MuscleMeat

Strongman Training @ SMTL

gezellig ! :D

Laten we het hopen ! ik neem het fototoestel mee zodat we kunnen laten zien dat we niet alleen goed zijn in de gewichten maar ook nogges goed kunnen eten !

Hoi Max,

Ik weet niet of je mij ook hebt meegeteld, maar ik kan niet meevreten a.s. zondag.

Ik kom ook niet trainen die zondag, helaas andere verplichtingen.

gr

• Topic Starter Topic Starter
Ik kom alleen eten ;) Overdag helaas andere verplichtingen

Hoi Ruben, ik had je idd erbij gerekend jammer... Maar ik denk niet dat Mnr. Moonen het erg vind om jouw portie op te eten

Heb al reeds aangegeven dat ik niet kan i.v.m. nachtdienst.

Moet voor een groepsfoto niet iedereen aanwezig zijn?

Laatst bewerkt:
Das idd kloten Maurice... ja voor een groepsfoto moet iedereen idd aanwezig zijn... Ik heb mijn best gedaan door het tijdig aan te geven maar ik denk dat het onmogelijk is om iedereen bij elkaar te krijgen...

Weet niet wat er met die groepsfoto gaat gebeuren, maar als zelfs al niet op de foto staat , lijkt me dat niet zo handig.

Bij het volgende vreetfestijn zal ik er zeker bij zijn.

• Topic Starter Topic Starter
Sterkste Limbo lijkt me wel een aardige gelegenheid voor een groepsfoto!

Lijkt mij ook een mooie gelegenheid.

Ik vind het prima guys ;)

Lekkere training gehad en erg vette stal! Het feit dat je de koeien hoort schijten op de achtergrond is ook best hardcore.

Nice sriel! Normaal hoor je mij ook nog schijten !

Guys ik werd net effe op het volgende geattendeerd.. Zondag is de amstel gold race en die komt door de grijzengrubben heen dus ik weet niet of het mogelijk is om de stal te bereiken ?

Pcies max.. Ik hoorde het ook al 12000 man op de fiets... Tijdens amsterlgold race in heuveland.. En idd ligt Grijzengrubbe ook op de route en wel op de 250 km route...
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

ZOals je ziet ligt bij het rode kruis Grijzergrubben....

Any way we will see !

i dunno dan man... denk dat het onmogelijk wordt het dan te bereiken maar we zullen het zien.

Guys, voor dat we gaan uiteten stelde Dominique M. voor om bij de sportschool te verzamelen, dat lijkt mij ook een goed idee. twintig voor 6 klaar staan @ Haefland Sport bitte ;)

xx

Iemand die donderdagavond in de stal gaat trainen?

Ik wil wel komen namelijk. Eerst even bij Jules wat squatten en daarna naar de stal rond 19.00-19.30u. Who joints me?

gr

top!

Ik ga ook idd ! BAM

Terug
Naar boven