Fitness Seller

Strongman Training @ SMTL

haha nice chris :)

Yo Botiere !

bertier*

Alex, kun je zondag een harnas meebrengen? Dan kunnen we met de sled een truckpull nabootsen...

dat werkt niet johan... een truckpull moet je tempo op maken als ie rolt, een sled rolt niet dus blijft min of meer gelijke spanning geven (al is er natuurlijk ook enige momentum/glijden)

dat werkt niet johan... een truckpull moet je tempo op maken als ie rolt, een sled rolt niet dus blijft min of meer gelijke spanning geven (al is er natuurlijk ook enige momentum/glijden)

Helemaal niet mee eens !!

En neen, ik heb geen zin om een ellenlange discussie erover aan te gaan, als wij dan aan't "truckpullen" zijn ga jij maar even wat anders doen :D

Prima, is een goede oefening om de truckpull na te bootsen!

Niiice :cool:

Lekkere opwarmer !

Mannen ik ben zondag al om 11:00 aanwezig. Als iemand wat eerder wil beginnen i'am your man.

Ik ben er pas om 12 Janssen ;).. 11 uur red ik niet. !! Is me net iets te vroeg qua voeding en slaap ect. !! cya morgen mijn ijzer broeders !

Ik moet mijn 2e bezoek helaas nog 1 week uitstellen , dochtertje is flink ziek , dus bij deze.

Jammer Roger, sterkte met je dochtertje, dat gaat idd voor alles !!!

Domie.. Frank 4x110 en 3x120 log alles nog geen max. kusje team RPB

haha one luv gijszianowski en kevinator, still not scared!;)

Heerlijk getraind !!!

lekker de slee getrokken als truckpull

De viking was lief voor me vandaag 5 x 90 kg was wel lekker, merk dat techniek hier gewoon op zuigt mja !

De stones gingen wel lekker !! 120 kg 5 x op 1.30 m en toen de 130 kg op 1.30 toen op 1.40 en toen op 1.50 hoger lukte niet Arghh !! Toen nog de 150 kg gelapt, maar kwam niet ver omhoog.!! niet onmogelijk dus Argg

Any way de spirit was heerlijk !! Tnx Lex x

Je bent goed sterk aan't worden Faust' !!

Terug
Naar boven