Fitness Seller

Strongman Training @ SMTL

Naar verwachting ben ik er ook zondag. Wel vroeg, rond 11.30-12.00u.

Soms moet je wat over hebben voor t vrouwtje, Een keer met haar wat gaan doen op zondag staat gelijk aan 3 x mogen sporten :cool:.

gotta agree on that one x

Vandaag weer eens sinds lange tijd in de schuur geweest. Mooi om weer eens wat bekende gezichten te zien. Niet veel kunnen doen i.v.m. mijn rug. Wilde voornamelijk viking press doen. Als warm-up een paar keer sled pull gedaan met als klap op de vuurpijl de slee volgeladen met gewichten en Lex er boven op als de kers op de taart, was meer kers dan taart maar goed. Daarna een shit load aan sets op de viking press. Zwaarste werkset was 9x125kg (just plates). Ondanks dat ik mijn schouders minder intensief train de laatste weken is de kracht onverminderd aanwezig. Viking press voelde goed.

Voor Ruben heb ik ook nog 2x185kg stone op het platform gegooid;)

Gz, Maurice lekker die stones,, Cu soon.

Vandaag weer eens sinds lange tijd in de schuur geweest. Mooi om weer eens wat bekende gezichten te zien. Niet veel kunnen doen i.v.m. mijn rug. Wilde voornamelijk viking press doen. Als warm-up een paar keer sled pull gedaan met als klap op de vuurpijl de slee volgeladen met gewichten en Lex er boven op als de kers op de taart, was meer kers dan taart maar goed. Daarna een shit load aan sets op de viking press. Zwaarste werkset was 9x125kg (just plates). Ondanks dat ik mijn schouders minder intensief train de laatste weken is de kracht onverminderd aanwezig. Viking press voelde goed.

Voor Ruben heb ik ook nog 2x185kg stone op het platform gegooid;)

:eek:

:mad:

Wacht maar. Ben er komende zondag bij.

Was dat met die stones sarcastisch? anders huge restecp

• Topic Starter Topic Starter
Ja Janssen, dat ging gisteren weer nergens over. Twee weken terug gaat ie door z'n rug met 100kg DL. Nu tilt die fl**ker, na afwezigheid van een half jaar, de zwaarste steen maar liefst twee maal op het platform. Netjes ouwe gebruiker!!!!

Met mij ging het iets minder. Had vannacht gedroomd over een heroïsche training. Dat wil ik dan ook waar maken. Omdat de laatste trainingen 400-420 yoke best goed gingen, heb ik de laatste run er maar 450 van gemaakt. Na 2 meter neer moeten zetten, en bij uittillen een knak onderin de rug. Nu is de boel totaal stijf en gevoelig. Kan niet echt kracht zetten vanuit core. Lekker 5 dagen voor een ziek zware CL. Maar ja, dat hoort er bij...

Good stuff dan maurice :thumbs:

Balen lex! als het niks ernstigs is zal het na 5 dagen wel weg zijn, zie het als een ''verplichte'' rust... knallen daar man :fire:

Snel herstel Alex, ik duim alvast voor je mee voor zaterdag !!! :fire:

Wie gaat er morgen trainen in de stal?

Me. Rond 12.30u ben ik daar.

Ik ga er vandaag helaas niet meer raken, volgende week weer !!

Waarom ga je ook 5 dagen voor een ziek zware CL een 450 yoke lopen? Je begint op mij te lijken of wat....

Ho eens respect naar de steentiller666.

Hey Benzo ik krijg steeds een foutmelding als ik je een sms probeer te sturen. Ga morgen trainen en de rest van de week ben ik in de ochtend op de sportschool. Zou je het deadliftpak misschien aan Jules kunnen geven, kusje Schwanzen.

Waarom ga je ook 5 dagen voor een ziek zware CL een 450 yoke lopen? Je begint op mij te lijken of wat....

Ho eens respect naar de steentiller666.

Tja Gijs, zat in de flow jonge. Yoke ging erg goed tot 420 de laatste tijd en wilde gewoon even de 450 aanvoelen. Dat had ik een jaar niet meer op mijn schouders gehad!

Tja Gijs, zat in de flow jonge. Yoke ging erg goed tot 420 de laatste tijd en wilde gewoon even de 450 aanvoelen. Dat had ik een jaar niet meer op mijn schouders gehad!

Als iemand het begrijpt ben ik het wel alleen verstandig is het niet en meestal ben jij wel iemand die zijn rust beter heeft gepland.

Naar alle waarschijnlijkheid is de sterkste limburger komend jaar op zaterdag 5 mei. Is een voorsteldatum van de gemeente en valt precies tussen kwalificaties NK. Zet hem dus maar in de agenda jongens. In een vergadering eind dit jaar zullen we de onderdelen definitief vaststellen. Afgelopen jaar heeft het enorm goed gedaan de onderdelen vrij tijdig te geven. Er is toen in die tijd veel progressie gemaakt, wat de wedstrijd en jezelf natuurlijk ten goede komt. De gewichten zullen nagenoeg hetzelfde zijn, daar er velen afgelopen jaar niet alle onderdelen konden finishen. Hoop wel dat er een goede opkomst aan atleten is, want helaas hebben een aantal van afgelopen jaar de sport verlaten. Maar goed dat er nieuw talent is wat komend jaar het niveau aan zou kunnen (faust, chris ;)

Naar alle waarschijnlijkheid wordt er voorafgaand aan de sterkste limburger het NK boomstamtillen georganiseerd. Het doorgaan van deze wedstrijd is afhankelijk van sponsoring. Het zou mooi zijn dat we op jullie inzet kunnen rekenen mannen. Alle kleine beetjes helpen! Meer hierover in de vergadering...

Het ziet er naar uit dat Kerkrade een stad wordt van strongman spektakel

5 mei, check :D

Heb je al iets in gedachten qua onderdelen?

Terug
Naar boven