XXL Nutrition

Strongman training in Welle (bij Aalst, Denderleeuw in België)

• Topic Starter Topic Starter
Ben ik van plan :cool:

Ziet er een leuk idee uit Johan, gaat zeker voor wat extra motivatie zorgen !

Wie komt er deze zondag trouwens?
Idee voor die laadrace voor in de records is misschien om een mooie natuursteen te zoeken van 80-90kg. Toevallig niemand die er zo eentje in de buurt heeft liggen die die kan meebrengen? :p

Next training: zondag 11 juli, 14u.

Dit weekend geen training (wegens geen volk).
Volgende training dus zondag 18 juli. Dan verwachten we al 5-7 man :)

Volgende training dus op zondag 18 juli, 14u. We zullen met een mooie groep zijn :)

Voorstelletje:
- Squat / fat bar deadlift max (beetje verdelen, komen we rapper vooruit. Denk wel dat ik zal toekomen qua schijven)
- Yoke
- Log lift / axle (reps of max moet ieder zelf maar beslissen, ik doe log op reps)
- Tire flip
- Farmers walk

Suggesties mogen.

Het scorebord:

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Het zal natuurlijk pas interessant worden als ik niet meer de enige ben die op alle onderdelen een score heeft en als er meer mensen inkomen :) Op de tire flip heeft enkel Wauter al een serieuze poging gedaan om een max aantal flips op 2 minuten te halen, van de anderen zijn het getallen die ik al wist. Zullen we dit weekend wel eens aanpassen :) De medley moet nog bepaald worden.

wijs,vanaf september train ik terug odd,en kom ik eens langs:)

Er heeft 3 man afgezegd (Youri die met een blessure zat en de 2 mensen die met hem zouden meerijden). Helaas, maar er komt nog 4 man als ik niemand vergeten ben. Jcap en DiddyD, komen jullie?

Btw, ziet iemand het zitten om het weekend hierna op vrijdag of maandag te komen trainen? Dus vrijdag 23 juli of maandag 26 juli. In het weekend is het op zaterdag strongman cup en op zondag strongwoman cup, die ik beide graag zou zien.

Laatst bewerkt:
Er heeft 3 man afgezegd (Youri die met een blessure zat en de 2 mensen die met hem zouden meerijden). Helaas, maar er komt nog 4 man als ik niemand vergeten ben. Jcap en DiddyD, komen jullie?

Btw, ziet iemand het zitten om het weekend hierna op vrijdag of maandag te komen trainen? Dus vrijdag 23 juli of maandag 26 juli. In het weekend is het op zaterdag strongman cup en op zondag strongwoman cup, die ik beide graag zou zien.
ik mss(nog zien,hoe het zit met mn werk,ik pm je wel:))

Er komt deze zondag btw een barbeque achteraf. Wie wil meedoen, breng iets van vlees mee. Ik zorg voor drank, sausjes, borden en bestek, drank, pasta en drank.

Wanneer zou je trainen zondag? Als het mogelijk is zou ik wel eens afkomen?

Sure no problem. Altijd fijn om wat sterkere gasten erbij te hebben :)
We beginnen altijd rond 14u. Zal je even het adres pm'en.

hi, ik woon in liedekerke... mij mag je het adres ook eens pm. wil dat ook wel eens meemaken, volgende week ofzo? of in de week?

greetz
wim

Pm verzonden :)

Mijn tuintje is klaar voor een goeie training :cool:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Volgende weekend is er geen training, maar zou vrijdag of maandag willen trainen. Iemand die wil meedoen? Weekend daarna is er weer gewoon op zondag training (1 augustus).

Volgende weekend is er geen training, maar zou vrijdag of maandag willen trainen. Iemand die wil meedoen? Weekend daarna is er weer gewoon op zondag training (1 augustus).
heb je al beslist waneer je traint?ik kom mogelijk af,en zijn er nog die komen?hoe meer zielen,hoe meer vreugd:p

Ik heb nog van niemand iets gehoord, dus ik vermoed dat niemand kan... Als je wil komen, dan liefst maandag. Vrijdag voorspellen ze onweer, maandag droog. Als ik dan toch kan kiezen op welke dag ik buiten wil staan trainen, weet ik het wel :)

Ik heb nog van niemand iets gehoord, dus ik vermoed dat niemand kan... Als je wil komen, dan liefst maandag. Vrijdag voorspellen ze onweer, maandag droog. Als ik dan toch kan kiezen op welke dag ik buiten wil staan trainen, weet ik het wel :)
och,het ging gisteren ook onweren:p,kga het eens bekijken als ik kan maandag,wil me toch een beetje voorbereiden oudenaarde.ik stuur dan je nog een sms ofzo.pm dan even je nieuw adress dan.grtz

al in gedachten wat de odd zullen zijn?
ik poppel om nog eens een loglift te doen:)(geleden van de ncc)
maar kga wel zwak zijn,ziek geweest(warmte) en nauwelijks getraint de laatste weken:(

Terug
Naar boven