XXL Nutrition

Strongman training in Welle (bij Aalst, Denderleeuw in België)

Je moet er eens rustig mee babbelen, praten over je ambities, finale sterkste man van België paar keer vermelden, overtuigen dat ze voor de rest geen last met je hebben buiten de eventstrainingen 1x per week in het weekend

Anders gewoon uw botten eraan vegen :D

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb er ooit al eens mee gepraat, valt niet mee te praten. Maar ik zal het toch nogmaals proberen... Ze hebben veel geld in herstellingen van barsten gestoken, en hebben schrik dat ik terug voor nieuwe barsten ga zorgen. Die 100 bussen per dag die het hele huis doen daveren, zullen zeker de oorzaak niet zijn als er ook effectief nieuwe barsten komen, denk ik.

Ik dacht dat mijn dialect moeilijk te verstaan was, hetgeen die daar brabbelde verstond ik niet echt :D , enkel aan de gelaatsuitdrukkingen te zien had ik door dat ze het niet leuk vond :D

btw filmpjes?

Je had een kettlebel naar die vrouw moeten gooien :p

omg mijn 140 axle staat dus niet op film ?

ja en mijn 310 DL (zonder hitch!) ook niet:(

:D

No worries, ik heb alle filmpjes nog :p Die 140kg axle heb ik wel gemist blijkbaar. Moet je dan heel snel gedaan hebben toen ik even niet keek :) Possessed, je 310kg bak deadlift zonder hitch heb ik wel op cam :p
Ik ben nu met de filmpjes bezig, wie een bepaald fragment afzonderlijk wil, laat even iets weten ;) Maar allemaal gaan uploaden is net iets teveel werk en boeit niemand :p

Anyway, de trainingen gaan gewoon door, maar ik ga het voorlopig bij een beperkte groep houden. 2-3 man maximum (bij uitzondering meer). Zal sowieso een heel groot verschil maken met een groep van 10 man die in de tuin staat te schreeuwen en met ijzer te smijten. De training zal ook een pak beter vooruit komen.
Dus wie wil komen trainen, kan iets laten weten en dan kijk ik of het kan. Buell Be en Vermeirio krijgen voorrang (maar die zullen ook wel niet elk weekend tijd en zin hebben vermoed ik, dus dan is er een plaatsje open voor iemand anders).

Die DL van Wim is priceless :roflol:!!!

- HITCHEN HITCHEN!!!
- GE MOEST NIET GEHITCHED HEBBEN!
- GE MOET HITCHEN potverdomme!

verwarring alom :D

---------- Toegevoegd om 23:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:05 ----------

[afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Toegevoegd om 23:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:12 ----------

" HITCHEN potverdomme !! "

leek dat ie kon lokken zonder hitch imo (stond zijwaarts te kijken) :p

Prachtig :roflol:!!!

was leuke training,bedankt woopy:)

Zet iemand aub trollface op dikke berta als het achter koef valt :D

Laatst bewerkt:
Niet wat je vroeg maar goed :D

Terug
Naar boven