MuscleMeat

Strongman training in Welle (bij Aalst, Denderleeuw in België)

das niet hardcore he jongen ! :D

Kappers zijn (voor)homo's

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.666
+1

• #1.669
Ideetje als afsluitende oefening voor morgen, gezien het mooi weer zal zijn: tire flip met de lichte band, proberen de hele lengte van de tuin af te gaan! Geen idee hoeveel flips dat zullen zijn. 20 à 30 ofzo? Kijken hoever we komen he.
Wie neemt de uitdaging aan? :D

edit: Voor de mensen die de tuin nog niet gezien hebben, op deze foto zie je de helft er van :)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

edit 2: Jeroen: Wauter komt voor de training naar mij, dan kan hij meehelpen de 50kg schijven uitladen, en de 40kg schijven en de log inladen :) Kunnen we snel gaan trainen!

Lijkt me een leuk afsluitertje!! Ik zou zelfs hier speciaal voor willen afkomen maar ik ga riebedebie naar walibi :D

k*t, kmoet da missen :(

• #1.672
Komt er eigenlijk buiten Wauter iemand? Dacht het niet, toch?

edit: Anyway, ik en Wauter trainen morgen bij mij thuis ipv Woopyland, gezien er toch niemand komt en we beide meer gym dan event training willen doen. Ik dacht niet dat er nog iemand kwam (Jeroen heeft net afgebeld), maar mocht er toch iemand zijn en je hebt mijn adres niet, bel me even: 0494/84.92.65.

Laatst bewerkt:
  • #1.673
Volgende training en tevens laatste training dit jaar: zaterdag 1 oktober, 14u!

Wie komt?

Eén probleem nog wel: ik heb mijn log nodig in de training, maar Vermeir komt niet, en Fields kon ook nog niets beloven. Ik zoek dus nog vervoer voor dat ding. Mocht hij niet vervoerd geraken, train ik liefst thuis. Er kan daar ook wel een en ander gedaan worden. Buiten de gewone powerliftoefeningen: log, axle, dumbbell, hex bar (farmers walk),... Beetje creatief zijn. Maar ik hoop dus gewoon op vervoer :)

ik kom

ik kom ! ik wil eventueel u komen halen! zo ver is het niet om he ?

• #1.677
Ik woon 5km van de locatie :)

okey dan moet ge mij uw adres eens geven en kom ik u zaterdag halen ! rond welk uur had u uw taxi gewenst ? :D

• #1.680
Kzal je ff pm'en :)

Terug
Naar boven