- Waardering
- 7.031
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 105kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Dank je domie, buiten het Yoke wat mis je dan? Wat voor een onderdelen zitten in de wedstrijd. Denk dat je de rest gewoon kunt trainen...
wie van smtl gaat niet mee naar die demo? want ik wil misschien naar rpb rijden, als iemand mee wil?axle deadlift, oh medley, stones, timbers... je hebt gelijk though, maar laat net yoke (340kg @ brielle) het event zijn waar ik het meeste werk op nodig hebwie van smtl gaat niet mee naar die demo? want ik wil misschien naar rpb rijden, als iemand mee wil?
gijs die yoke is vercrackt, wat bij de deur staat
ik probeer wat te regelen en anders ga ik gewoon naar de schuur
als je trouwens hulp nodig hebt bij een demonstratie zeg je het maar, ik ben natuurlijk niet zo impressive als jullie maar prima bruikbaar voor stones klaarleggen, juiste gewichten op axle doen etc. 
Zeer slim gedaan zo de vikingpress! Ik zie mogelijkheden om onze vikingpress ook te gebruiken als cardeadlift haha.
enne Alex niet alle reps zijn volgens mij goed zoals je ze doet op de viking, er mag na de 1e dip voor afzet geen buiging meer in de benen zijn. Daar moet je tijdens het trainen wel op letten. Kijk anders even filmpjes van vikingpress waar Marcel scheids is.
Ja, ik zie het idd. Goed dat je het zegt. Moet ik idd op letten. Ook oppassen dat het geen automatisme wordt...
---------- Post toegevoegd Wed 10 Aug 2011 om 23:20 ----------
Ik zie al 2 yokes staan in jullie schuur wat is het probleem?
okaygijs die yoke is vercrackt, wat bij de deur staat
ik probeer wat te regelen en anders ga ik gewoon naar de schuur
als je trouwens hulp nodig hebt bij een demonstratie zeg je het maar, ik ben natuurlijk niet zo impressive als jullie maar prima bruikbaar voor stones klaarleggen, juiste gewichten op axle doen etc.
![]()