XXL Nutrition

Strongman Training @ SMTL

nee man, maar ik zag het wel... maar ik was dat niet!

ik heb de bril zelfs opgetilt :kiss:

ja ik ook, maar daar lag het niet

btw heb al die filmpjes van seagal, de jonge joare zitten kijken, props to teun

• Topic Starter Topic Starter
Ik wil komend weekend buiten de deur gaan trainen, voor wat extra motivatie. Indien ik een auto gevuld krijg wil ik rijden. Benzine delen dus. Bijvoorbeeld zaterdags bij kamp loco in baarn. Gegadigden?

whoehoe doen doen!!

Ik het er weer nieuw speelgoed bij ook:

Vikingpress (ook te gebruiken als SQ machine)

Dus genoeg onderdelen die apart zijn. Geef maar aan wat je een beetje wil doen, zet ik het ook alvast klaar!!

Mijn been gaat ook beter dus ik denk tegen Zaterdag wel weer aardig maf te kunnen doen.

Ik kom graag maar ben dus afhankelijk van anderen. Moet de benzine goed kunnen delen. Deze maand wordt elke cent omdraaien met een verbouwing en drie maal buitenland in het vizier...

Moet focking werken, eens kijken of ik wat kan regelen, maar wordt lastig. I'll give it a try.

Met mij hoef je voor de komende weken even geen rekening te houden.. Kan elk moment pappa worden, dus ik mag de kooi niet uit.. ;)

alex, ik vind het heel jammer dat dit net komend weekend gebeurd... zoals je weet ben ik er zowat elke zondag maar komende week ben ik in italie... als je misschien een ander keer wil gaan ga ik zeker mee en ben ik uiteraard bereid om danwel te betalen, danwel te rijden en betalen...

Aangezien de overige strongman van ons team of moeten werken op zaterdag of ' niet in het strongman' seizoen zitten. Moeten we dus maar een andere datum plannen. Jammer!

alex, ik ga sowieso nog een keer in verband met brielle, dus wanneer ik ga moet ik het je zeggen?

Aangezien de overige strongman van ons team of moeten werken op zaterdag of ' niet in het strongman' seizoen zitten. Moeten we dus maar een andere datum plannen. Jammer!

Tja, dat is inderdaad jammer, maar ergens ook wel begrijpelijk. Werk kun je niet altijd verzetten en sommigen hebben momenteel ook niet meer de volle interesse voor strongman. Komt wel weer. Zodra de kleine er is en de eerste weken zijn achter de rug, dan ga ik sowieso met je mee om óf bij poco loco in Baarn te trainen óf een keer naar Raalte af te reizen.

Laatst bewerkt:
ga zondag 7augustus ...dan kom ik ook uit den haag :)

:headbang:

Het komt er maar niet van. Echt k*t, ik zou het echt tof vinden. Ik snap het ook volledig Alex, het is een hoop geld in je eentje even op en neer. Jammer dat iedereen zo vast zit.

Het komt echt wel eens goed dat weet ik zeker. Ik verheug me al op die dag.

Mm ik zie een dagje bij Baarn ook wel zitten !!. Gijs die dag komt er wel en dan zijn we in groote getalen aanwezig !! :cool:

Oke dan.

Zo duur staat de benzine nu toch ook niet hé :P

we wonen niet in belgie Sanca !!!!

Terug
Naar boven