- Waardering
- 3.869
- Lengte
- 1m65
- Massa
- 82kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Voor de planning moeten de aanwezigen dan ook maar onder elkaar beslissen wat er gaat gedaan worden.
Ik ga dan ook eens wat extra regels er inzetten, oa ivm drank, hars,... en eens kijken wat er nog moet komen van materiaal en hoe ik daar ga aangeraken en of ik daar hulp bij nodig heb. Maar goed, dat is dus voor binnen een paar maand.
)Dus: volgend weekend geen training, zondag sterkste man van Asse
Volgende training is dan zaterdag 24 september, 14u.
Voor mij wordt dat een overhead training.
- log op reps
- axle vanuit press rack
- dumbbell max
- bench 3x10
- pendlay rows 5x10
- sled rows
Misschien al wat vroeg om te kijken wie er komt, maar laat maar weten vanaf je het weetVoor de planning moeten de aanwezigen dan ook maar onder elkaar beslissen wat er gaat gedaan worden.
Dit is dan de voorlaatste training van het jaar. De laatste training komt het weekend daarna (1 oktober), en daarna is het "winterstop". Ik heb gisteren met Vermeir en Fields afgesproken dat we nog 1 keer afspreken om de yoke wat te fixen, zodat die voor volgend jaar makkelijker verstelbaar zal zijn. Eventueel kan er die dag dan ook nog wat getrained worden, maar zelf zal ik waarschijnlijk niets doen
Van zodra ik weet wanneer de trainingen hervatten (eind januari, begin februari, afhankelijk van het weer) start ik een nieuw topic, met correcte titelIk ga dan ook eens wat extra regels er inzetten, oa ivm drank, hars,... en eens kijken wat er nog moet komen van materiaal en hoe ik daar ga aangeraken en of ik daar hulp bij nodig heb. Maar goed, dat is dus voor binnen een paar maand.

Nog maar eens bumpen
Next training: zaterdag 24 september
Aanwezigen?
Ook nog vervoer voor mijn log gezocht(en heb hier een pallet liggen dat eventueel ook meekan, als er plaats is in de auto)