XXL Nutrition

Strongman Training @ SMTL

leuk interview beertje.

Leuk dat je langs wilt komen Niels. Komende zondag starten we idd om 10:00 en sluit de boel om 12:30 is eenmalig omdat ik verplichtingen heb vanwege mijn werk. Hoop dat je er begrip voor hebt dat ik 'onbekenden' niet zonder mijn aanwezigheid met mijn onderdelen laat trainen. Excuses voor het ongemak

Tuurlijk snap ik dat! Als wij er half 11 zijn vind je dat een idee? Dan zal ik je is wat motiveren!! Of bedoelde je dat je liever even alleen gast ivm de tijd?

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.343
Prima hoor! Wat geeft je het idee dat ik motivatie nodig heb? Ik geef iedere zondag de volle 100. Maar goed alle motivatie is welkom. En ik bedoel het zoals het er staat. Je bent welkom!

---------- Post toegevoegd Tue 11 Dec 2012 om 23:16 ----------

Thnx master G

Prima hoor! Wat geeft je het idee dat ik motivatie nodig heb? Ik geef iedere zondag de volle 100. Maar goed alle motivatie is welkom. En ik bedoel het zoals het er staat. Je bent welkom!

---------- Post toegevoegd Tue 11 Dec 2012 om 23:16 ----------

Haha duidelijk:p ik zie je zondag! Gr.

We gaat er sporten ???

Was leuk hier is te trainen!! Kom zeker vaker langs!!

Mooi Niels, tot de volgende keer dan maar weer! ;)

• #1.348
Had je de stone er op gelegd, sexy?

affirmative sir!

• #1.350
Mooi Capt. Hank!!! Had niet anders verwacht

• #1.352
Beste Heren,

komende zondag weer flink er tegen aan. Ik train zelf ook weer mee na verkoudheid en rugblessure.

Na het vrolijk nieuws van afgelopen week (wintercompetitie), wil ik ook een kritische noot plaatsen. Twee weken geleden heb ik vanwege mijn werk de locatie eerder verlaten. Eigenlijk was het de bedoeling met alle atleten samen de training te verlaten. Toch wil ik nooit een obstakel zijn wat trainen betreft, dus heb ik gezegd sluiten jullie de boel maar. Het resultaat was dat ik mijn aanhanger kwijt was, de bokszak kapot is en dat ik voor de wintercompetitie nog een opruim verrassing had. Erg jammer te constateren dat men niet met respect voor andermans materiaal om gaat. Maar goed dat kan ik nog enigszins begrijpen. Het is robuust materiaal en het mag een tikje krijgen. Maar iets opruimen is een kleine moeite en indien er iets stuk gaat mag ik op z'n minst verwachten dat men even zegt: alex bla bla bla. Ik steek er veel eigen geld in, offer een hoop vrije tijd op om wedstrijden en trainingen mogelijk te maken. Dan vraag ik een klein beetje voor terug!

Lekker lullig dat het nog een troep was, dat hoort niet. Maar is wel vaker zo bij locaties, dat altijd de standaard mensen opruimen en de rest kijkt toe of gaat al eerder weg.

@Alex, wij waren er die dag dus vandaar mijn reactie ook. Op het einde van de training hebben wij nog aangeboden op te ruimen dit was niet nodig en even over de bokszak die was inderdaad kapot gegaan tijdens de medley volgens mij is die ook getaped door volgens mij een vast lid nog.. Maargoed wellicht hadden we dit even aan jou moeten melden nog

Excuses

• #1.355
Niels,

ik ook niet zozeer voor de gasten bedoelt!

Gr. Alex

• #1.356
Vandaag de laatste eventtraining @ SMTL van het jaar. Gelukkig kon ik weer aan de bak want had 3 trainingen niet mee kunnen doen vanwege longproblemen en rugblessure. Maar samen met Seb en the-one-and-only Dominique Janssen een goede afsluiter kunnen maken. Merkte wel dat er wat bulkgoed in de weg zat ;)

Belangrijke mededeling: ik heb een bodem gemaakt in het laagste laadplatform en er wieltjes onder gezet. Nu is ie dus iets hoger en makkelijker te verplaatsen. In principe kan een wieltje 50kg dragen. 200kg in totaal. Staand zal dit niet zo een probleem zijn om er meer op te laden. maar verplaatsen is een ander Verhaal. A.U.B. NIET HET PLATFORM GEBRUIKEN OM ZWARE OBJECTEN MEE TE VERPLAATSEN!!! Bij voorbaat dank en een fijne jaarwisseling. Op naar een nog sterker en nog meer succesvol 2013!

Gr. Alex

Laatst bewerkt:
  • #1.357
Wie zijn er komende zondag van de partij? Ik ben veel speed work van plan. Niet te zwaar maar veel sets. Conditie werk dus. Daarnaast is er uiteraard de optie de onderdelen van de wintercompetitie te trainen!!

Hierbij de link naar mijn heat van WSM. Hier ben ik echt trots op en hoop er nog 1 mee te mogen maken in mijn strongman carriere!!!

http://www.youtube.com/watch?v=ZEERATVnLVc

In :D

Schitterend debuut @WSM makker !

In (samen met stan)

Niet in,

Wegens recente ontwikkelingen wss ook out voor dag 2.... Maar nog niet zeker

Terug
Naar boven