XXL Nutrition

Strongman training in Welle (bij Aalst, Denderleeuw in België)

• Topic Starter Topic Starter
Thanks Gijs :)

Strong: Ik stel voor dat je de onderdelen van je volgende wedstrijd zoveel mogelijk doet, gezien die toch dichtbij komt. Ben ik ook van plan :)

Hey Strong. Het spijt me, maar de training zal niet kunnen doorgaan. Heb net telefoon gekregen voor een sollicitatiegesprek maandag om 14u. Even niet aan gedacht dat ik die training geplanned heb, maar ik ga dat nu toch niet meer afzeggen, is toch vrij belangrijk dat ik zo snel mogelijk aan een job kom :)
OF... Het is een gesprek in Gent. Als je dat ziet zitten om mij daar op te halen rond 15u, kunnen we nog altijd trainen en beginnen we wsl ten laatste om 16u ofzo, als dat voor jou nog goed is. Wordt dan wel vrij laat natuurlijk.

Vet tuintje hoor :)

Hey Strong. Het spijt me, maar de training zal niet kunnen doorgaan. Heb net telefoon gekregen voor een sollicitatiegesprek maandag om 14u. Even niet aan gedacht dat ik die training geplanned heb, maar ik ga dat nu toch niet meer afzeggen, is toch vrij belangrijk dat ik zo snel mogelijk aan een job kom :)
OF... Het is een gesprek in Gent. Als je dat ziet zitten om mij daar op te halen rond 15u, kunnen we nog altijd trainen en beginnen we wsl ten laatste om 16u ofzo, als dat voor jou nog goed is. Wordt dan wel vrij laat natuurlijk.
werk gaat voor he:)
woensdag is voor mij goed,als dat voor u ook goed is.
trommel nog wat gasten op he:)

Alrighty, deze woensdag (28 juli) komt er dus nog een training. Start om 14u zoals gewoonlijk. Laat iets weten als je komt.
Ga het voor mezelf licht houden en meer op snelheid/uithouding werken.

En zondag weer training, gaat plezant worden :D

Ik heb een nieuw idee voor de loading race voor de records lijst :)

Het biervat van ~60kg blijft er in, als gemakkelijkste voorwerp.
Als tweede voorwerp ga ik een defecte wasmachine zoeken (heb al een zoekertje gezet, er zal wel iemand zijn die zijn defecte machine kwijt wil zeker?). Gewicht tussen de 60 en de 80kg?
Als derde voorwerp zoek ik een groot watervat, zoals ze hier gebruiken: http://www.youtube.com/watch?v=SsoIlfeF_AM. Ik heb er al eentje 2dehands gevonden, maar is wel een oud zoekertje. Hopelijk heeft de verkoper het nog. Hier moet ik wel zien dat het goed afsluit. Er kan behoorlijk wat water in zo'n ding. Bedoeling is om het zo'n 80-90kg te maken. Dat vat zal allesbehalve vol zitten en zal goed klotsen :D
En als laatste 4de voorwerp, komt dan de zandzak van een ruime 100kg. Ik ben nog op zoek naar jutezakken om over de gescheurde puinzak te doen. Zal hopelijk wat steviger zijn.
Misschien in de toekomst nog een voorwerp van zo'n 120kg, dat zien we wel als we sterker worden. :p

Om het materiaal wat te beschermen, wordt het niet meer over de yoke gegooid maar komt het op een hoge tafel. Ik heb in het schuurtje nog een tafel staan die daar geschikt voor is. Ik denk als ik die op het houten terras zet, dat dat vanaf het gras een goeie hoogte zal zijn.

Dus nu is het enkel nog wat afwachten tot ik alles heb :)

Wordt er getraind zondag?

Yes. Kom je meedoen?

Beginpost is aangepast. Oa adres en gsm nr toegevoegd. Bespaart me de moeite om dit elke keer te moeten pm'en :)
Meer belangrijk is dat ik ook een voorlopige "kalender" met trainingen gepost heb, uiteraard onder voorbehoud.

Absoluut!

Woopy, Ik zou zondag eventueel terug afkomen?

Nog geen trainingen bij Jimmy?

Nieuw in Woopyland:

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Lekker groot en onhandig, just the way I like it :D

Nu nog nieuwe zandzakken en een wasmachine, en we kunnen aan de laadrace beginnen :)

Het vat is ongeveer een derde gevuld met water, weegt net geen 80kg... en ik krijg het nog geen cm van de grond :p Heeft een moeilijke grip en de grootte zorgt waarschijnlijk ook voor een behoorlijke hefboom. En als ik het opgetild zou krijgen, dan komt dat klotsen er nog bij :D Denk dat ik er toch maar wat water ga uitlaten :p

Het vat is ongeveer een derde gevuld met water, weegt net geen 80kg... en ik krijg het nog geen cm van de grond :p Heeft een moeilijke grip en de grootte zorgt waarschijnlijk ook voor een behoorlijke hefboom. En als ik het opgetild zou krijgen, dan komt dat klotsen er nog bij :D Denk dat ik er toch maar wat water ga uitlaten :p
lol:D,denk dat er weinig hem kunnen optillen,als hij gans vol moest zijn:p

Heb het filmpje dat ik eerder postte van de WSM nog eens bekeken en goed geluisterd. Elk vat woog daar 200lbs zeggen ze ergens op het einde. Dat is dus een 80-90kg, en ze lijken mij iets kleiner dan dat van mij. Geen wonder dus dat 80kg voor mij te zwaar is :p
Water laten uitlopen tot ik het opgetild krijg dus. Het lopen zal dan nog iets anders zijn, maarja het moet ook niet te gemakkelijk zijn natuurlijk :)

Het ding weegt nu 50kg, en met wat moeite kreeg ik hem op mijn knieën. Daarna gaf mijn grip het wel op om er verder nog iets mee te doen. Er rekening mee houdend dat mijn onderrug nog verrot is van de training van gisteren, denk ik dat dit een goed gewicht is. Misschien volgende training al eens kijken of er iets mee te doen valt, als er ook nog wat andere gasten bijzijn die hem kunnen proberen en mij bewijzen dat ik een p*ssy ben :)

edit: Oja, voor een moordend ding als dit, wil ik wel een gepaste naam. Laat de ideetjes maar komen :D

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven