- Waardering
- 3.869
- Lengte
- 1m65
- Massa
- 82kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Next training: zondag 20 juni, 14u. Wie komt?
Weekend daarna geen training, aangezien ik dan redelijk aanwezig ben op Graspop.
woont in de buurt van herzele dus zoooo ver is het niet voor een zondag
en hij zit de week nadien ook op graspop= u weze dus gewaarschuwd tis ook nen lenghoar lek daze hier zegn
(wel ook beginner) 
in het AN vertaald 

Hij is altijd welkom. Moet alleen weten of er volk komt, want anders train ik deze keer zelf ook op een andere dag.
Die link heb ik ook al gezien, maar ik koop ze liever van iemand die er ervaring mee heeft. Is enorm lastig om een kwaliteit steen te maken die dan ook nog eens het gewicht heeft dat je zou willen. Je kan dat allemaal wel gaan bereken, maar dan nog komt dat niet altijd goed uit.
Training gaat zeker door dan. K'zal mijn training van zaterdag dan maar licht houden 

kameraad van mij zou wel eens willen langskomenwoont in de buurt van herzele dus zoooo ver is het niet voor een zondag
en hij zit de week nadien ook op graspop= u weze dus gewaarschuwd tis ook nen lenghoar lek daze hier zegn
(wel ook beginner)
![]()
AlrightTraining gaat zeker door dan. K'zal mijn training van zaterdag dan maar licht houden
![]()

Maximum getilde gewicht wordt bijgehouden. Minimum is 85kg. Er zullen dus wel wat gedeelde plaatsen zijn voor de mensen die hem niet gepressed krijgen, maar laat dat een extra motivatie zijn om hem WEL te pressen, het zal je behoorlijk wat punten opleveren.