Fitness Seller

Strongman Training @ SMTL

hoe bedoel je, je bent not in ?

---------- Post toegevoegd Thu 3 May 2012 om 22:00 ----------

je staat zelfs bovenaan !

Op die link van je niet matey :dunno:

Ik zie johan ook niet staan bij de atleten??

En wat een fijn stukje over D janssen bij atleten mijn god.

Volgrens mij zien jullie de oude site nog :s...

---------- Post toegevoegd Thu 3 May 2012 om 22:53 ----------

maybe duurt het langer om het om te zetten in belgie en boven in NL, geen idee? iedereen die ik hier in de omgeving vraag ziet in ieder geval de nieuwe site... probeer het morgen eens.

---------- Post toegevoegd Thu 3 May 2012 om 22:53 ----------

en anders kun je hier nog kijken... www.max-workouts.nl

Max nu mis ik Teun.

Klopt ja.. ik heb van Teun nog geen gegevens ontvangen... Maar je ziet nu iig wel een nieuwe site of dat ook niet ?

Nu doet ie het, proud to be a member :cool:

netjesss

Was een mooie wedstrijd vandaag!

• Topic Starter Topic Starter
Wie gaat er mee onze Teun te steunen 12 mei op de 3e kwalificatie? Ik wil gaan, misschien een auto volstauwen en benzine delen? En jongens laat me niet alleen gaan met prostaatstoter. Komen narigehden van :)

Ik heb vandaag de markt opreguimd en economisch ingericht. Zal voor de vergeetachtigen foto's maken hoe alles staat en ophangen. Ik waardeer het wanneer alles weer netje sop de plaats komt te staan.

Tsjuss der Alex

• Topic Starter Topic Starter
Jongens, sterkste man van Antwerpen is gepost bij aankondiging wedstrijden. Ik denk dat dit een mooie wedstrijd is voor een aantal van onze jongens. Dus ben er snel bij, anders zijn de plaatsen vergaan!

Leuke uitzending op tvlimburg, alleen het stuk uit dagblad de limburger heb ik helaas niet kunnen lezen. Heeft iemand dit nog? m'n moeder zou het artikel bewaren , maar heeft de aardappel op geschild en weggepleurd. ;(

[Link niet meer beschikbaar]

Heel leuk interview, Strongman komt zo goed uit de bus.

Super gedaan boys!

Het video kanaal van SMTL ook upgedate:

[Link niet meer beschikbaar]

Het filmpje van L1 begint automatisch te spelen... ben nog even aant zoeken naar een oplossing hier voor.

SMTL-ers,

Op de site heb ik bij Alex een blog-button onder het atleten profiel gezet: [Link niet meer beschikbaar]... Wanneer je hier op klikt kom je op de persoonlijke blog van Alex uit (ik meen het! geen grapje!!)

Als jullie het leuk lijkt ook een blog bij te gaan houden ( en dit vervolgens ook regelmatig doen ), laat het me dan weten, dan maak ik die voor jou ook.

Op een blog is het leuk je persoonlijke wedstrijd verslagen te zetten ( je mooie momenten, maar zeker ook je baalmomenten ), of wanneer ja na een lange tijd een nieuw persoonlijk record vestigt dit ook met andere te delen. Wat niet de bedoeling is, is om iedere training die je maakt volledig te bloggen.

Het voordeel van je blog is dat deze gelinkt is aan Facebook en dit publiciteit oplevert. Daarnaast wordt ook de eigen site in leven gehouden.

Stuur mij even een mailtje als je dus ook een blog wil op de site, of laat het me via hier weten!

Greetings

Mooie toevoeging, goed bezig Maxie !! :thumbs:

Terug
Naar boven