XXL Nutrition

Strongman Training @ SMTL

• Topic Starter Topic Starter
nice man! En als je er dan toch bent kun je Maurice meteen even de stones voor doen ;)

die treinas is echt bazig!

Goed bezig Limbo's

Komende zondag train ik buiten de deur. Weet dat Dominique, Sebastiaan , Chris en maurice ook niet aanwezig zijn. Wie is er wel van de partij? Groet alex

Lex.

Ik en enzo zijn denk ik wel van de partij. ! :cool:

Ik ben er zondag ook boys. Rond 12.30u.

Ik neem aan dat de Italian Stallions er ook zijn?

---------- Toegevoegd om 21:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:36 ----------

Jongens, leuk nieuws.

Ik heb vandaag even een weegschaaltje bij Mediamarkt gehaald die tot 180kg gaat. Kunnen we alle stones eens wegen en wie weet nog meer. Laterzzzzzz.

Wel op een plankje doen Ruben anders heb je kans dat je weegschaaltje kapot gaat.

Mannen,

Stones zijn gewogen en we hebben nu in ons bezit:

165kg stone (woog 166)
160kg stone (die spekgladde)
meerdere 150kg stones
145kg stone
135kg stone
110kg stone
105kg stone

Haha, nice man! Heb ik het toch redelijk gedaan op gevoel! Alleen die gladde zat er 5 kg boven!

Die 165 zit daar nog iets in? Ik ben van plan om een 170 te maken en heb zo'n 20inch mal liggen namelijk.

Afhankelijk van de dichtheid krijg je bij een 20 inch mal een bal van 155-160kg. Ik heb bij de 166 kg van ons ongeveer 10kg aan lood, ijzer er in verwerkt.

hmm wij noemen onze 20 inch gewoon 150. Mss ook maar eens nawegen dan haha.

In de 18 hadden we nu ook 10kg lood en die kwam echt exact op 120 uit.

Gaat er iemand komende zondag trainen, of ben ik helemaal alleen.

als je alleen bent kom ik wel als gezelschap en wellicht beetje pompen met axle maar ik durf niet echt vol op events te gaan attm

waar was je schwanzen?
ik heb met chriszianowski getraind (niet te lang en hard ivm lies) khad stone rows, timberhold en kegs laden gedaan (chris meer prolly want hij was er nog toen ik ging)

Even voor Dominique Janssen, ik ben er morgen niet ik heb nachtdienst, dus dominique morgen ben ik er niet. Oh ja dominique voor de zekerheid ik ben er morgen niet, dus voor mij hoef je niet te komen, want ik ben er morgen niet of had ik dat al gezegd:),

Kus Schwanzen.

Terug
Naar boven