AndroidHealthClinic

Strongman Training @ SMTL

• Topic Starter Topic Starter
Hmmm, het zij je vergeven;)

Het was meer om even te prikkelen bij de jongens in de buurt.

Tot de volgende keer
kusje

Who's in tommorow?

Zodat het PR bord verder gevuld kan worden!

Ik moet morgen helaas weer werken, zondag ben ik er weer bij :fire: denk dat ik voorlopig maandag woensdag vrijdag en zondag ga trainen.

Jef, je moet even aan de Tauro's vragen wat zij doen! Maurice en ik gaan vandaag trainen omdat morgen ons niet lukt. Dominique Janssen en Teun zouden ook zomaar aanwezig kunnen zijn morgen.

Groet Alex

Ik wil wel met je traine jefgf ! (A) zie je tog zo @ HEafland ..

xx :cool:

Word er morgen getraind? Bert en ik willen nog eens komen meebeesten!

Zeker weten Belgische broeder! Ik heb vanwege prive omstandigheden 4 dagen niet kunnen trainen. Morgen gaat alles eruit wat er in zit (zal van te voren maar naar het toilet gaan:eek:;))
Om 1 uur gaan we van start! Eens kijken of er een plekje voor jullie is weggelegd op het PR bord!?

Groet Alex

Vandaag is er weer een prima training afgewerkt in de stal! Goed bezig jongens. Ik had vandaag een aantal kiekjes gemaakt, bij deze een fijne selectie!

Ook onze belgisch-limburgse companen waren vandaag weer aanwezig. Goede spirit mannen!

Teun had een axle meegebracht, vanaf vandaag is deze dus ook te trainen! Er werd meteen gretig gebruik van gemaakt om een aantal PR's mee te zetten!

Jef ik heb helaas je 100 boom op hh van het bord moeten halen. Sorry maat, maar het is de bedoeling dat dit een clean & press is met 60 sec. tijdslimiet.

Daarnaast staan er nog steeds aan aantal stal-records open, die moeten snel gevuld worden. En een aantal zal echt verbeterd moeten worden!

Ik rij woensdag richting Zwitserland om daar in het weekend met maurice de sterkste man van te draaien. Ik ben er dus donderdag en zondag niet. Wanneer ik terugkom verwacht ik een gevuld bordje;)

Ohh ja, wanneer je een pr poging doet is het misschien handig om het a4-tje met de insturties voor het event even te lezen. Zo wordt yoke-lopen pas geklokt bij de start als de benen gestrekt zijn (veiligheidsredenen)

Kus Alex

DSCF4830.jpg

DSCF4831.jpg

DSCF4833.jpg

DSCF4837.jpg

Nice pictures lex ! Ik heb nu al weer zin in volgende week zondag !

Was fijn om er weer eens bij te zijn!

<mooie actiepics ook :)

leuke schuur.

Wat is het toch dom om je eigen limburgse accent te horen :roflol:

Vandaag is er weer een prima training afgewerkt in de stal! Goed bezig jongens. Ik had vandaag een aantal kiekjes gemaakt, bij deze een fijne selectie!

Ook onze belgisch-limburgse companen waren vandaag weer aanwezig. Goede spirit mannen!

Teun had een axle meegebracht, vanaf vandaag is deze dus ook te trainen! Er werd meteen gretig gebruik van gemaakt om een aantal PR's mee te zetten!

Jef ik heb helaas je 100 boom op hh van het bord moeten halen. Sorry maat, maar het is de bedoeling dat dit een clean & press is met 60 sec. tijdslimiet.

Daarnaast staan er nog steeds aan aantal stal-records open, die moeten snel gevuld worden. En een aantal zal echt verbeterd moeten worden!

Ik rij woensdag richting Zwitserland om daar in het weekend met maurice de sterkste man van te draaien. Ik ben er dus donderdag en zondag niet. Wanneer ik terugkom verwacht ik een gevuld bordje;)

Ohh ja, wanneer je een pr poging doet is het misschien handig om het a4-tje met de insturties voor het event even te lezen. Zo wordt yoke-lopen pas geklokt bij de start als de benen gestrekt zijn (veiligheidsredenen)

Kus Alex

maakt niks uit Lex.heb ik tenminste een reden om het nogmaals te doen!

Sportief jef-beast! Je gaat weer lekker de laatste tijd. Goed dat je door bent blijven gaan na die verbouwingsdip!!!

Thx.Komt ook mede door de groep.
Die hebben me er ook doorheen gesleept/gemotiveerd.En daarbij ben ik ook niet stuk te krijgen

Je bent zeker lekker bezig Jeff. Maar ook jij bent stuk te krijgen. Daarmee doel ik met name op de pijn in je onderarmen en de spuiten die je daarvoor krijgt. Nu zul jij door de cortisonen geen pijn voelen, maar door zo intensief door te blijven trainen krijgen desbetreffende aanhechtingen zeker niet de rust die ze nodig hebben om te herstellen wat kan lijden tot permanente schade.

Mijn advies is, let een beetje op je lichaam!!!!!!!

Kus Maurice.

Je bent zeker lekker bezig Jeff. Maar ook jij bent stuk te krijgen. Daarmee doel ik met name op de pijn in je onderarmen en de spuiten die je daarvoor krijgt. Nu zul jij door de cortisonen geen pijn voelen, maar door zo intensief door te blijven trainen krijgen desbetreffende aanhechtingen zeker niet de rust die ze nodig hebben om te herstellen wat kan lijden tot permanente schade.

Mijn advies is, let een beetje op je lichaam!!!!!!!

Kus Maurice.

Ik weet het Maurice het was dan ook als geintje bedoelt.ik zal de aankomende twee weken echt de broodnodige oefeningen doen.Op 4 september heb ik westrijd.Hierna zal ik eens kijken hoe het gaat.

Terug
Naar boven