AndroidHealthClinic

Strongman training in Welle (bij Aalst, Denderleeuw in België)

Mwuhahahaha :roflol:!!!

Ey Woopy, kijkt ge eens of ge mn 110 axle c&p terugvind? Is 100% zeker gefilmd ;)

Persoonlijk vind ek Sanca zijnen "euhj" kreet na dienen bak deadlift ook wel grappig :D

• Topic Starter Topic Starter
ik heb geen filmpjes sorry,enkel van de groep eens in het begin

moest ik nu hitchen of niet:dunno:???:lol:

:roflol: die DL van Wim

Voor dit weekend geven ze bewolking en kans op lichte regen. Ziet er goed uit :D

Beetje lichte regen maakt niet uit :)
Briefje voor de buren is ondertussen ook klaar, vanavond in de bus droppen. Even alles gezegd wat ze moeten weten, en vooral duidelijk gemaakt dat ik er alles probeer aan te doen om niet voor overlast te zorgen, maar dat ze ook niet moeten verwachten dat ik speciaal voor hen mijn sport ga opgeven.

Beetje lichte regen maakt niet uit :)
Briefje voor de buren is ondertussen ook klaar, vanavond in de bus droppen. Even alles gezegd wat ze moeten weten, en vooral duidelijk gemaakt dat ik er alles probeer aan te doen om niet voor overlast te zorgen, maar dat ze ook niet moeten verwachten dat ik speciaal voor hen mijn sport ga opgeven.

Nice! Enige wat mij nu eigenlijk wel te binnen schiet, deze week trainen we op zondag he. Gaan ze daar ni over klagen? Want da is eigenlijk wel ne rustdag.

Vorig jaar was het elk weekend op zondag :p En we moeten in principe ook niet veel buiten zijn en we zijn maar met 3, dus ze moeten niet zagen.

- deadlift: kan binnen
- log op reps: kan binnen
- yoke: buiten
- farmers hold: kan binnen

en daarna zou ik mss nog wat pull ups willen doen ofzo, kan dus ook binnen.

Ik stel nu trouwens ook voor om te trainen op de dag dat het voor hen het beste uitkomt. Dus als ze een zaterdag of zondag bv niet thuis zijn, dan train ik op die dag, of als ze bezoek ontvangen, op de andere dag, mits ze het tijdig laten weten. Dat samen met dat we vanaf nu de groep beperken tot 3 man, slechts meer bij uitzondering.
Als ze hierna nog zagen, dat ze dan de flikken maar sturen. Meer kan ik echt niet doen.

Laatst bewerkt:
Mja, ik denk da ze toch al wel blij zullen zijn met die regelingen zeker. Het moet ook een beetje van twee kanten komen he.

Och, ze hebben zelfs last van mijn trainingen op weekdagen. Ik heb sinds nieuwjaar nog maar 1 keer op een weekdag gedeadlift. Hebben die dan last als ik aan het squatten ben ofzo ??? Is gewoon zagen om te zagen.

haha :D
Maar kom dat wijf heeft vorige week toch wel een paar geniale uitspraken gedaan.

"Het werkt tegen mijn zenuwen"

"kunde die gewichten niet rustig neerleggen ipv te gooien"

:roflol:

Die axle maakte wel gigantisch veel lawaai (en die bakdeadlift ook wel redelijk :p), maarja, probeer een gewicht dat je met moeite boven je hoofd gekregen hebt maar eens zacht op de grond te leggen... Bij die traktorbanden wilden ze ook al dat we die zacht zouden neerleggen. Veel succes daarmee.
Ik vraag mij af of ze me ook zouden vragen om het gras en de haag met de schaar af te doen als ik wekelijks met grasmachine en elektrische schaar zou bezigzitten.

Laten zagen!
uiteindelijk kunnen ze u toch ni veel doen zenne. Zien hoe ze op u briefke reageren he :)

Zou leuker zijn moesten ze gewoon de deur opendoen als ze zien dat ik er voor sta, zodat ik geen brief moet zitten maken :p

Haha, gaat dan gewoon bellen en praat is me hun?

K'zeg net dat ze niet opendoen :p

Terug
Naar boven