Fitness Seller

Strongman Training @ SMTL

We zullen zien Ruben anders zullen we ook een paar keer extra puffen. Nog even het adres van Teun....

Adres van Teun heb ik niet, moet je ff Alex vragen.

• Topic Starter Topic Starter
Beste heren,

komende zondag zijn er mar beperkte trainingsmogelijkheden. Wegens een demo zullen yoke, axle, harnas, laadplatform en de 90-120-150 stone ontbreken. Hopelijk hebben jullie hier begrip voor. En het nieuwe cardeadlift/ squat/ vikingpress element a.u.b. (nog) niet gebruiken.

Groetjes De Beer

alle begrip voor al komt het rete slecht uit 2 weken voor ik wedstrijd heb... ff checken of ik een andere trainingsspot kan vinden voorzondag...

Over welke demo gaat het?

ziet er erg mooi uit lex:)

Dank je domie, buiten het Yoke wat mis je dan? Wat voor een onderdelen zitten in de wedstrijd. Denk dat je de rest gewoon kunt trainen...

Dank je domie, buiten het Yoke wat mis je dan? Wat voor een onderdelen zitten in de wedstrijd. Denk dat je de rest gewoon kunt trainen...

axle deadlift, oh medley, stones, timbers... je hebt gelijk though, maar laat net yoke (340kg @ brielle) het event zijn waar ik het meeste werk op nodig heb:P wie van smtl gaat niet mee naar die demo? want ik wil misschien naar rpb rijden, als iemand mee wil?

Zeer slim gedaan zo de vikingpress! Ik zie mogelijkheden om onze vikingpress ook te gebruiken als cardeadlift haha.

enne Alex niet alle reps zijn volgens mij goed zoals je ze doet op de viking, er mag na de 1e dip voor afzet geen buiging meer in de benen zijn. Daar moet je tijdens het trainen wel op letten. Kijk anders even filmpjes van vikingpress waar Marcel scheids is.

---------- Post toegevoegd Wed 10 Aug 2011 om 23:20 ----------

axle deadlift, oh medley, stones, timbers... je hebt gelijk though, maar laat net yoke (340kg @ brielle) het event zijn waar ik het meeste werk op nodig heb:P wie van smtl gaat niet mee naar die demo? want ik wil misschien naar rpb rijden, als iemand mee wil?

Ik zie al 2 yokes staan in jullie schuur wat is het probleem?

er staat nog wel een andere axle, dus alleen yoke. Ik ga met enzo en teun. Mijn broertjes zijn op vakantie en maurice moet werken. Misschien moet je jef en max vragen ;)
Chris en faust zou ook zomaar weer eens kunnen

okay:) gijs die yoke is vercrackt, wat bij de deur staat:) ik probeer wat te regelen en anders ga ik gewoon naar de schuur:) als je trouwens hulp nodig hebt bij een demonstratie zeg je het maar, ik ben natuurlijk niet zo impressive als jullie maar prima bruikbaar voor stones klaarleggen, juiste gewichten op axle doen etc. ;)

Zeer slim gedaan zo de vikingpress! Ik zie mogelijkheden om onze vikingpress ook te gebruiken als cardeadlift haha.

enne Alex niet alle reps zijn volgens mij goed zoals je ze doet op de viking, er mag na de 1e dip voor afzet geen buiging meer in de benen zijn. Daar moet je tijdens het trainen wel op letten. Kijk anders even filmpjes van vikingpress waar Marcel scheids is.

Ja, ik zie het idd. Goed dat je het zegt. Moet ik idd op letten. Ook oppassen dat het geen automatisme wordt...

---------- Post toegevoegd Wed 10 Aug 2011 om 23:20 ----------

Ik zie al 2 yokes staan in jullie schuur wat is het probleem?

De een is dood en de ander gaat mee

---------- Post toegevoegd Wed 10 Aug 2011 om 23:33 ----------

okay:) gijs die yoke is vercrackt, wat bij de deur staat:) ik probeer wat te regelen en anders ga ik gewoon naar de schuur:) als je trouwens hulp nodig hebt bij een demonstratie zeg je het maar, ik ben natuurlijk niet zo impressive als jullie maar prima bruikbaar voor stones klaarleggen, juiste gewichten op axle doen etc. ;)

Dank je voor het aanbod! Ik laat het wel weten als ik je hulp nodig heb

Jongens, 24september is een powerlift wedstrijd voor beginners op papendal. Misschien wel leuk om hier een teamdag van te maken. Wie heeft er interesse?

Als ik vrij heb, wil ik wel hieraan meedoen, laat het je weten.

Sorry, voor mij nog iets te vroeg.

Is er verder iemand die volgende week gaat trainen in de stal? Heb zin om de nieuwe speeltjes te testen!!

Ik ga door de week trainen in de stal. Ben het volgend weekend op vakantie. Ik ga 2 dagen door de week, welke weet ik nog niet. Dus als je dat schikt...

Door de week kan wel. Moet ik alleen weten welke dagen. Bv. dinsdag, woensdag of donderdag?

Ik kan ook 's middags komende week Lex. Heb nu toch nog lekker een weekje vrij.

oke heb ook vrij! Ik kan alleen dinsdag avond niet. Dus roept u maar... Wat jou uit komt daddy

---------- Post toegevoegd Fri 12 Aug 2011 om 22:16 ----------

owja, vrijdag ben ik al met vakantie, die dag dus ook niet

Terug
Naar boven