Fitness Seller

Strongman Training @ SMTL

ik wil er ook graag bij zijn:)

• Topic Starter Topic Starter
Sweet :D Ik wil sowieso meedoen aan de truckpulltrainingen maar ga er geen data op vastplakken, valt misschien te combineren met onze zondagse eventstrainingen :dunno:

Als dat het geval was dan zou ik geen oproep plaatsen. Ik heb namen en data nodig, dan kan het geregeld worden. Lijkt me dat een zaterdag de beste optie is om de event training niet te laten schieten. Succes

Is 24-3 een optie, andere weekenden in maart moet ik werken.

Lijkt me een deal.!

Komende maandag is het zo ver. We gaan verhuizen! Om 19:00 gaan we de geboorteplaats van SMTL verlaten. Daarom:

1. Heb ik maandag avond een behoorlijk aantal Sterke Mannen nodig om +/- 5000kg aan irritant hanteerbaar materiaal te verslepen. Laat het me even weten of je aanwezig bent!

2. Wil ik zondag een mooie afsluiting training in de stal doen en hoop ik dat vele spierballen zich zullen verzamelen.

Ik hoor van jullie!

Laatst bewerkt:
waar gaan julie eigenlijk nu precies heen verhuizen?

Naar de vrijemarkt (oude curver fabriek) in Brunssum. Bosschstraat 23. Meer info volgt. Zal de openingpost van dit topic veranderen!

---------- Post toegevoegd Tue 6 Mar 2012 om 18:44 ----------

Jongens die helpen:

- Alex
- Enzo
- Dominique M. (alleen uitladen)

Aanstaande Zondag ben ik van de partij om een epische training neer te zetten. Maandag heb ik een vroege dienst, maar vanaf 16:00 sta ik tot je beschikking dikke.

Jongens die helpen:

- Alex
- Enzo
- Dominique M. (alleen uitladen)
- Fausto
- Maurice J.
-Chris

---------- Post toegevoegd Tue 6 Mar 2012 om 19:08 ----------

Aanstaande Zondag ben ik van de partij om een epische training neer te zetten. Maandag heb ik een vroege dienst, maar vanaf 16:00 sta ik tot je beschikking dikke.

Mooi slankie!

Laatst bewerkt:
A.s. zondag geen training voor mij, aangezien m'n lieftallige partner 30 jaar wordt en een klein (familie)feestje geeft.

A.s. maandagavond is ook geen optie voor mij, aangezien ik m'n lieftallig dochterje van de opvang moet afhalen.

Kortom, sorry guys, jullie moeten het zonder me doen.

A.s. zondag geen training voor mij, aangezien m'n lieftallige partner 30 jaar wordt en een klein (familie)feestje geeft.

A.s. maandagavond is ook geen optie voor mij, aangezien ik m'n lieftallig dochterje van de opvang moet afhalen.

Kortom, sorry guys, jullie moeten het zonder me doen.

Jammer, lieftallige Ruben.

In op zondag, maandag lukt niet voor me :o

prostaatstoter a.k.a. judodomie a.k.a. lightning billy a.k.a. scheve harry and expected to be the next 40 year old virgin: kom je ook nog helpen ofwa?

:D

hoelaat is de training en hoelaat het helpen? ik ben eigenlijk te geblesseert om uitgebreid onderdelen te doen maar ik wil best samen met ritchie mijn wendler "wederopbouw" schema komen uitvoeren in de stal (is alleen barbell voor nodig) en waar het lichaam het toelaat een eventje meepikken... gevolgt door het meehelpen uiteraard... maar ik zit niet te wachten op een operatie van 12:00 tot 20:00... dus ? wat is het plan?

Het plan is maandag om 19:00 @ stal vrachtwagen inladen ! en naar de bazaar er mee ! En dan uitlaaden !! het word dus wel 22:00 dus hou de avond maar vrij.. Bel al je scharrels maar af want er word niet gen**kt maandag !

ja ik kan pas na 20:00... ik geef van 18:00 tot 20:00 mee judoles en van 20:00 tot 22:00 train ik zelf... die eigen training zeg ik wel af maar van 18:00 tot 20:00 moet ik aanwezig zijn...

en de training zondag?

domi niks moet je wilt les geven.. zondag is gewoon normale tijd trainen.

Chris is er ook bij! Vele handen maken licht werk

Wat nou, er wordt niet gedoet maandag. Dat zullen we nog wel eens zien.

hahaha kurken mee, maurice is on a hunt!

Terug
Naar boven