- Waardering
- 6.993
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 105kg
Pm verzonden
Mijn tuintje is klaar voor een goeie training
[Link niet meer beschikbaar]
Ziet er tof uit zo Woopy.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Pm verzonden
Mijn tuintje is klaar voor een goeie training
[Link niet meer beschikbaar]

werk gaat voor heHey Strong. Het spijt me, maar de training zal niet kunnen doorgaan. Heb net telefoon gekregen voor een sollicitatiegesprek maandag om 14u. Even niet aan gedacht dat ik die training geplanned heb, maar ik ga dat nu toch niet meer afzeggen, is toch vrij belangrijk dat ik zo snel mogelijk aan een job kom
OF... Het is een gesprek in Gent. Als je dat ziet zitten om mij daar op te halen rond 15u, kunnen we nog altijd trainen en beginnen we wsl ten laatste om 16u ofzo, als dat voor jou nog goed is. Wordt dan wel vrij laat natuurlijk.

komen jullie woensdag niet af?Jes ik en den Andy willen wel komen meetrainen. Wordt er yoke gedaan ?

Heeft een moeilijke grip en de grootte zorgt waarschijnlijk ook voor een behoorlijke hefboom. En als ik het opgetild zou krijgen, dan komt dat klotsen er nog bij
Denk dat ik er toch maar wat water ga uitlaten 
lolHet vat is ongeveer een derde gevuld met water, weegt net geen 80kg... en ik krijg het nog geen cm van de grondHeeft een moeilijke grip en de grootte zorgt waarschijnlijk ook voor een behoorlijke hefboom. En als ik het opgetild zou krijgen, dan komt dat klotsen er nog bij
Denk dat ik er toch maar wat water ga uitlaten
![]()
,denk dat er weinig hem kunnen optillen,als hij gans vol moest zijn