MuscleMeat

Strongman Training @ SMTL

schwanzen ik ben er morgen ook niet, moet judoen

Beste team Limburg, broeders uit het warme zuiden, topcarnivoren met dito alphafysieken ik zie nog steeds geen afvaardiging vanuit het zuiden op de MEET aanstaande 25juni. Ga met z'n allen in een bus, neem een zak Kentucky mee om de reis te overleven en join de andere broederschappen en maak er een onvergetelijke dag van...

Say what....? This is RawPower!
Who am I? I am a champion.
Sir? .... SIR YES SIR.

Sounds like a WIN... Maar we moeten overleggen in het zuiden hier! :cool:

Jongens, wat doen we zondag. ? Hoelaat vertrekken we ? en waar vertrekken we.. ? Ik geloof dat de C klasse om half 11 daar moeten zijn..

Grtz.:cool:

Vanuit HS vertrekken lijkt mij het makkelijkste toch ? Wie wilt er rijden? Ik reed met jouw mee he fausto?

Idd Gino !.. jij rijd met mij en me chick mee !.. ik zou het op prijs stellen als we allemaal vroeg willen gaan.. Omdat eerst de C klasse is en dan pas de B .! ik blijf naar de C wedstrijd gewoon Enzo jef. Domi en Janssen aanmoediggen !!! :cool:

Stop met me te ginoëren ! en natuurlijk gaan we allemaal van te voren mee... teamspirit toch

Je bent de Gino M8 !;)... ja zeg een tijd dan bolle ! :cool:

rond kwart op 9 vertrekken bij HS dan ?

Dome en ik zijn rond 9:15 bij haeflandsport. We gaan met zijn allen, geen geouwehoer. Wie hier van af wil wijken krijgt klappen van mij. We zijn een team en dan gaan we er ook als team Limburg heen, ROOAAAAHHHHRRRRR

Dome en ik zijn rond 9:15 bij haeflandsport. We gaan met zijn allen, geen geouwehoer. Wie hier van af wil wijken krijgt klappen van mij. We zijn een team en dan gaan we er ook als team Limburg heen, ROOAAAAHHHHRRRRR

My thoughts exactly :kiss:

• Topic Starter Topic Starter
Gino en friends! Binnenkort wil ik een veragdering plannen. @ my place again offcourse! Ik gooi drie data op kijk maar eens wie wanneer kan. de zaterdagen lijken mij de beste dag. Ook om er een feestelijk vervolg aan te geven (en als jullie niet weer eerder moeten gaan omdat het vrouwtje dat vindt ;))

Dus:

25 juni
9 of 23 juli

Ik hoor het wel. Wil dan rond 20:00 beginnen...

maakt voor mij niet heel veel uit, kan wel zijn dat ik er dan iets later ben dan 20.00u aangezien ik meestal tot 19.30 moet werken maar dat komt wel goed...

Ben ik nog welkom als non-onderdeel trainer :$ ?

sorry, ik had het fout begrepen..

Laatst bewerkt:
Iemand nog zin en/of in de mogelijkheid om ons grootste exportprodukt van de stichting a.s. zaterdag te supporteren??

Zin wel maar ik sta minimaal tot 14.00u op de sportschool? dan is het nog 2 uur rijden en dan is de wedstrijd al bijna gedaan =/

Iemand nog zin en/of in de mogelijkheid om ons grootste exportprodukt van de stichting a.s. zaterdag te supporteren??

Wellicht dat ik zaterdag met de hoogzwangere vrouw even ga kijken. Nog niet zeker, maar lijkt me wel heel leuk om het spektakel te zien. Tolkamer is dan ook niet heel ver van hier, zo'n 1,5 uur rijden.

2 uur volgens google maps rubiceps... ofja... op onze snelheid is het inderdaad 1.5 uur !

Ik kan helaas niet moet werken de hele dag.... Alex gaat gewoon Bashe daar !!!..

Zie jullie zondag op hs ! :cool:

@ Alex ik ben de 25 ste juni op vakantie. Ik Kan die 2 andere datums wel.
Hoor/lees het wel sgatjes.

Terug
Naar boven