Fitness Seller

Strongman Training @ SMTL

Vandaag goed getraind. Zag vandaag toch dat de meeste jongens wel goed uit de voeten kunnen met de wedstrijdgewichten. Gaat op sommige onderdelen ontzettend close worden, vanaf plek 2 dan;).

Idd Maurice, gaat een mooie wedstrijd worden !!

Mooi om te zien , over hoeveel kracht de overige jongens beschikken , alleen een beetje frustrerend dat ik nog niet mee kan, maar ik laat me niet ontmoedigen , dat moment dat het wel kan gaat er zeker komen. Het gaat idd. close op die 2e plek... 5 mei.

Komt goed Roger, blijven doorbikkelen en regelmatig events blijven trainen, de meesten zijn er al een paar jaar mee bezig en jij komt nog maar net kijken ;)

Klopt Sanca , mijn tijd komt nog... aan de motivatie zal het niet liggen , en heb ik weer een mooi streven om naar toe te werken....

Was een chilloes training ! Lekker diep gegaan

was zeker een goeie training, wie gaat er zondag mee vrachtwagen trekken ????

ik niet chris, heel goed dat je geregeld hebt man, thnx daarvoor maar ik denk dat het voor mij effectiever is de andere events nog es te trainen

Alex, Enzo en Fausto hebben me al de gegevens gegeven die ik nodig heb om bij mij op het werk vrachtwagen te trekken, dus als je mee wil graag de gegevens: naam volledig, adres, geboortedatum en je paspoort nr ???

Ik heb er nog eens over nagedacht Chris maar een reis van totaal 4u op een zondag is me net wat te veel om vrachtwagen te gaan trekken :sad:

Killing zondag !!!!

• Topic Starter Topic Starter
Beste mannen,

komende vrijdag moeten de spullen voor de wedstrijd weer opgeladen worden. Om 18:00 is de vrachtwagen bij de Vrijemarkt. Ik hoop dat ik op de mensen die kunnen kan rekenen! Vele handen maken licht werk.

Groet Alex

Alex , ik ben vrijdag om 18.00uur aanwezig en dit is zeker , kom na m'n werk ff naar kerkrade. Gr Roger

Geweldig Roger,

super dat je helemaal dat eind wilt rijden om ons te helpen! Mocht het nu zo zijn dat ik man genoeg heb, dan laat ik het je weten. In dat geval kun je zelf beslissen wat je doet!

Thnx mate!!

Ik heb vrijdag een drukke namiddag wegens een paar afspraken maar kan het misschien net halen om om 18u daar te zijn al wordt het dan een gejaag van jewelste, bij niet genoeg animo kom ik af, als er genoeg hulp is dan niet ;)

Geen probleem alex , ik werk toch in landgraaf dus is voor mij een klein stukje om.

aangezien onze coïtusxy maxxy onze site aan het updaten is (te marginaal uitgedrukt). Graag info voor atleten profiel naar toe sturen. Je bepaalt dus zelf hoe en of je er op staat. Ik ga er niet achteraan!

Cheers

I'm not in (wel op de max shizzle, waarvoor dank) en ik had nog wel mn best gedaan om een stukje te schrijven :sad:

Terug
Naar boven