- Waardering
- 3.869
- Lengte
- 1m65
- Massa
- 82kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Op de tire flip heeft enkel Wauter al een serieuze poging gedaan om een max aantal flips op 2 minuten te halen, van de anderen zijn het getallen die ik al wist. Zullen we dit weekend wel eens aanpassen
De medley moet nog bepaald worden.ik mss(nog zien,hoe het zit met mn werk,ik pm je welEr heeft 3 man afgezegd (Youri die met een blessure zat en de 2 mensen die met hem zouden meerijden). Helaas, maar er komt nog 4 man als ik niemand vergeten ben. Jcap en DiddyD, komen jullie?
Btw, ziet iemand het zitten om het weekend hierna op vrijdag of maandag te komen trainen? Dus vrijdag 23 juli of maandag 26 juli. In het weekend is het op zaterdag strongman cup en op zondag strongwoman cup, die ik beide graag zou zien.
)heb je al beslist waneer je traint?ik kom mogelijk af,en zijn er nog die komen?hoe meer zielen,hoe meer vreugdVolgende weekend is er geen training, maar zou vrijdag of maandag willen trainen. Iemand die wil meedoen? Weekend daarna is er weer gewoon op zondag training (1 augustus).

och,het ging gisteren ook onwerenIk heb nog van niemand iets gehoord, dus ik vermoed dat niemand kan... Als je wil komen, dan liefst maandag. Vrijdag voorspellen ze onweer, maandag droog. Als ik dan toch kan kiezen op welke dag ik buiten wil staan trainen, weet ik het wel![]()
,kga het eens bekijken als ik kan maandag,wil me toch een beetje voorbereiden oudenaarde.ik stuur dan je nog een sms ofzo.pm dan even je nieuw adress dan.grtz