XXL Nutrition

Strongman training in Welle (bij Aalst, Denderleeuw in België)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.641
De meesten hebben zich zelf al ingeschreven, dus doe ook maar :p
Ik hou mijn eigen deelname nog even in beraad.

• #1.642
Dus ik veronderstel dat het dan beslist is? Allemaal meedoen aan Asse, en WSM2 is voor een andere keer?
Ik zal zelf niet meedoen, tenzij last minute blijkt dat er te weinig deelnemers zijn en dat mijn deelname er kan voor zorgen dat het toch doorgaat, maar ik denk niet dat dat zal gebeuren. Ik heb al een planning opgesteld voor de overhead challenge, deadliftwedstrijd en totaalwedstrijd van de Nabba, en wil daar liefst niet teveel van afwijken :)

Anyway, deze zaterdag training bij RPB dus. Zondag is er ook gewoon training voor de mensen die niet meegaan. Voorlopig zijn dat:
- Vermeir
- Fields

Nog mensen?

edit: zijn er btw mensen die al bevestiging gekregen hebben voor hun inschrijving voor Asse?

Laatst bewerkt:
Ik heb gevraagd achter bevestiging zodra de overschrijving aangekomen was, nog niet gekregen. Zal hem nog eens mailen. WSM2 zal idd voor volgend jaar zijn.

Ik heb bevestiging gekregen na 2 dagen ofzo :p

• #1.646
Dus: volgend weekend geen training, zondag sterkste man van Asse

Volgende training is dan zaterdag 24 september, 14u.
Voor mij wordt dat een overhead training.
- log op reps
- axle vanuit press rack
- dumbbell max
- bench 3x10
- pendlay rows 5x10
- sled rows

Misschien al wat vroeg om te kijken wie er komt, maar laat maar weten vanaf je het weet :) Voor de planning moeten de aanwezigen dan ook maar onder elkaar beslissen wat er gaat gedaan worden.

Dit is dan de voorlaatste training van het jaar. De laatste training komt het weekend daarna (1 oktober), en daarna is het "winterstop". Ik heb gisteren met Vermeir en Fields afgesproken dat we nog 1 keer afspreken om de yoke wat te fixen, zodat die voor volgend jaar makkelijker verstelbaar zal zijn. Eventueel kan er die dag dan ook nog wat getrained worden, maar zelf zal ik waarschijnlijk niets doen :)

Van zodra ik weet wanneer de trainingen hervatten (eind januari, begin februari, afhankelijk van het weer) start ik een nieuw topic, met correcte titel :) Ik ga dan ook eens wat extra regels er inzetten, oa ivm drank, hars,... en eens kijken wat er nog moet komen van materiaal en hoe ik daar ga aangeraken en of ik daar hulp bij nodig heb. Maar goed, dat is dus voor binnen een paar maand.

Ben lekker veel kunnen komen spelen :rolleyes:
Enige weekend was jullie uitstapje naar NL, maar door mijn holder de bolder vakantie viel dat ook in het water :(

• #1.648
Je hebt nog 2 kansen dit jaar :p

Volgend weekend, moet ik om 18u beginnen werken (12uren nachtdienst) en ik kom ook uit de nacht. Dus dat is bijna niet te doen, trainingen beginnen om 14u zeker? Zou al door moeten rijden om 16u30 ten laatste en dan is het nog haasten.

Laatste training kom ik ook uit de nacht, maar weet nog niet hoe ik de 1ste oktober sta. Mss nog een kansje. Anders is het maar voor volgend seizoen.

De enige training die ik heb meegedaan dit jaar was enkel met jou.
Klote dat ik toen net faalde op 225kg deadlift (ik max eigenlijk enkel op trainingen bij jou :p )

• #1.650
Dus: volgend weekend geen training, zondag sterkste man van Asse

Volgende training is dan zaterdag 24 september, 14u.
Voor mij wordt dat een overhead training.
- log op reps
- axle vanuit press rack
- dumbbell max
- bench 3x10
- pendlay rows 5x10
- sled rows

Misschien al wat vroeg om te kijken wie er komt, maar laat maar weten vanaf je het weet :) Voor de planning moeten de aanwezigen dan ook maar onder elkaar beslissen wat er gaat gedaan worden.

Dit is dan de voorlaatste training van het jaar. De laatste training komt het weekend daarna (1 oktober), en daarna is het "winterstop". Ik heb gisteren met Vermeir en Fields afgesproken dat we nog 1 keer afspreken om de yoke wat te fixen, zodat die voor volgend jaar makkelijker verstelbaar zal zijn. Eventueel kan er die dag dan ook nog wat getrained worden, maar zelf zal ik waarschijnlijk niets doen :)

Van zodra ik weet wanneer de trainingen hervatten (eind januari, begin februari, afhankelijk van het weer) start ik een nieuw topic, met correcte titel :) Ik ga dan ook eens wat extra regels er inzetten, oa ivm drank, hars,... en eens kijken wat er nog moet komen van materiaal en hoe ik daar ga aangeraken en of ik daar hulp bij nodig heb. Maar goed, dat is dus voor binnen een paar maand.

Btw, ik heb voor het weekend van 24 september ook nog vervoer nodig. Mijn log gaat dan voor 2 weekends naar de trainingslocatie verhuizen. Het weekend van 1 oktober zoek ik dus ook nog iemand om hem terug bij mij thuis te krijgen :)

• #1.651
Nog maar eens bumpen :)

Next training: zaterdag 24 september
Aanwezigen?

Ook nog vervoer voor mijn log gezocht :) (en heb hier een pallet liggen dat eventueel ook meekan, als er plaats is in de auto)

nu zaterdag kan ik weer niet door mijn werk maar 1 oktober ben ik zeker aanwezig voor laatste training van het jaar !!

• #1.653
Okido. Is lang geleden he :p Nog een paar laatste PR's zetten dan :)

Nog maar eens bumpen :)

Next training: zaterdag 24 september
Aanwezigen?

Ook nog vervoer voor mijn log gezocht :) (en heb hier een pallet liggen dat eventueel ook meekan, als er plaats is in de auto)

een busje is ook goed zeker? ik zal dan gelijk uw 4x50kg schijfjes afgeven

• #1.655
Prima :)

• #1.656
Mag ik mijn 2 schijfjes van 40kg dan zaterdag ook meteen met jou meegeven? Youri koopt ze voor in Leuven. :)

nu de "winterstop" eraan komt moeten we mss eens kijken om met een paar mensen af te spreken in de sparta gym waar ze al dat strongman gerief binnen hebben liggen ? voor mij is het een half uurtje ( even lang als naar aalst ) maar kdenk dat voor andere mensen wat moeilijker zal zijn !

• #1.658
Bestaat die gym nog? Dacht dat die allang gestopt waren?

ah gestopt ? daar weet ik niets van !! jammer dadde anders hadden we wat winter trainingen kunnen houden !

idd goed idee thomas :D ik kan wss zaterdag niet komen, morgen eens goed los gaan + moet zaterdag naar de kapper

Terug
Naar boven