Christophe die wel eens wat bruiner mag worden:

2rrqh6b.jpg
 
Volgende week: Zaterdag 18 augustus, 14u.

- Deadlift
- Yoke
- Sled drag
- Farmers walk
- Stones
 
Trouwens ook even vermelden dat volgende week de laatste training van het jaar in Woopyland wordt, volgens mijn planning. De week daarna gaan we wel nog in RPB meetrainen (als dat geregeld geraakt, want dat verloopt nogal moeizaam blijkbaar...).

Bij uitzondering wil ik eventueel nog wel eens een dagje training laten doorgaan. Bv als de heren van RPB zouden beslissen om een bezoekje te brengen :) Mocht iemand willen meedoen aan de sterkste man van Liedekerke/Asse (als die dit jaar terug doorgaan) kan ik de week ervoor eventueel ook nog eens training geven. Daarvoor moet je hier dan maar eens roepen, dan zie ik het wel.
 
Wanneer is Liedekerke meestal?
 
Ik dacht oktober ofzo?
 
Nee, da's om die garage groter te doen lijken!
 
De event trainingen in Woopyland zijn dus bij deze afgelopen voor dit jaar. Ze beginnen terug ergens eind januari, begin februari volgend jaar. Dat laat ik nog weten als het bijna zo ver is :)
Komend weekend gaan we op zaterdag nog een training in RPB meepikken. Denk dat iedereen dit ondertussen wel allang weet, maar mochten er toch nog Belgen zijn die mee willen, laat dan iets weten (snel).

Hopelijk is er volgend jaar terug wat meer interesse in de strongman trainingen. Dit jaar was echt flauw. De meeste trainingen heb ik enkel met Buell gedaan. Af en toe Wauter eens, een keer of 3-4 iemand uit Nederland, en soms was ik zelfs alleen.
 
Mja, had ik al diene shit ni voorgehad had ik er ook regelmatig geweest.
Trouwens Woopy, als ik eens kan helpen met iets ginder zoals die keer met de yoke moogde mij gerust bellen ofzo he. Of is meehelpen me een wedstrijd ofzo...
 
Jij had een geldig excuus he :)

Er liggen hier trouwens nog steeds volgepiste (door de ratten, niet door mij!!) kleren van jou. Moet je maar eens komen halen, of ik zal ze eens meebrengen als er nog eens ergens iets te doen is. Nu ben ik me aan het afvragen of ik hier niet nog een paar botten van jou had gezien ook, ofwel waren dat die van Wauter.
 
Smijt die kleren maar weg, denk toch ni da daar nog iets bij ligt da ik ooit nog ga aandoen.
Die schoenen zijn van mij, die kom ik wel eens ophalen.
 
Bij deze te koop aangeboden:
Geparfumeerde kledij.

Hoogste bieder wint!
 
Ik bied €2

Was het niet zo ver rijden voor me, dan was ik ook vaker afgekomen !! Wel wat vroeg om te stoppen met events, niet ?!
 
Mijn laatste wedstrijd is 1 september, en hierna heb ik nog 3 PL wedstrijden waar ik me moet op voorbereiden. Dan kan ik me beter daar 100% op richten :)
Log en (lichte) yoke blijven trouwens wel in mijn reguliere trainingen zitten.
 
Back
Naar boven