MuscleMeat

Strongman Training @ SMTL

Jongens, wellicht dat ik het donderdag toch niet kan redden..

Wordt er zaterdagmiddag eventueel getraind? Lex?

ruben, wellicht laat maar ik zou ook graag gaan morgen, is er de mogelijkheid?

• Topic Starter Topic Starter
Wat nou "wellicht laat maar" ik snap dat voor een pro (steenstoter) 2 hele trainingsmomenten in een week niet voldoende is. Je hebt toch wel begrepen wat de bedoeling is na je contractje gelezen te hebben en 50 keer bij mij aangegeven te hebben. Denk dat je hier niet meer naar hoeft te vragen, anders dikke vinger waar de zon niet schijnt!

ja lex ik moet donderdag werken en zondag is het pasen waarmee ik als thuiswonend mannetje verplicht mee moet naar familie... twas maar een vraag...

t was maar een vraag waarvan je het antwoord al weet! omdat je hem al 10 keer gesteld hebt. Hoe duidelijk kan ik zijn? Stop er nu mee want ik hou niet van controleurtje spelen. Mag van je verachten dat je volwassen genoeg bent om de regels te respecteren!

lol lex, ruben vraagt of zaterdag kan, als hij zou gaan kon ik ook gaan?

Die regel is natuurlijk niet alleen voor jou, Heb ruben al gesproken en ook hij gaat niet op andere tijden. Geen lol dus, en stoppen nu!

Easy going poohbeer! Denk aan de bloeddruk.
Ennuh do nietm eer zeiken, zelfs ik weet dat je alleen op de aangegeven tijden daar kan trainen en ik spreek ALex nooit kan je nagaan....

Iemand enig idee wie er afgelopen woensdag in de stal heeft getraind?

Geen idee ! wat is er dan ?

ik iig niet

Alex, wat zouden de aangerade stats zijn om mee te kunnen?

het gaat niet echt om stats kerel, maar meer om de drive en de juiste spirit.

If you're tough enough, you're welcome zou ik zeggen. Maar Alex is de baas, dus even wachten tot hij van zich laat horen! ;)

Ben ook maar een vedergewicht tegenover jullie :)

kzal toch de nodige basis moeten hebben maar toch merci

Hoi Joris,

ik ben niet de baas zoals Ruben zegt. De stichting is van alle 'leden'. Je stats spreken niet in je voordeel, maar het gaat idd om de drive en de spirit! De enige manier om dit te kunnen beoordelen is als je eens een keer mee traint. Dan zal je een eerlijk oordeel krijgen. Dus...

je bent niet de baas maar "der obensturmbahnfuhrer"

Tis om ook maar eens een keer ervan te proeven, terwijl ik er toch 100% voor ga ofc.

Denk datk nog een tijdje ga trainen en dan zie ik wel.

Kzal morgen eens maxen, weten jullie direct hoever ik sta.

Toch al fijn om te horen dat ik welkom ben. Stel ik zeer op prijs manne :)

Oke ben eens benieuwd!

Morgen ben ik een half uur eerder in de stal omdat er nogal wat werk verzet moet worden voordat we kunnen trainen. Wie zich geroepen voelt...

Hoi Lex, Ik kom je wel helpen, ben er tussen half 12 en kwart voor, eerder red ik niet.

xxx

Terug
Naar boven