MuscleMeat

Strongman Training @ SMTL

Lees mijn log lex !!! ARGHHH heb gister die 300 yoke gelopen met diepste uitpak bam !:cool:

• Topic Starter Topic Starter
Na ja, dan ben je gisteren weer een keer geweest. Hou je zelf niet voor de gek!! Toch netjes van dat yoke!!

tnx

Traint iemand aanstaande zondag in de stal?

@Fausto: Komt Enzo ook zondag?

Attentie: sterke man gevraagd om dinsdag ochtend samen met mij in de stal te gaan klussen! Wat te doen:
-Stone 140kg kleine diameter
-Stone 180kg grote diameter
-Zandzak 125kg
-Stal aanvegen

Komende woensdag ga ik met Timber Teun (TT) aan de slag om een vikingpress, squat en 2 cardeadlifts te maken. Ook hier kunnen we iemand gebruiken. Dit laatste is niet in de stal maar in Weert!

Rubi, heb je vandaag gemist. Zonder jou is de motivatie ver te zoeken ;)

Ik heb dinsdag ochtend vrij, vertel me hoe laat en ik ben je man. Je weet hoe handig ik ben.

Weet niet of ik zou willen dat jij mijn man zou zijn. Maar goed, heb om 09:15 een afspraak daarna kom ik naar je toe

Attentie: sterke man gevraagd om dinsdag ochtend samen met mij in de stal te gaan klussen! Wat te doen:
-Stone 140kg kleine diameter
-Stone 180kg grote diameter
-Zandzak 125kg
-Stal aanvegen

Komende woensdag ga ik met Timber Teun (TT) aan de slag om een vikingpress, squat en 2 cardeadlifts te maken. Ook hier kunnen we iemand gebruiken. Dit laatste is niet in de stal maar in Weert!

Rubi, heb je vandaag gemist. Zonder jou is de motivatie ver te zoeken ;)

Wow! Dat klinkt zeer goed allemaal! Nog een kleine kans om ook nog een 170kg stone te maken..?? :D

Waarom heb je 2 cardeadlifts nodig Alex? Voor eventueel op een wedstrijd te gebruiken? Wel bruut man.

Ondankbare hond dat je bent. Denk je dat je wat beters kunt krijgen!!! Zou god op je blote knietjes moeten bedanken als ik je man was.

Ow ja zie je wel komen dinsdag.

Ruben, we hebben een steen van 166kg, vandaar dus de stap naar 180. Of dacht je dat er zo veel verschil zit met de 170? En ja is idd de bedoeling 1 vs 1 te kunnen cardeadliften

Ruben, we hebben een steen van 166kg, vandaar dus de stap naar 180. Of dacht je dat er zo veel verschil zit met de 170? En ja is idd de bedoeling 1 vs 1 te kunnen cardeadliften

Dat weet ik, dat we een 166 steen hebben. Maar 166 is geen 170 en dat was toch nog wel een leuke tussenstap geweest. Ik denk dat 180 voor velen toch nog wel een grote stap is, maargoed. Genoeg daarover.

Cool die 2 cardeadlifts! Worden dat met stangen voor de schenen of twee handvaten naast het lichaam (zoals farmers)??

Kom op ruben, we hebben het over 4 kilo! Laad hem eerst maar eens in een run en op 130 cm. Dat is na mij nog niemamd gelukt. Voor mij is hij te licht en heb een zwaardere nodig. Daarnaast staat het je vrij om er 170 te maken. De mallen liggen in de stal! De deadlift wordt zowel eenside als bardeadlift. We gaan met opzetstukken werken

Ik eis foto's (en bouwtekeningen:D)

Ga je woensdagavond dan ook nog trainen? Ik zat te denken (als je het gezellig vind) om je te helpen bouwen, dan bij jou te gaan eten en bij Haefland LB te doen. Maar ik weet niet wat je planning is.

hoelaat morgen?

Ik ben er dus woensdag bij. Half tien bij Teun in Weert. Alex stuur me nog even het adres.
S'avonds in Haefland LB.

Hey, supertof Gijs dat je weer afkomt naar Down Under. Als alles 'normaal' verloopt ben ik er woensdagavond ook bij voor een LB training. Mocht ik er niet zijn, dan ben ik in het ziekenhuis om mijn vriendin te ondersteunen met puffen. ;)

Terug
Naar boven